سئو سایت ضد تعریق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت ضد تعریق شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر علاقه دارید یک تیم با تجربه و مورد تایید سایت های موفق مسئولیت افزایش ورودی کاربر و مشتری شما از گوگل را به عهده بگیرد ؟ شاید دوست داشته باشید از خدمات سئو و بهینه سازی سایت مدیران سایت استفاده کنید.

بررسی سختی کلمات جایگاه فعلی کلمات کلیدی تعیین زمان و هزینه پروژه پیشنهاد یا تولید محتوای پیشنهادی وضعیت سئو محتوا (نقاط ضعف و قوت) مقایسه وضعیت سایت با چند رقیب آنالیز لینک بیلدینگ رقبا پیشنهاد کلمات کلیدی مناسب در این مرحله ما گزارش اولیه سئو را تهیه کرده و به شما ارائه میکنیم.

این گزارش اولیه شامل بررسی وضعیت فعلی سئو داخلی و خارجی سایت شما هم میشود.

برای اینکه بتوانیم یک قرار داد بهتر داشته باشیم : در صورت نیاز ، خود ما تولید محتوا را برای شما به عهده میگیریم… در صورت رسیدن به توافق و بعد از برگزاری جلسه حضوری ، قرار دادی برای انجام پروژه سئو بین دو طرف امضا شده و فعالیت سئو سایت شما طبق قرار داد انجام میشود.

در ادامه فعالیت های معمول برای سئو سایت شما و افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی داخل قرار داد توضیح داده شده است.

افزایش سرعت سایت رفع ایرادات سئو تکنیکال ایجاد و ثبت نقشه سایت ساخت صفحه ۴۰۴ رفع ایرادات محتوا کپی بهینه سازی فوتر سایت کاهش بانس ریت اصلاح صفحات دسته بندی و تگ کاهش بانس ریت سایت شما در این مرحله تیم مدیران سایت ، ایرادات سئو داخلی شما را طی ۱ الی ۲ ماه برطرف کرده و سایت شما از نظر Technical SEO (مسائل فنی سئو) به سطح عالی میرسد.

به این معنی که با پیاده سازی برخی تکنیک های کانتنت مارکتینگ ، ما کاری میکنیم تا کاربران سایت شما زمان بیشتری را در سایت شما گذرانده و به صفحات دیگر سایت هم مراجعه کنند این کار منجر به کاهش میزان بانس ریت شما میشود.

ریدایرکت صفحه ۴۰۴ ریدایرکت صفحه ۴۰۴ رفع ایرادات سرچ کنسول بهبود فایل ربات و هدر ایجاد Breadcrumb ساختار صحیح مارک آپ اسکیما امتیاز دهی و نظرات رفع نقاط ضعف از نظر گوگل آنالیز صفحات سایت از نظر ابزار حرفه ای گوگل آنالیتیکس ازقسمتهای مهم این بخش است، با این ابزار که توسط خود گوگل ارائه میشود ، بدترین و بهترین صفحات شما شناسایی میشود.

در ادامه از بهترین صفحات برای افزایش رتبه باقی صفحات استفاده شده و ایرادات بدترین صفحات برطرف میشود.

بهینه سازی محتوای موجود لینک سازی داخلی حل مشکلات زامبی پیج ها قرار دادن لیست اصلاح عناوین با کلمات کلیدی اضافه کردن لینک خارجی بهینه سازی تصاویر قرار دادن ویدیو محتوا از مهمترین عوامل تاثیر گذار در سئو سایت شماست.

در طول مدت انجام پروژه سئو، بخش زیادی از زمان به سئو محتواهای موجود اختصاص داده میشود.

وقتی شما محتواهای سئو شده داشته باشید، میتوانید با خیال راحت لینک بیلدینگ کنید.

به علاوه وقتی ما محتوای خوبی نداریم، برفرض گرفتن رتبه و رسیدن به صفحه یک گوگل، رقبا میتوانند خیلی سریعتر رتبه را از ما بگیرند.

پس با نوشتن و سئو محتواهای مناسب سایت شما علاوه بر گرفتن رتبه، در مدت طولانی تری بعد از اتمام پروژه سئو رتبه شما ثابت خواهد ماند.

اصلاح صفحه درباره ما و فوتر ثبت در نقشه گوگل سئو یک فعالیت زمان بر است… در اکثر مواقع نمیتوان ظرف یک یا دوماه به رتبه مورد نظر رسید.

به این دلیل با کار روی سئو محلی ، حتی بدون گرفتن رتبه در حالت گلوبال سرچ گوگل ، در حالت سئو محلی رتبه بگیرید… ثبت در دایرکتوری ارسال نظر و رتبه گوگل احتمالا جمله بالا برای شما سنگین باشد پس لازم است بخش های مختلف را توضیح دهیم: با ذکر یک مثال موضوع را شفاف تر میکنیم: وقتی ما فعالیت های سئو محلی را بر روی سایت شما انجام میدهیم، شما در نزدیکی محل شرکت خودتان برخی از کلمات مرتبط با خود را سرچ کنید ، سایت خود را در صفحه اصلی گوگل میبینید…اما در همان لحظه دوست شما که در شهر دیگری هست همان عبارت را سرچ میکند و شمارا در نتایج سرچ گوگل نمیبیند.

تمام تلاش ما در سئو این است که سایت شما در کلمات کلیدی تعیین شده، به صورت گلوبال رتبه بگیرد اما در کوتاه مدت با کمک گرفتن از سئو محلی ورودی برای سایت خواهیم داشت.

سئو خارجی (Off Page SEO) ،از بخش های مهم و سخت سئو سایت که نیاز به تخصص و تجربه دارد.

موارد گفته شده بر اساس نیاز و بر اساس موقعیت سایت شما و رقبا اجرا میشود.

ایجاد بک لینک ثبت در دایرکتوری اصلاح صفحه درباره ما و فوتر ارسال نظرات و رتبه گوگل فراموش نکنید که در انجام سئو خارجی ، آنالیز رقبا به شدت با اهمیت است.

به همین منظور است که ما با حرفه ای ترین ابزار های آنالیز سایت از جمله Ahref ، Majestic ، SEO Spy Glass و … سایت شما و  رقبا را انالیز کرده و بر اساس نتایج به دست آمده فعالیت های مورد نیاز سایت شما را انجام میدهیم.

گزارش کارهای انجام شده در ماه گذشته تغییرات صورت گرفته روی سایت روند رشد کلمات کلیدی آمار و ارقام از منابع معتبر قرارداد سئو که بین شما و مدیران سایت بسته میشود به صورت ماهیانه تمدید میشود.

شما هر ماه گزارشی دریافت میکنید که شامل کارهای انجام شده و نتایج گرفته شده است و در صورت نیاز در قالب تماس تلفنی یا جلسه حضوری توضیحات بیشتری هم بر روی این گزارش دریافت میکنید.

بعد از کسب اطلاعات کافی میتوانید پرداخت ماه بعد انجام پروژه سئو خود را انجام دهید.

گزارش های ماهیانه کمک میکند تا شما بتوانید با نگاهی بهتر و شفاف تر تصمیم گیری کرده و در صورت رضایت همکاری خود را با ما ادامه دهید.

تمام تلاش ما در این است که در پایان ماه و پس از مطالعه گزارش ، نتایج به شکلی باشد که شما نه تنها برای اتمام این پروژه که برای انجام پروژه های سئو بیشتر ترغیب شوید… پاسخگویی تلفنی در ساعت کاری پاسخگویی از طریق تلگرام ثبت تیکت داخل سایت جلسه حضوری دو طرفه مفتخریم که اعلام کنیم ، تیم مدیران سایت در طول مدت فعالیت خود توانسته اعتماد برندهای شناخته شده در حوزه کسب و کار دیجیتال را جلب کند.

در ادامه میتوانید با بعضی کاربران ما آشنا شده و در مورد نتایج کار آنها اطلاعات خوبی را کسب کنید… کلمات صفحه اول : لباس استقلال لباس پرسپولیس خرید لباس تیم ملی اطلاعات بیشتر… کلمات صفحه اول : پد ضد عرق زیرپوش ضد عرق تعریق زیاد اطلاعات بیشتر… کلمات صفحه اول : کارآفرینان برتر استارت آپ فضای کار اشتراکی اطلاعات بیشتر… برای استفاده از بخش آموزش، به سایت جدیدمان مراجعه کنید.

آکادمی فرین

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map