سئو سایت قفل کیف

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت قفل کیف شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

زمانی که صحبت از انتخاب یک شرکت سئو برای مدیریت امور بهینه سازی سایت به میان می آید، معیارها و فاکتورهای متعددی به ذهن ما خطور خواهد کرد.

انتخاب یک شرکت سئو‌ی مناسب مانند هر انتخاب دیگری می تواند تنش زا و چالش برانگیز باشد، به خصوص برای افرادی که آشنایی چندانی با مفهوم بازاریابی موتورهای جستجو ندارند.

در مقاله امروز قصد دارم برایتان توضیح دهم که در زمان انتخاب یک شرکت سئو یا متخصص سئو باید به چه نکاتی توجه داشته باشید و از چه اشتباهاتی دوری کنید.

همچنین اگر متخصص سئو هستید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا خودتان را بهتر به مشتریان معرفی کنید.

در ادامه مقاله خواهم گفت که فرآیند مشاوره‌ی سئو به چه شکل انجام می شود.

توجه داشته باشید انتخاب یک شرکت سئو (یا کارشناس سئو) با تجربه نکته بسیار مهمی است زیرا اگر تجارت شما به سئو و بهینه سازی سایت وابسته باشد، انتخاب یک کارشناس یا شرکت سئو مناسب می تواند بر روی کسب و کارتان بیشترین تاثیر را بگذارد.

با این حال، اشتباهات متعددی وجود دارد که بسیاری از افراد در حین انتخاب شرکت سئو مرتکب می شوند.

این اشتباهات عموماً به علت نداشتن اطلاعات کافی اتفاق می افتد.

دلیلی که پشت این انتخاب قرار دارد در نگاه اول کاملاً منطقی به نظر می رشد.

مطمئناً بسیاری از افراد در زمان انتخاب شرکت سئو با خود تصور می کنند یک شرکت سئوی خوب باید برای کلمات کلیدی مانند شرکت سئو، مشاور سئو، آژانس سئو یا کارشناس سئو یا شرکت سئو + نام شهر در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار داشته باشد.

بنابراین اگر به دنبال شرکت سئو در شهر اصفهان باشیم، باید در گوگل عبارت شرکت سئو در اصفهان یا سئو اصفهان را جستجو کنیم.

مطمئناً با جستجوی این کلمات کلیدی، نام چند شرکت را در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد.

اما متاسفانه، نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنیم این است که بیشتر شرکت های سئوی خوب، یعنی آن دسته از شرکت هایی که به تمام قواعد سئو تسلط دارند و همیشه سعی می کنند کارشان را به بهترین نحو انجام دهند، برای چنین کلمات کلیدی رتبه بندی چندان خوبی ندارند.

شاید برایتان سوال شود چرا؟ خب در پاسخ باید بگویم این شرکت ها توانسته اند به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریانشان باشند و همین مشتریان، این شرکت ها را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده اند.

یک شرکت معتبر سئو تعداد بسیار زیادی مشتری دارد که بسیاری از آنها از خدماتی که دریافت می کنند، رضایت دارند.

مشخصاً چنین شرکتی به طور مستمر در حال درآمدزایی است و آن چنان مشغله دارد که نمی تواند وب سایت خود را برای کلمات کلیدی دلخواهش بهینه سازی کند (یا این کار را به کندی انجام می دهد).

در نتیجه وب سایت این شرکت های معتبر در نتایج جستجوی گوگل دفن می شود.

بسیاری از شرکت های سئویی که برای کلمات کلیدی سئو و بهینه سازی سایت رتبه بالایی دارند، معمولاً شرکت هایی حرفه ای نیستند.

در حقیقت از آنجایی که بیشتر این وب سایت ها مشتری زیادی ندارند، تمام تلاش خود را بر جذب مشتری از طریق نتایج جستجوی گوگل متمرکز می کنند.

البته نمی توان گفت تمام وب سایت هایی که در صفحه نخست نتایج جستجو ظاهر می شوند، نامعتبر هستند.

در بسیاری از مواقع شما می توانید یک شرکت سئو معتبر را با جستجو در گوگل پیدا کنید.

تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که بالا بودن رتبه یک سایت در نتایج جستجو معیار دقیقی نیست و بهتر است خدمات چند شرکت سئو را با یکدیگر مقایسه کنید.

افراد زیادی در زمان انتخاب شرکت سئو عباراتی مانند بهترین شرکت های سئو را در گوگل جستجو می کنند و معمولاً یا وب سایتی اسپم را در نتایج جستجو مشاهده می کنند یا با صفحه ای در یک فروم روبرو می شوند.

باید به شما بگویم که اعتماد کردن به چنین فهرست هایی نتایج خوبی برایتان در پی نخواهد داشت.

بسیاری از این فهرست ها معمولاً به صورت اسپم و توسط ربات تهیه می شوند.

همچنین نه تنها شرکت های سئوی معتبر علاقه ای به رتبه گرفتن برای این کلمات کلیدی ندارند، بلکه داشتن رتبه بالا برای کلمه کلیدی بهترین شرکت سئو نیز تاثیر چندانی بر کسب و کارشان نخواهد داشت.

اشتباه سومی که بسیاری از افراد در زمان انتخاب شرکت سئو مرتکب می شوند، باور داشتن به وجود راه میانبر در سئو و بهینه سازی سایت است.

بسیاری از شرکت های سئوی نامعتبر از این راهکار برای جذب مشتری استفاده می کنند.

شما باید بدانید که در بحث سئو و بهینه سازی وب سایت، هیچ راه میانبر یا راهکاری مخفی وجود ندارد.

هر راه میانبری به منزله دور زدن الگوریتم جستجوی گوگل است و منجر به جریمه شدن وب سایت تان خواهد شد.

یک شرکت سئو نامعتبر معمولاً به شکل زیر استدلال می کند: گوگل به این شکل کار می کند: [.

.

.

] و ما با راهکارهایی آشنا هستیم که با استفاده از آنها می توانیم در مدت کوتاهی وب سایت شما را به صدر نتایج جستجو بیاوریم.

متاسفانه نمی توانیم این راهکارها را با شما در میان بگذاریم.

این تکنیک ها منحصراً برای ماست و نمی توانیم با کسی آنها را به اشتراک بگذاریم، اما مطمئن باشید که این تکنیک ها به بهترین شکل ممکن نتیجه بخش هستند.

عذرخواهی مرا بپذیرید، اما همانطور که در مقاله سئو تضمینی بیان کردم، این جملات به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

اگر از همین شرکت ها درباره نقشه و چگونگی انجام سئو و بهینه سازی سایت سوال کنید در پاسخ به شما خواهند گفت: متاسفانه نمی توانیم اسرار شرکتمان را با مشتریان در میان بگذاریم.

اگر در زمان مشاوره با یک کارشناس سئو چنین پاسخی دریافت کردید، بدانید که با فردی صادق در ارتباط نیستید.

سئو و بهینه سازی سایت، مفهومی بسیار گسترده و مشخص است و فهم آن چندان دشوار نیست.

مطمئناً بسیاری از فاکتورها و عوامل سئو ریشه ای نامعلوم در الگوریتم جستجوی گوگل دارند، اما با کمی آزمون و خطا می توان عملکردشان را اندازه گیری کرد.

در هر صورت چنین پاسخی از یک شرکت سئو پذیرفتنی نیست.

حال سوال اینجاست که چگونه می توان یک شرکت سئو معتبر را یافت؟ مشتریان حق دارند از روش های سئو به کار گرفته بر وب سایت شان مطلع باشند.

در اولین مرحله بهتر است طی یک جلسه با تمامی اعضای تیم تان، اهدافی که قرار است از طریق سئو و بهینه سازی سایت به دست آورید را مشخص کنید.

چرا می خواهید وب سایت خود را بهینه سازی کنید؟ چرا می خواهید برای برخی کلمات کلیدی خاص در صدر نتایج جستجوی گوگل باشید؟ سعی کنید برای این سوالات پاسخ مناسبی بیابید.

سپس، راه حلی تعیین کنید تا بوسیله آن موفقیت و شکست تان را اندازه گیری کنید.

طی این روند، اهداف خوب و اهداف بد بسیاری وجود خواهند داشت.

اهداف خوبی که طی این مرحله می توانید برای خود تعیین کنید عبارتند از: اما اهداف بدی که می توانند در این مرحله انتخاب شوند عبارتند از: زمانی که فهرست اهدافِ خوب خود را ایجاد کردید، پیشنهاد می کنم فهرستی سه یا پنج تایی از معیارهایی که برای انتخاب شرکت سئو در نظر دارید، به وجود آورید.

برای مثال اگر حتماً می خواهید با کارشناس سئوی مورد نظر به صورت حضوری ملاقات کنید، بهتر است آن را یادداشت نمایید یا اگر با دورکاری مشکلی ندارید، آن را به فهرست خود اضافه کنید.

همچنین، می تواند بودجه ای که برای سئو و بهینه سازی سایت خود در نظر گرفته اید را به فهرست خود اضافه کنید و بر اساس آن تصمیم گیری کنید.

به این ترتیب هر معیاری که برای انتخاب یک شرکت سئو مناسب در نظر دارید را در یک فهرست جمع آوری کنید.

بهتر است که برای هر کدام از اولویت هایتان یک کاندیدا در نظر بگیرید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

در انتها می توانید با هر کدام از کاندیداها مصاحبه ای داشته باشید تا با نحوه عملکردشان بیشتر آشنا شوید.

حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان یک شرکت سئو خوب را پیدا کرد یا آن را از بین چند شرکت تشخیص داد.

برای این کار روش های قابل اعتمادی وجود دارند که عبارتند از: من به شما توصیه می کنم که بر اساس 4 معیار زیر شرکت سئو‌ی خود را انتخاب کنید: خب، امیدوارم که این مقاله توانسته باشد در انتخاب یک شرکت سئو مناسب به شما عزیزان کمک کند.

همچنین، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

موفق باشید! با عضویت در خبرنامه نوین، هر هفته یک ایمیل مفید در زمینه بازاریابی دیجیتال دریافت کنید ممنون از سایت خوبتون و اطلاعات شفاف و صادقانه ای که در اختیار عموم به زبان فارسی می گذارید سلام سئو سایت عربی هم انجام میدین؟ من سایت دکتور تجمیل رو دارم.

drtajmil میخوام سئو شه به عربی.

هزینشو اعلام کنین لطفا.

سلام لطفاً تماس بگیرید یا پیام خودتون ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

novin.

com/contact-us ۰۲۱-۴۱۸۹۷۰۷۰ ممنون چطور متوجه بشیم سایتی اسپمی بوده؟ با بررسی کیفیت محتوا و البته لینک هایی که از سایت های دیگه گرفته.

مثل همیشه عالی خیلی متشکر بهترین وبسایت درباره آموزش سئو هستید واقعا عالی ممنون از شما و این حجم از اطلاعاتتون خوشحالم که مطالب وبلاگ براتون آموزنده بوده متاسفانه در واقعیت هیچ شرکت سئویی این اطلاعات رو نمیده ایوب جان، هدف اصلی وبلاگ ما اینه که اصول درست بازاریابی دیجیتال رو معرفی بکنه و تا اونجایی که می تونه، فضای غیر شفاف و بی مسئولانه موجود رو با ارائه راهکارهای درست اصلاح بکنه.

امید ما اینه که شرکت های سئو هم این مطلب رو بخونن و سعی کنن تا جای ممکن به این سمت پیش برن.

خدمات سئو شرکت خود ما هم با در نظر گرفتن همین موارد شکل گرفته و حتی اگر اولی باشیم، امیدواریم روزی همه کسانی که احساس مسئولیت دارند، به این سمت حرکت کنند.

کم و بیش شرکت های سئویی وجود دارند که چنین اطلاعاتی رو در اختیار مشتریانشون قرار بدن.

عاااالی بود.

آقا محمودی واقعاً مقالات به دردبخور و دست اولی رو تو سایت تون منتشر میکنید.

یه دنیا ممنونم ازت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map