سئو سایت ماساژور شانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت ماساژور شانه حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قیمت: 1,050,000 تومان 985,000 تومان ماساژور حرارتی شانه و گردن کامفورت مدل S6320 زندگی امروزه بسیاری از افراد در جوامع مختلف با بی تحرکی زیاد ، ثابت ماندن بدن در شرایط مختلف نظیر ساعات کاری در پشت میز کار و نمونه هایی از این قبیل همراه است .

مواردی که اگر چه به راحتی در نظر اغلب ما چندان مهم نمی باشد ، ولی به مرور زمان باعث به وجود آمدن مشکلاتی بسیاری برای سلامتی بدن خواهد شد .

مشکلاتی زیادی که می تواند شامل بخش های متفاوتی نظیر گرفتگی و اصطلاحا کوفتگی عضلات در نواحی مختلف بدن ، افزایش میزان چربی و قند خون ، خارج شدن ستون فقرات از حالت عادی خود و … شود .

رفع خستگی و ایجاد نشاط با دستگاه ماساژور حرارتی شانه و گردن کامفورت مدل S6320 زندگی امروزه بسیاری از افراد در جوامع مختلف با بی تحرکی زیاد ، ثابت ماندن بدن در شرایط مختلف نظیر ساعات کاری در پشت میز کار و نمونه هایی از این قبیل همراه است .

مواردی که اگر چه به راحتی در نظر اغلب ما چندان مهم نمی باشد ، ولی به مرور زمان باعث به وجود آمدن مشکلاتی بسیاری برای سلامتی بدن خواهد شد .

مشکلاتی زیادی که می تواند شامل بخش های متفاوتی نظیر گرفتگی و اصطلاحا کوفتگی عضلات در نواحی مختلف بدن ، افزایش میزان چربی و قند خون ، خارج شدن ستون فقرات از حالت عادی خود و … شود .

  هر روزه ۱۰٪ از جمعیت بزرگسال با سفتی و درد گردن مواجه می شوند.

این مشکلات به استرس نیز وابسته است که باعث ایجاد درد فیزیکی و روانی می شود.

اگر که شما در معرض گرفتگی، درد مزمن و یا آسیب دیدگی خاصی هستید، ماساژور گردنی آن چیزی است که شما به دنبال آن خواهید بود.

استفاده از ماساژور غلتکی شانه و گردن نه تنها دسترسی بالایی را در هر زمان برای استفاده شما فراهم می کند، بلکه باعث کاهش هزینه های حضور در مراکز ماساژ می شود.

ماساژور گردن ، محصولی با طراحی نوین و در عین حال کاملاً متفاوت از سایر محصولات مشابه است .

طرح ظاهری این دستگاه همانند یک شال گردن می باشد که می توانید از آن علاوه بر کتف ، شانه ها و گردن ، برای بخش های دیگر بدن نظیر ماساژ پا و ماساژ کمر نیز استفاده نمایید .

ماساژور گردن و شانه neck and shoulder massager ، یک ماساژور برقی می باشد، بر روی قسمتی از دستگاه ، یک صفحه کنترل قرار دارد که با استفاده از آنها می توانید ماساژور را در حالت های مختلف برای استفاده تنظیم و سرعت عملکرد آن را کم و یا زیاد نمایید .

ایجاد آرامش و از بین برنده گرفتگی عضلات در نواحی مختلف بدن از بارزترین ویژگی های ماساژور برقی شانه و گردن است .

      از آنجا که در بیشتر فعالیت‌های روزانه، بخش زیادی از فشار کار به گردن و شانه وارد می‌شود، ماساژور مدل «S-6320» از برند «کامفورت» (Comfort) را می‌توان یک انتخاب خوب برای رفع خستگی این نواحی معرفی کرد.

ماساژور حرارتی Comfort متناسب با آناتومی شانه و گردن شبیه یک U بزرگ طراحی شده که دور گردن را گرفته و دو بازوی آن در جلو، به روی سینه امتداد می‌یابد.

در انتهای بازو ها، قسمتی برای قرارگرفتن دست‌ها و حتی امکان ایجاد فشار بیشتر تعبیه شده است.

این ماساژور مجهز به قابلیت گرمکن مجهز است که حرارت لازم برای ماساژ بهتر توسط ماساژور حرارتی را فراهم می‌کند.

این ماساژور به صورت ماساژ مالشی کار می‌کند و علاوه بر رفع خستگی گردن، شانه و کتف، درد را در این نواحی کاهش می‌دهد.

این دستگاه ماساژور علاوه‌ بر این نواحی، برای رفع خستگی کمر، شکم، ماهیچه پشت ساق پا و کف پا هم کاربرد دارد.

    برخلاف ظاهر سنگین این ماساژور، وزن زیادی روی شانه و گردن ندارد و دارای پوششی نرم و لطیف است — — که می توانید شانه و کتف و گردن خود را با آن ماساژ دهید.

این ماساژور حرارتی گردنی با غلتک های بسیار با کیفیت دارای سیستم خاموشی خودکار می باشد که می توانید با خیالی راحت قبل از خواب نیز با آرامش از این ماساژور استفاده کنید و خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید ماساژور شانه کامفورت مدل S-6320 با طراحی ارگونومیک بدون وارد آوردن فشار اضافی قابلیت ماساژ گردن و شانه و تمام سطوح بدن به صورت دلخواه را برای شما میسر میکند قابلیت ماساژ گردن و شانه و تمام سطوح بدن به صورت دلخواه سیستم گرم کننده ای که در این ماساژور تعبیه شده است باعث افزایش گردش خون و دور کردن اسید لاکتیک از ماهیچه ها و در نهایت موجب تسکین درد و کوفتگی گردن و شانه ها می شود – سهولت در استفاده – ایجاد آرامش و نشاط – مجهز به گرما درمانی – کاهش چربى – جا به جایی و حمل آسان – قابلیت ماساژ گردن و شانه و تمام سطوح بدن به صورت دلخواه – همراه با سیستم گرم کننده با طراحی ارگونومیک – لاکتیک از ماهیچه ها و تسکین درد و کوفتگی گردن – بهبود در متابولیسم بدن و گردش خون – جلوگیری از انقباض و گرفتگی رگ های خونی – ایجاد آرامش روحی و درمان ضعف اعصاب – قابلیت از بین بردن گرفتگی عضلات گردن و شانه – با طراحی ارگونومیک بدون وارد آوردن فشار اضافی به گردن – دارای سیستم کنترل ایمنی – دارای سیستم ماساژ مالشی – قابلیت تنظیم به صورت دستی و اتوماتیک برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

اگر این محصول را قبلا از فروشگاه شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید.

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

متن دیدگاه: نام شما: ایمیل شما: فروشگاه شفا با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است؛ همچنین این فروشگاه با بهترین مواد اولیه اقدام به تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و گن های پزشکی بعد از عمل نموده تا سبد کالایی مورد نیاز پزشکان زیبایی از جمله گن های مخصوص بعد از عمل لیپوساکشن و لیپولیز و ابدومینوپلاستی و سوتین های مخصوص بعد از عمل ماموپلاستی را با قیمت های بسیار مناسب جهت همکاری هرچه بیشتر و گسترده تر فراهم آورد.

ماساژور حرارتی شانه و گردن کامفورت مدل S6320 1,050,000 تومان 985,000 تومان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map