سئو سایت لوازم آموزشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت لوازم آموزشی کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  حتما تا به حال برای خرید یک محصول و یا پیدا کردن خدمات یا مطلب مورد نظر خود، نام آن را داخل گوگل جستجو کرده اید.

قطعا انتخاب شما از صفحه اول نتایج و احتمال بسیار زیاد سه لینک اول بوده است.

حال تصور کنید یک محصول خاص روزی 100 بار در گوگل جستجو می شود و شما جزء رتبه های برتر هستید.

مانند این است که 100 نفر با هدف خرید آن محصول به مغازه شما بیایند.

این نوع مشتری بهترین نوع ممکن است چرا که هدفش خرید است و اگر شما محصول و توقعات مورد نیاز آن را تامین کنید به احتمال زیاد از شما خرید خواهد کرد.

این مهم با سئو امکان پذیر است.

سئو یعنی خودتان را از طریق موتور های جستجو به کاربر پیشنهاد دهید.

 SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو میباشد.

در ادامه با آموزش سئو در خدمت شما هستیم.

سئو اهداف زیادی را در بر می گیرد.

هر وب سایت ممکن است یک یا چند مورد از این اهداف را دنبال کند.

هنگام مطالعه این بخش شما هم به اهداف کسب کار و وب سایتتان از انجام سئو فکر کنید چرا که بر استراتژی SEO شما موثر خواهد بود.

در ادامه چند مورد از آن ها را شرح خواهیم داد.

  شاید شما صاحب یک وب سایت باشید، شاید هم یکی از افرادی هستید که در حال حاضر در زمینه طراحی سایت فعال هستید و یا در حال بررسی شرایط موجود برای ورود به دنیای طراحی وب سایت و یا کسب و کار آنلاین هستید.

 در هر صورت تصور میکنم با این نظر من موافق باشید که یکی از اهداف اصلی ما از ورود به این کسب و کار چه به عنوان یک طراح سایت و چه به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین دسترسی به درآمد های مناسب هست.

 خوب قطعا این را هم میدانید که هر نوع کسب و کاری نیاز به مشتری دارد تا این مشتری ها محصول یا خدمات را دیده و بررسی کرده و نهایتا این محصول یا خدمات شما را خریداری کنند.

همچنین احتمالا با این فرضیه هم موافق هستید که هرچه بیشتر در دید کاربران و مشتریان باشید بازدید بیشتری خواهید داشت که نهایتا منجر به فروش بیشتر وب سایت شما خواهد شد.

اگر مشتری بیشتری به سایت شما سر بزند احتمال فروش خدمات یا محصول شما بیشتر میشود.

 پس برای رسیدن به هدف اصلی یعنی کسب درآمد ما به مشتری بیشتری احتیاج داریم.

 با آموزش سئو آکادمی آی تی مشتریان بیشتری جذب کنید.

  یک کسب و کار سنتی رو فرض کنید، مثلا یک فروشگاه لوازم صوتی و تصویری، این فروشگاه برای این که مشتری بیشتری داشته باشد باید در بهترین (شلوغ ترین) قسمت شهر با هزینه های بسیار زیادی مغازه ای را اجاره یا بخرد که قطعا هزینه زیادی را برایش در بر خواهد داشت.

حالا مرحله بعدی تبلیغ است تا علاوه بر مشتریان عبوری بتواند به تعداد کاربران و مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشد.

خوب این مسئله هم متناسب با بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته از تبلیغات چاپی تا تبلیغات بیلبوردی و تلویزیونی و .

.

.

متغییر هست اما یک سوال! چند در صد از افرادی که دارند در خیابان ها عبور میکنند و بیلبورد را میبینند و یا اینکه تبلیغات چاپی در غالب بروشور و روزنامه به دستشان میرسد مشتری هدف این کسب و کار هستند؟ در مقابل کاربرانی را فرض کنید که پشت سیستم خودشان می نشینند و مثلا این کلمه را سرچ میکنند: "فروش تلویزیون ال جی 42 اینچ"، کدام از این کاربران درصد این که بخواهند تلویزیون ال جی 42 اینچ را بخرند بیشتر است؟ فکر می کنم متوجه این موضوع شده باشید که در هر کدام از این جایگاه ها که باشید چه صاحب یه کسب و کار آنلاین و چه یک طراح سایت چقدر به بهینه سازی وب سایت در نتایج جستجو نیاز دارید.

    حالا چرا بهینه سازی وب سایت در نتایج جستجو؟ چون تحقیقات نشان داده کمتر از 2% کاربران سراغ صفحه دوم نتایج جستجو میروند و فقط 5 رکورد اول صفحه اول را بررسی میکنند پس نه تنها سئو وب سایت یکی از مهمترین کارهایی است که باید یاد بگیرید بلکه لازم است که شما داخل نتایج جستجو در رتبه های بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرید چرا که همین عامل در نظر کاربران به منزله معتبر بودن سایت شماست و این عامل قطعا کمک میکند نسبت به سایر رقبا بیشتر فروش داشته باشید و کسب و کارتان رونق بیشتری پیدا کند.

چه توی کلماتی مثل تلویزیون ال جی 42 اینچ یا اینکه توی کلماتی مثل طراحی سایت فروشگاهی  که این مربوط به خدماتی است که شما ارائه می کنید.

پس شما نیاز به دوره آموزش سئو دارید.

  برای اینکه به یک متخصص سئو تبدیل شوید و یا اینکه بخواهید سایت خودتان را بهینه کنید نیاز به کد نویسی خاصی ندارید و لازم نیست اصلا یک برنامه نویس باشید بلکه لازم است اصول سئو را به طور کامل بدانید و بتوانید آن را روی وب سایت خودتان و یا مشتری خودتان پیاده کنید .

  خوب این یک خبر خوب برای کسانی است که میخوهند وارد عرصه سئو بشوند چرا که روزانه تعداد بسیار زیادی سایت ایجاد میشود که همه آنها به سئو و در نهایت مشتری هدف احتیاج دارند و از آنجایی که سئو نسبی است و بستگی به این دارد که رقبا چقدر وب سایت هایشان را سئو کرده اند، این یک کار تقریبا مادام العمر است و باید وب سایت رقبا رو بررسی و بر اساس آنها کار خودتان را انجام دهید، اگر هم شما صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید باید این را بدانید که سئو یکباره نیست و اگر شما این علم را ندانید باید هزینه بسیار زیادی را هرچند ماه یکبار و یا حداقل سالانه پرداخت کنید تا وب سایت خودتان را در نتایج نخست گوگل قرار دهید .

    زمانی که وبسایتی را در کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار سئو کنید و به رکوردهای اول گوگل برسانید.

شما بدون نیاز به هزینه کردن برای تبلیغات سنگین، کاربر و مشتری هدف رایگان از گوگل میگیرید.

یکی از اصلی ترین هزینه های صاحبان کسب و کار تبلیغات هست که اگر سئو بدانید این هزینه را به حداقل و درآمد خودتان رو به بیشترین مبلغ میرسانید.

  با استفاده ازبهینه سازی وب سایت به سادگی به کاربر هدف خود دسترسی خواهید داشت و میتوانید محصولات خود را در معرض دید کاربران و مشتریانی قرار دهید که به محصول یا خدمات شما احتیاج دارند.

  برای بهینه سازی یک وب سایت به طور میانگین به روزی 1 ساعت وقت لازم دارید که این عدد در ابتدا بسیار بیشتر از 1 ساعت و به مرور به مقداری در حدود هفته ای 2-3 ساعت میرسد، شما این کار را در هرجایی که به اینترنت دسترسی دارید می توانید انجام دهید و میتوانید حتی این کار را در بین کارهای خودتان به عنوان شغل دوم انجام بدید.

  قطعا این تخصص یکی از مهمترین تخصص ها در زمینه طراحی سایت است و به همین علت از امنیت شغلی بسیار بالایی هم برخوردار است چرا که همه به این خدمات احتیاج دارند.

    بهینه سازی وب سایت یکی از تخصص هایی است که به سادگی می توانید آن را یاد بگیرید و آن را پیاده سازی کنید.

وب سایت های مختلفی را بهینه سازی کرده و کسب و کارتان را رونق دهید.

 اگر شما خودتان صاحب یک وب سایت هستید یکی از تخصص های بسیار مهم همین تخصص است که باید یاد بگیرید چطور وب سایت خودتان را در هر زمینه ای بهینه کنید و لازم نباشد سالانه هزینه های بسیار زیاد چند میلیونی را برای بهینه سازی وب سایتتان پرداخت کنید.

   مهارت سئو، تخصصی مستقل از دانش کد نویسی میباشد و یادگیری سئو نیاز به دانش برنامه نویسی خاصی ندارد و ما در طول دوره سئو از مباحت مقدماتی شروع میکنیم و تا سطح پیشرفته ادامه دارد.

این دوره نیاز به دانش برنامه نویسی و مهارت دیگری ندارد.

مدرس دوره: علی عارفی نیا مدرس و متخصص ارشد طراحی و‌برنامه نویسی وب با بیش از ۱۴ سال سابقه، و بیش از ۸ سال سابقه تدریس در مجتمع فنی تهران و دانشگاه شهید بهشتی تهران سبد خرید شما خالی است.

وقتی دیدم بعد از سال ها تحصیل در دانشگاه ها هیچ دانش کاربردی برای بازار کار وجود نداره و معمولا دانشجوها برای پیداکردن کار به علت نداشتن مهارت ناموفق هستند، ایده راه اندازی یک سایت آموزشی مهارت محور به ذهنمون خطور کرد و این شد که آکادمی آی تی به وجود آمد.

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با آکادمی آی تی می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید : کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به آکادمی آی تی می باشد ، هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آکادمی‌ آی‌تی می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map