سئو سایت صافکاری و نقاشی خودرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت صافکاری و نقاشی خودرو کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اتو صافکار دیگر مشتری شرکت ATGO می باشد که بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه صافکاری و سپر سازی دارد.

این مجموعه ابتدا فعالیت خود را در زمینه صافکاری و نقاشی آغاز کرد و با گذشت زمان توانست در حوزه های دیگر مانند سپر سازی نیز پیشرفت کند و جایگاه خوبی را در سطح ایران به خود اختصاص دهد.

این مجموعه تصمیم گرفت برای بهبود کسب و کار خود از طریق راه اندازی وب سایت و سئو سایت مشتریان بیشتری را جذب کند.

اکنون اتو صافکار توانسته در تعداد زیادی از کلمات مربوط به حرفه خود در جایگاه اول گوگل باشد و به این ترتیب به عنوان تخصصی ترین مرکز صافکاری و نقاشی در تهران شناخته شده است.

مهمترین ویژگی مجموعه اتو صافکار سابقه افراد این تیم و تخصص آنهاست و همین امر سبب جلب رضایت مشتریان و افزایش درآمد این مجموعه گردیده است.

هدف اصلی مشتری در این پروژه رسیدن به رنک یک گوگل بود.

همانطور که میدانید رسیدن به رنک ۱ گوگل در کلمات کلیدی صافکاری ماشین و امور مربوط به تعمیر ماشین کار چندان راحتی نیست و این مهمترین چالش در این پروژه برای ما بود.

طراحی وب سایت اتو صافکار به طور کامل توسط تیم ما انجام شد و این کار در مدت زمان ۴ روز به پایان رسید.

ما توانستیم سئو وب‌سایت اتو صافکار را در کمتر از سه ماه به هدف برسانیم.

از دیگر چالش های این پروژه سرعت لود شدن وب سایت بود که تیم متخصص طراحی سایت آریا تهران توانست با تجربیات خود به این هدف دست یابد.

خوشبختانه ما توانستیم در ۷۵ درصد کلمات دشوار به صفحه اول گوگل راه یابیم و کسب و کار مجموعه اتو صاف کار را بهبود بخشیم.

ویدیوی طراحی سایت اتو صافکار در این قسمت شما می توانید ویدیوی از طراحی و سئو سایت اتو صاف کار را مشاهده کرده و با آگاهی بیشتر برای عقد قرارداد اقدام کنید.

همانطور که مشاهده می کنید در طراحی وبسایت اتو صاف کار تمام استانداردها رعایت شده و همین امر سبب جذابیت سایت و تبدیل کاربران سایت به مشتری دائمی شده است.

وبسایت اتو صاف کار باید به گونه‌ای طراحی می‌شد که علاوه بر جذابیت تمام قابلیت های موجود را به کاربر ارائه می‌داد و در عین حال نباید زیاد شلوغ و سردرگم کننده  میشد.

در همین راستا تیم طراحی وب سایت ATGO تصمیم گرفت از یک قالب منحصر به فرد برای مجموعه اتو صافکار استفاده کند که در عین زیبایی و جذابیت متناسب با این حرفه باشد.

برای سئو سایت اتو صافکار با کلمات دشواری مواجه شدیم که ارتقای جایگاه آنها رابطه مستقیم با کسب درآمد بیشتر مجموعه اتو صافکار داشت.

به همین منظور تصمیم گرفتیم تولید محتوای خود را کاربر پسند کرده و برای رفع نیاز مردم مقاله بنویسیم.

این امر سبب پیشرفت وب سایت اتو صافکار در بسیاری از کلمات سخت گردید و به این ترتیب ما توانستیم در ۷۵ درصد کلمات دشوار صفحه اول گوگل را به خود اختصاص دهیم.

مهمترین موفقیت ما در این پروژه رسیدن به هدف مشترک تیم سئو و مدیریت مجموعه اتوصافکار بود.

تاثیر خدمات دیجیتال مارکتینگ آریا تهران چه بود ؟ از زمان عقد قرارداد با مجموعه اتو صافکار و طراحی وب سایت این مجموعه با رشد تعداد مشتریان مواجه شدیم.

تولید محتوای کاربر پسند سبب بهبود سئو و افزایش درآمد سه برابری تیم اتو صافکار گردید.

خوشبختانه امروزه بیش از ۷۰ درصد مشتریان اتو صافکار از طریق وبسایت با این تیم آشنا شده و تبدیل به مشتریان دائمی گردیده اند.

وبسایت اتو صافکار در کمتر از ۴ ماه توانست به بیش از ۲۰ هزار کلیک برسد.

کاهش هزینه های تبلیغ گوگل و افزایش تعداد مشتریان از دیگر مزایای طراحی وب سایت و سئو سایت توسط تیم ATGO بود.

هم اکنون اتو صافکار جزو ۵ وب سایت برتر صافکاری و نقاشی در تهران می باشد.

طراحی سایت اتوصافکار یکی از پروژه های چالش برانگیز ما بود زیرا بیشتر مخاطبان این سایت آقایان هستند و باید طراحی خاصی داشته باشد.

تمامی تصاویر این سایت بهینه سازی شده و برای بهبود سئو از تصاویر یونیک در این سایت استفاده شده است.

بخش هایی از این سایت به صورت اختصاصی کدنویسی شده اند.

در این وبسایت برای افزایش سرعت و بهبود سئو از حداقل افزونه آماده استفاده شده و زیباسازی و خدمات سایت از طریق کدنویسی انجام شده است.

پروژه طراحی و سئو سایت اتوصافکار از صفر تا صد توسط شرکت ATGO انجام شده است و با قابلیت هایی مانند سئو داخلی و خارجی ، طراحی اختصاصی تصاویر توسط تیم گرافیک ، تبلیغات گوگل ، افزونه نویسی شخصی در حدود 9 میلیون تومان برآورد شده است.

در این ویدیو رضایت مشتری عزیز اتوصافکار از خدمات تیم ATGO را منتشر کرده ایم.

با مقایسه خدمات و قابلیت های نمونه کارهای ATGO با سایر شرکت ها میتوانید برای سفارش سایت خود روی دکمه زیر کلیک کنید.

آریا تهران ابتدا به عنوان آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران در کویت و تهران فعالیت خود را آغاز کرد اما اینک با گذشت حدود 10 سال از فعالیت های این تیم در حوزه اینترنت و کسب و کارهای آنلاین بر آن شده ایم تا بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را راه اندازی کنیم و خدماتی همچون سئو سایت ، طراحی سایت ، طراحی گرافیکی ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت ، مدیریت شبکه های اجتماعی و … را انجام دهیم.

بیشتر بدانید…

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map