سئو سایت لوبيا- عدسي پزي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت لوبيا- عدسي پزي کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش ساخت دسته در وردپرس (دسته مادر و فرزند) موضوع امروز درس ما است که قصد داریم تعاریفی از دسته های اصلی سایت داشته باشیم که بتوانیم برای کسب رتبه اول گوگل آن ها را سئو و بهینه کنیم.

ساخت دسته در وردپرس بسیار ساده است و در قسمت های قبلی چندین بار در این مورد صحبت کردیم و امروز هم مجدد قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه باید دسته های سایت وردپرس خود را ایجاد نمود.

همانطور که از نام این عبارت مشخص است، دسته ها برای دسته بندی کردن و مرتب کردن نوشته های سایت ایجاد شده اند.

به عنوان مثال سایت شما در زمینه حبوبات فعالیت دارد.

حال باید برای مشتری های خود مشخص کنید که چه دسته هایی دارید؟ به عنوان مثال اعلام می کنید که دسته های شما شامل موارد زیر هستند.

حال سوال اینجاست که اگر نوشته ای در مورد لوبیا چیتی داشته باشید، این نوشته ها را در کدام یک از دسته های بالا طبقه بندی می کنید؟ حتما خواهید گفت که در دسته لوبیا طبقه بندی می کنم.

بله درست است ولی برای سئو سایت کار جالبی نیست و قوانین سئو چیز دیگری را به شما یاد می دهند و گویند که آنها را در دسته لوبیا قرار ندهید.

بلکه برای این نوشته یک دسته فرزند ایجاد کنید و لوبیا چیتی های خود را از لوبیا چشم بلبلی ها تفکیک کنید.

یعنی بجای اینکه همه نوع از نوشته های لوبیا را در دسته مادر ذخیره کنید، بهتر است که برای این دسته مادر، فرزندهایی بسازید و سپس نوشته های خود را در دسته فرزند مرتب سازی کنید.

یعنی برای لوبیا که مادر دسته ها است باید فرزندهایی ساخته شود.

به نمونه زیر توجه کنید: حال وقتی نوشته ای در مورد لوبیا چیتی داشته باشیم، این نوشته را در دسته لوبیا چیتی ذخیره میکنیم.

به عنوان مثال فرض کنیم عنوان زیر را داشته باشیم: خرید لوبیا چیتی از بازار تهران این عنوان بایستی در دسته لوبیا چیتی ذخیره سازی شود.

و اگر عنوان دیگری داشته باشیم مثل نمونه زیر: فروش لوبیا پلویی در ایران اینبار بایستی این عنوان را در دسته لوبیا که خود مادر دسته ها هست طبقه بندی کنیم.

سوال: آیا می شود که عنوان اول یعنی خرید لوبیا چیتی از بازار تهران را در دو دسته ی لوبیا و لوبیا چیتی طبقه بندی نمود؟ پاسخ: بلی می شود چنین کاری کرد و این امر برای سئو هم بهتر است.

پس از ورود به صفحه پیشخوان در سایت وردپرس خود، کافی است به بخش دسته ها از گزینه نوشته ها وارد شوید و در آنجا دست های از پیش ساخته شده خود را مشاهده کنید و یا حتی دسته جدید خود را ایجاد کنید.

همچنین درون نوشته های خود هم می توانید به ساخت دسته جدید بپردازید که در ادامه در قالب فیلم این موضوع را به شما آموزش خواهیم داد.

حال تفاوت این دو موضوع دسته مادر و فرزند را دانستید اما سوال اینجاست که این دسته ها در کجای سایت وردپرس نمایش داده می شوند و هر نوشته را می توان به چند دسته متصل نمود؟ هر خبر می تواند به ۲ الی ۳ دسته متصل شود و مانعی در سئو ایجاد نمی کند.

ولی برای درک بهتر از این موضوعات پیشنهاد می کنیم که فیلم آموزشی زیر را که در مورد آموزش ساخت دسته در وردپرس هست مشاهده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

A CUSTOM COMMENT LABEL نام ایمیل وب سایت مفید و عالی بود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map