سئو سایت مدارس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مدارس کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت مدارس با امکان ثبت نام آنلاین و رزرو ملاقات انجام می شود.

طراحی سایت مدارس یکی از خدمات تخصصی شرکت سایت کار با اصول سئو می باشد.

طراحی سایت مدارس چیست؟ با طراحی سایت مدارس چه امکانات و خدماتی می توان به مدیر و والدین ارائه کرد؟ سایت مدارس امروزه چه جایگاهی در ایران دارد؟ هرروزه کاربران اینترنت گسترش پیدا می کند و یکی از قشرهایی که امروزه از اینترنت زیاد استفاده می کنند، نوجوانان و می توان گفت دانش آموزان هستند.

دانش آموزان برای انجام تحقیقات خود، پیدا کردن جواب مساله ها، ارتباط با معلمان و دیگر دوستان خود از اینترنت استفاده می کنند.

پس چه خوب است که مدارس از این فرصت استفاده کرده و اقدام به طراحی سایت مدارس برای خود کنند.

طراحی سایت مدارس یکی از اقدامات تخصصی شرکت سایت کار می باشد که توسط تیم مجرب و متخصص این شرکت و با رعایت اصول سئو و بهینه سازی انجام می شود.

امروزه مدارس به دنبال راهی هستند که بتوانند ارتباط با اولیا و دانش آموزان را بهینه و کنترل شده تر کنند.

هدف طراحی سایت مدارس هم همین است و باعث آسانتر و بهینه این رابطه بین مدرسه و اولیا می شود.

در واقع اگر بخواهیم به طور خلاصه تر تعریف کنیم، انجام دادن تمامی اقدامات مربوط به مدرسه ازثبت نام و برگزاری کلاس و امتحان و همچنین ارتباط موثرتر با اولیا همه را می توان در سایت مدرسه قرار داد.

مدیران مدرسه همیشه به دنبال راهی هستند که بتوانند حضور اولیا و دانش آموزان را در مدرسه خود کاهش دهند تا بتوانند به امور مدرسه بهتر رسیدگی کنند.

بعضی اوقات حضور بی موقع و بدون برنامه بعضی از اولیا، باعث بهم ریختن برنامه کلی و متوقف شدن بعضی از کارها می گردد.

برای همین مدیران به دنبال راهی هستند که بتوانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سایت بهینه تر کنند.

مدیران مدرسه تمامی خدمات مربوط به مدرسه خود را به صورت اینترنتی دربیاورند.

خدماتی مانند ارائه جزوه و کتاب، اخبار، اعلام نتایج و تاریخ امتحانات، ثبت نام آنلاین، پرداخت شهریه، تهیه فرم نظر سنجی، تعیین وقت برای ارتباط با اولیا، ایجاد گالری تصاویر و افتخارات کسب شده و غیره در یک سایت قرار دهند.

با طراحی سایت مدارس، مدیران علاوه براینکه می توانند کارهای مربوط را بهتر مدیریت کنند و حتی می توانند یک گزارش کامل را از روند و کارهای مدرسه به صورت ثبت شده در جلسه آخر سال به اولیا ارائه دهند.

همچنین مهمترین ویژگی طراحی سایت مدرسه این است که می توانند رزرو و ثبت نام را به صورت آنلاین انجام دهند تا ازدحام و شلوغی زمان ثبت نام را کاهش دهند.

حتی می توانند نوع پرداخت شهریه را به صورت قسطی تعریف کنند.

البته مزیت دیگر این است که پرونده ها را می توانند به صورت الکترونیکی ذخیره کنند تا در بروز هر نوع مشکل و اتفاقی در مدرسه مانند آتش سوزی بایگانی از آن ها در مکانی وجود داشته باشد.

همچنین میتوان یک بیشتر این کارها را در قالب یک پرتال ایجاد کرد تا ارتباط و تمامی کارها بهینه تر انجام شود.

طراحی سایت مدارس نیاز به رعایت اصول سئو دارد تا در کلمات کلیدی مربوطه بتواند در رتبه اول قرار بگیرد.

از این طریق دانش آموزان مناطق دیگر جذب مدارس شما شده و برای ثبت نام به مدرسه شما می آیند.

طراحی سایت مدارس با رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت یکی از خدمات تخصصی شرکت سایت کار می باشد.

تجربه ای نو با سایت کار تهرانسر گلها ساختمان دلتا طبقه 2 واحد 7 Mail: info[at]سیماگر[dot]com Tel: 021 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map