سئو سایت شوید خشک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت شوید خشک در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو، پروسه ای متشکل از چندین بخش مختلف است، که پیاده سازی صحیح تمامی بخش ها در نهایت، مسیر رسیدن سایت شما به صفحه ی اول گوگل را هموار می کند.

سئوی تکنیکال مجموعه اقداماتی است که، طی آن به بهبود شرایط کدها، ساختار آدرس دهی و دیگر موارد مربوط به اوضاع کلی سایت شما پرداخته می شود.

افزایش سرعت سایت یکی دیگر از موارد مربوط به سئوی تکنیکال است.

سئوی خارجی، به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود، که طی آن، پالس هایی مثبت در مورد سایت شما برای گوگل فرستاده می شود.

از جمله فعالیت های مرتبط با سئوی خارجی می توان به ساخت بک لینک مفید با ویژگی های خاص و فعالیت در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

" محتوا پادشاه است.

" شاید این جمله را بارها شینده باشید، ولی اگر می خواهید بدانید، " هدف از بیان این جمله چیست ؟ " باید بگوییم که، تولید محتوای باکیفیت اولین و اساسی ترین رکن در موفقیت روند پیاده سازی سئوی داخلی بر روی وب سایت است.

ما در اورتگ (overtag)، به لطف حضور متخصصین تولید محتوا، با تجربه ی چندین ساله، این تضمین را به شما می دهیم، که در صورت پیاده سازی سئوی صحیح بر روی وب سایت خود، با محتوای تولید شده توسط ما، به صفحه ی اول بیایید و تا ابد همنجا، جا خشک کنید.

ضمناً در اورتگ سئو کارانی وجود دارند، که با ارائه ی تضمین، خیال شما را از آمدن به صفحه ی اول گوگل راحت می کنند و به این ترتیب، می توانید پروژه را به صورت یکجا به ما بسپارید.

اگر پیش از این سئو کاری بر روی وب سایت شما کار کرده و آن را به صفحه ی اول گوگل آورده، با این وجود در حال مشاهده از دست رفتن رتبه ی خود هستید، می توانید با بهبود تجربه ی کاربری از این اتفاق جلو گیری کنید.

می توانید، پروژه ی سئوی سایت خود را، به صورت کلی ( شامل سئوی داخلی، سئوی خارجی، سئوی تکنیکال) ، به ما بسپارید و در انتهای زمان قید شده در قرار داد، وب سایت خود را در صفحه اول گوگل از ما دریافت کنید.

چنانچه می خواهید از تبلیغات گوگل برای جذب مشتری استفاده کنید، می توانید برنامه ریزی و پیاده سازی آن را به ما بسپارید.

تبلیغات گوگل علاوه بر بازدهی سریع در کوتاه مدت، مزایای دیگری نیز برای سایت شما خواهد داشت .

استفاده از شبکه های اجتماعی در کنار وب سایت، می تواند به رشد دو چندان کسب و کار شما منجر شود.

مشتریانی بالقوه ی بسیاری وجود دارند، که تنها از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و می توان آن ها را به سمت قیف فروش شما هدایت کرد.

تحلیل رقبا، یکی از مهم ترین و اولین گام ها در راه تبیین استراتژی محتوا و انجام پروژه ی سئو وب سایت است.

ما ضعف های رقبای شما را یافته و با تمرکز بر آن ها ، سرعت رشد وب سایت شما را چند برابر می کنیم.

مشتریان شما دوست دارند بدانند، تفاوتی ندارد که شما در یک وب سایت فروشگاهی، قوائد نگارشی و املایی را رعایت می کنید یا نه، کافی است، از نظر سئو (چیزی فراتر از پلاگین ها) بهینه باشید تا به صفحه ی اول بیایید.

مشتریان بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند.

یبش از 90 درصد کاربران، وقتی به دنبال خدمات یا کالایی می گردند، به سرعت وارد سایت گوگل می شوند.

جالب است بدانید بیش از 95 درصد کاربران، تنها بر روی لینک های موجود در صفحه ی اول گوگل کلیک می کنند.

تهران ، خیابان کریم خان خیابان ایرانشهر ، پلاک208 تماس در شبکه های اجتماعی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map