سئو سایت قطعات یدکی لوازم خانگی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت قطعات یدکی لوازم خانگی در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 24 ساعته با بیش از 1000 تعمیرکار لوازم خانگی و 100 نمایندگی مجاز تعمیرات در تهران بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل را به شما ارائه می دهیم.

تعمیرات لوازم خانگی در کالا تعمیر به صورت تخصصی در منزل شما بدون نیاز به جابجایی دستگاه و با استفاده از قطعات اصلی صورت می گیرد.

همچنین خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای مطرح با ارزان ترین قیمت انجام می شود.

برند محصول شما هرچه باشد، گارانتی داشته باشد یا خیر، ما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات آن را برای شما انجام می دهیم.

کالا تعمیر با بیش از نیم قرن سابقه، تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش، نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی در تهران است که در سالهای متمادی توانسته رتبه یک خدمات پس از فروش تهران را از دید مشتریان کسب نماید.

شما همواره می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی خود با کارشناسان ما تماس برقرار کنید، ما به جهت سرعت بخشیدن و سهولت در کار به تعدادی از سوالات رایج شما پاسخ داده ایم.

چنانچه پاسخ سوالات خود را در این لیست نیافتید، با ما تماس بگیرید.

با اشتیاق آماده پاسخگویی به شما هستیم… ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در محل خودتان پس از تماس با سامانه 54837-021 پس از ثبت اطلاعات شما در سیستم، کارشناس ما با شما تماس برقرار کرده و جهت مراجعه حضوری هماهنگی لازم را انجام می دهد.

زمان رفع اشکال و تحویل دستگاه شما کاملا بسته به نوع خرابی لوازم خانگی شما دارد و به دو دسته تقسیم می شود: در صورتی که دستگاه نیاز به قطعه خاص داشته باشد زمان رفع عیب کمی طولانی تر می شود.

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند.

همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز  آنها را تایید می کند.

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی این مرکز به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

کالاتعمیر نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بیشتر برندهای ایرانی و خارجی را دارد و قطعاتی که برای تعمیر لوازم خانگی شما استفاده می کند صد درصد اصلی و فابریک و دارای ضمانت است.

و حاصل این همراهی بی نظیر 400+ تعمیرکار 12000+ مشتری 20+ شعبه در تهران ارائه گارانتی خدمات برای اولین بار 10+ شعبه در کرج 10+ نمایندگی خدمات پس از فروش مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کالا تعمیر به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده ثبت درخواست خدمات آنلاین شما عزیزان می باشد.

شما می توانید از طریق فرم زیر مشخصات و مشکل دستگاه خود را ثبت نمایید تا تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان جهت هماهنگی با شما تماس برقرار کنند.

ما یه یخچال ال جی خریدیم از این درب بالا پایین ها، بعد از یه مدت سرمای یخچال به قدری زیاد شد که همه چیز یخ میزد از گوگل شماره شمارو پیدا کردم و زنگ زدم تعمیرکارتون اومد یه قطعه ای رو عوض کرد درست شد.

چون گارانتی داشت هزینه ای هم نگرفت.

سپاس من بیرون تهران در پرند زندگی می کنم و اینجا تعمیرکار برای ماشین لباسشویی پیدا نمیشه برای همین با مرکز کالا تعمیر تماس گرفتمو وقتی براشون مشکلمو توضیح دادم قبول کردن که یه نفرو بفرستن و همون روز یه تعمیرکار اومد و لباسشویی رو توی خونه برامون تعمیر کرد.

خیلی ازتون ممنونم کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با 30 سال سابقه کار مستمر، بیش از 10 شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از 400 تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است.

با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map