سئو سایت قارچ مورلز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت قارچ مورلز شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با توجه به تنوع بسیار بالای گونه‌های قارچ در طبیعت، شناخت همه آن‌ها و تشخیص سمی و یا خوراکی بودنشان کاری بس مشکل است و نیاز به تحقیقات و تجربه فراوان در این زمینه دارد.

اما بر اساس یافته بیشتر انواع گونه‌های قارچ موجود در طبیعت خوراکی بوده و در مقابل تعداد کمتری از گونه‌های قارچ، سمی هستند.

البته هنوز بر سر تعداد گونه‌ها اختلاف نظر بوده؛ اما به عقیده برخی فقط ۲۵۰ گونه قارچ سمی خطرناک در طبیعت موجود در برابر هزاران گونه قارچ خوراکی موجود است.

اما همین تعداد کم گونه‌های سمی قارچ دلیلی بر بی‌اهمیت آن‌ها نیست؛ چراکه آمار بالای مسمومیت و حتی مرگ‌ومیر در دنیا ناشی از مصرف قارچ سمی، خود گواهی محکم بر مسئله اهمیت آشنایی با روش‌های تشخیص قارچ خوراکی از قارچ سمی است.

  به گفته کارشناسان، شکل ظاهری مشابه قارچ سمی و خوراکی، مهم‌ترین علت تشخیص اشتباه و نادرست است.

به‌عبارت‌دیگر اغلب مردم با دیدن یک قارچ سمی به علت شباهت با قارچ خوراکی مشابه، آن را مصرف کرده و دچار مسمومیت ناشی از مصرف قارچ سمی می‌شوند.

مثلاً در آمریکا گونه‌ای قارچ بسیار سمی به نام Molybdites Chlorophyllum وجود دارد که پس از باران در تابستان و پاییز بر روی چمن‌ها به وفور یافت می‌شود.

شکل ظاهری این نوع قارچ، بسیار شبیه قارچ چتری سفید است که به طور فراوان در دسترس مردم وجود دارد.

از طرفی دیگر همین شکل ظاهری مشابه سبب شده که مردم برخی از گونه‌های قارچ را مصرف نکنند.

به طور مثال قارچ خوراکی Gyromitra شبیه قارچ Morchella بوده و نیز قارچ محبوب مورلز دارای دو گونه سمی و خوراکی بسیار شبیه به هم است‌.

علاوه بر این قاچاق و کلاه‌برداری افراد سودجو و نیز خرید از مراکز نامعتبر اینترنتی از دیگر عوامل مسمومیت ناشی از مصرف قارچ سمی به شمار می‌آیند.

  متأسفانه بیشتر افراد به دلیل عدم آگاهی و یا کسب اطلاعات از منابع غلط، از راه‌های غیراستاندارد و غیرعلمی اقدام به تشخیص قارچ خوراکی و سمی می‌کنند.

در اینجا باید گفت تنها راه و مطمئن‌ترین شیوه تشخیص قارچ خوراکی از قارچ سمی، آزمایش کردن است.

نکته مهم که وجود دارد این است که اغلب برای تشخیص قارچ خوراکی آن را مزه مزه می‌کنند که کاری بسیار خطرناک و گاهی مرگ‌آور است.

همان‌طور که در بالا هم اشاره شد، شکل ظاهری هم نمی‌تواند راه تشخیصی صحیح و مطمئنی باشد؛ چراکه برخی گونه‌های قارچ خوراکی و سمی دارای شکل ظاهری بسیار شبیه به هم دارند.

بنابراین مصرف هرگونه قارچی که در طبیعت می‌روید، کاری اشتباه و خطرناک است و فقط از طریق آزمایش کردن و خرید از مراکز معتبر می‌توان از خوراکی بودن آن‌ اطمینان حاصل کرد.

  طبق گزارش‌های به دست آمده، حدود ۹۰ درصد مسمومیت‌های ناشی از مصرف قارچ سمی، مربوط به گونه‌ای قارچ به نام آمانیتا موسکاریا است.

در قارچ‌های سمی ماده‌ای به نام آماتوکسین وجود دارد که سمی بوده و عوارض خود را ۶ تا ۲۴ ساعت پس از مصرف قارچ نشان می‌دهد.

در ابتدا فرد علائمی شبیه به مسمومیت‌های گوارشی مانند سرگیجه، تهوع، دل‌پیچه و استفراغ داشته، اما رفته‌رفته با کاهش ضربان قلب، پیچش عضلانی و‌ گاهی کما عوارض مصرف قارچ سمی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

مشکلات کبدی، قلبی و کلیوی از دیگر عوارض ناشی از مصرف قارچ سمی محسوب می‌شوند.

  قارچ Chanterelle یا قیفی نوعی قارچ خوراکی و غیر سمی است که در جنگل‌های شمالی ایران به خصوص مازندران و گیلان به فور یافت می‌شود.

رنگ زرد طلایی و نارنجی درخشان قارچ قیفی از نکات بارز ظاهر این نوع قارچ خوشمزه بوده که مصرف کبابی آن در بین اهالی بومی بسیار رواج دارد.

قارچ قیفی پس از اولین باران و در اواخر تابستان تا اوایل پاییز در میان شاخ‌ و برگ درختان، زیر تنه افتاده و نیز زیر سایه درختان به خصوص درخت بلوط رشد می‌کند.

        نوعی قارچ خوراکی خوشمزه است که به نام قارچ سر قوچ یا گوسفند هم شناخته می‌شود.

قارچ مرغ جنگل سرعت رشد بالایی داشته و زیستگاه آن پای درختان بلوط است.

این نوع قارچ دائم در حال جوانه زدن بوده و بخش‌های خشک شده آن به صورت پودر مصرف خوراکی دارد.

شکل ظاهری قارچ سر قوچ به صورت زبانه‌های کوچک درهم بوده که گاهی به شکل مجموعه‌ای هم دیده می‌شود.

          از جمله قارچ‌های خوشمزه و پر مصرف خوراکی که علاوه بر طبیعی، پرورش آن نیز رواج دارد.

رنگ کلاهک این گونه قارچ سفید یا خاکستری و گاهی قهوه‌ای است.

در میان انواع پرورش یافته قارچ صدفی، کلاهک‌های زرد، صورتی و آبی نیز وجود دارد.

زیستگاه قارچ صدفی در میان پوشش گیاهی انبوه و زیر درختان افرا و بلوط بوده که معمولاً پس از اولین بارش صبحگاهی رشد می‌کند.

    این نوع از گونه قارچ مرگبار Amanita بوده که آمار بیشترین مسمومیت ناشی از مصرف قارچ را به خود اختصاص داده است.

قارچ کلاه مرگ با گستردگی ۱۵ سانتی‌متری و به صورت چسبیده به ساقه در رنگ‌های قهوه‌ای، زرد، سفید و سبز در زیر درختان بلوط، کاج و دیگر و درختان جنگلی رشد می‌کند.

این قارچ سمی نوعی دیگر از گونه‌ خطرناک Amanita بوده که نام آن برگرفته از ساقه و کلاه سفیدرنگ و زیبایش است.

ظاهر سفید درخشان کلاه، ساقه و خزه قارچ نابودکننده فرشته ویژگی بارز این قارچ سمی است که مانند دیگر انواع گونه Amanita در کنار ریشه درختان جنگلی و نیز مراتع و چمن‌زارهای نزدیک جنگل یافت می‌شود.

این شرکت باهدف ارائه آموزشهای کاربردی وعملی برای کاربران مختلف گرایشهای کشاورزی،فعالیتهای آموزشی خود را در رشته های کشت و پرورش قارچهای خوراکی ،پرورش ماهی ( زینتی و خوراکی ) ، کشت زعفران، پرورش زنبور عسل ،کشت گیاهان داروئی ، کشت جوانه های خوراکی و … ، از سال 1385 آغاز نمود .

تلفن دفتر: ۳۳۳۸۶۱۶۴-۰۳۱ تلفن همراه : ۰۹۱۳۸۲۷۹۰۷۱ مدیرعامل شرکت : ۰۹۱۳۳۱۳۶۱۶۸ پست الکترونیک: info@sepidkhushe.

com تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت مهندسی کشاورزی سپید خوشه نصف جهان است.

(All Right Reserved By Sepidkhushe) طراحی سایت در اصفهان ،&nbspسئو سایت در اصفهان :&nbspآژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map