سئو سایت فوتبال دستی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت فوتبال دستی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فراز اسپرت(گروه تولیدی ورزشی فـراز فـام پـارس) تولید کننده انواع فوتبالدستی و میز پینگ پنگ ( انواع میز فوتبالدستی، فوتبال دستی حرفه ای، فوتبال دستی باشگاهی، فوتبال دستی خانگی، انواع میز پینگ پنگ تاشو و کمجا،میز تنیس حرفه ای و …) میباشد و فعالیت خـود را در سال 1390 با تفـکری بزرگ با تولید فوتبال دستی خانگی شـروع کـرد و با تکیه بر نیروهای جـوان و با استعداد در سال 1391 تولید محصولات باشگاهی را آغاز کرد.

در سال 1394 خط تولید میز پینگ پنگ را راه اندازی و به تولید انبوه رساند.

امروزه و در سال 1396 موفق شدیم نمونه میز فوتبالدستی مرجع مسابقاتی مورد تایید فدراسیون جهانی با تکیه بر مواد اولیه داخلی تولید کنیم و ثابت کنیم که ایرانی توان تولید بهترین ها را دارد.

تفکر ما رو به جلو می باشد و امید داریم با توکل به خدا و استعداد نیروهای جوان کشورمان تنوع محصولات خود را بیشتر و بیشتر کنیم و ثابت کنیم محصول ایرانی می تواند جـزء بهترین ها در دنیا باشد.

خدا را سپاس می گوییم که امروزه توان و کیفیت محصولات خود را به حدی رسانده ایم که توانستیم به جز پاسخگویی به نیازهای بازار داخلی و با اخذ استانداردهای جهانی ISO برای کیفیت و مدیریت بستری را در زمینه صادرات محصولات خود فراهم آوریم.

پیشنهاد ما به شما این است که با خرید فوتبال دستی از فرازاسپرت بالاترین کیفیت و تجربه ای ماندگار از بازی با فوتبال دستی را داشته باشید.

میز تورنادو تولید شده مسابقات داخل ایران از نظر من که روی اون میز هم بازی کردم فرق خاصی نداره 90 درصد شبیه همون میز هست .

به عنوان یه تولید داخل خیلی خوبه و از لحاظ قیمت عالیه میز تورنادو تولید شده مسابقات داخل ایران از نظر من که روی اون میز هم بازی کردم فرق خاصی نداره 90 درصد شبیه همون میز هست .

به عنوان یه تولید داخل خیلی خوبه و از لحاظ قیمت عالیه ممنون از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولاتتون.

هم از پیگیری مدیریت هم از پرسنل با اخلاق و حرفه ایتون .

مشخصات اولیه میز پینگ پنگ: میز پینگ پنگ دارای شکلی مستطیل مانند است و طول آن حدودا [.

.

.

] تاریخچه و معرفی میز پینگ پنگ: بازی پینگ پنگ یا تنیس روی میز یکی دیگر از ورزش های [.

.

.

] پیش گفتار: در مطالب قبلی ارائه شده درباره تاثیر مواد معدنی در ورزش و تاثیر پتاسیم، [.

.

.

] کرج ، جاده قزلحصار ، چهارباغ ، ۵۰۰ متر بعد از پمپ بنزین جنب تالار نگین البرز 09121442355 شنبه الی چهار شنبه: 8:00 - 17:00 پنج شنبه: 8:00 - 13:00

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map