سئو سایت مدارهاي الكترونيكي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مدارهاي الكترونيكي کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

*طراحی انواع وب سایتها و فروشگاه کاملاً حرفه ای* *مشاوره و اجرای سئو و برندینگ کسب و کار شما با کمترین هزینه وبیشترین بازدهی* مشخصات آگهی برای تماس با آگهی، اسکن کنید عبارات کلیدی طراحی سایت | فروشگاه اینترنتی | اخذ نماد اعتماد الکترونیک | ثبت برند | ثبت شرکت | سئو سایت | ثبت علامت تجاری | آگهی قبلی آگهی بعدی خدمات قابل ارائه با 20 سال تجربه در حوزه الکترونیک : 1- طراحی محصولات صنعتی با کیفیت مطلوب طراحی و ساخت انواع پروژه های الکترونیک و قدرت - طراحی و ساخت پروژه های دیجیتال و آنالوگ طراحی مدارات الکترونیکی آنالوگ و دیجیتال طراحی pcb بصورت کاملا حرفه ای تریبون لمسی هوشمند مدرن طراحی و تولید شده توسط علم گستر صدف برای اولین بار در ایران.

-دارای طبقات جهت قرار گیری سایر تجهیزات الکترونیک از اصول الکترونیک ، تعمیر تخصصی برد تا ساخت پروژه های مختلف صنعتی و پزشکی جهت تاسیس شرکت های دانش بنیان ویژه تمامی علاقمندان علم الکترونیک آموزش حرفه ای برنامه نویسی و طراحی بردهای الکترونیکی با انواع میکروکنترلر های AVR,8051,ARM,PIC در موسسه آموزش عالی کاوشگران طراحی و ساخت بالاست های حرفه ای لامپ های صنعتی( بخار سدیم و .

.

.

) در ضمن ما می توانیم بالاست های هوشمند با قابلیت کم و زیاد کردن خودکار نور هم برای شما طراحی کرده و در تیراژ بالا تولید کنیم قبل از اینکه به فکر تولید طرح خود باشید با ما همفکری کنید شرکت ره آورد الکترونیک برگزارکننده دوره های تخصصی و تکمیلی مهندسی الکترونیک ویژه تمام رشته ها حتی دیپلمه ها ، انجامد تمام اشخاص بدون محدودیت می توانند ثبت نام کرده و بعد از اتمام دوره تمامی قابلیت های یک مهندس الکترونیک آموزش تضمینی هر نوع برد الکترونیک تعمیر انواع دستگاه جوش شرکت آوا سپنتا تسلاتک در ضمینه طراحی و تولید برد های الکترونیکی طراحی وساخت درایور های AC وDC در توانهای مختلف طراحی و برنامه نویسی انواع تابلوهای روان در ابعاد مختلف با LEDهای سوپرهایبراید در رنگهای مختلف ، اجرای انیمیشن بر روی پنل های LED ، فروش طراحی الکترونیک مربوطه و برنامه نویسی حرفه ای به تولید کنندگان محترم ، ارائه خدمات پس طراحی و ساخت انواع دستگاه دشارژ باطری در توانهای مختلف و ولتاژهای مختلف شرکت ساینا انرژی الکترونیک ایساتیس با دراختیار داشتن کاملترین آزمایشگاه خصوصی برق و الکترونیک در کنار کارگاه شرکت ره آورد الکترونیک با داشتن تیم قوی طراحی و مهندسی اتوماسیون ساختمانهای ویلایی و برج های تجاری ، اداری و مسکونی آماده انعقاد قرارداد خدمات مهندسی طراحی نقشه و مدارک مهندسی BMS می باشد.

1) طراحی نقشه های ابزاردقیق ساختمان و ارتباط دهنده ها با تاسیسات موتورخانه شرکت کاوش مدار با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی مدارات الکترونیک و دیجیتال فعالیت دارد طراحی جعبه دستگاه ساخته شده با بهترین کیفیت و ظاهر زیبا مناسب برد الکترونیک مهندسی معکوس انواع بردهای الکترونیک، به روش های اپتیکی و X-Ray تولید بردهای الکترونیک در تیراژ بالا با دستگاه تمام اتوماتیک انجام پروژه های الکترونیک طراحی و ساخت مدارات الکترونیک صنعتی و تحقیقاتی سخت افزار pcb, نرم افزار برنامه نویسی میکروکنترلر های,8051 ARM,DSPIC,PIC,AVR به زبانهای C - BASIC - ASSEMBLY مشاوره و طراحی و ساخت بردهای الکترونیک و اتوماسیون (آموزشی و پژوهشی وآزمایشگاهی-صنعتی) و انجام پروژه های پژوهشی و صنعتی الکترونیک با میکروکنترلر طراحی و ساخت انواع برد های آموزشی و پژوهشی و صنعتی الکترونیک نظیر: طراحی و ساخت انواع مدارات الکترونیک (آنالوگ/دیجیتال) پذیرفته می شود.

طراحی PCB های سرعت بالا (High Speed) شامل ِDDRx, PCIe, HDMI, Gb Ethernet, FPGA، میکروکنترلرهای ARM.

کلاس های آموزشی الکترونیک صنعتی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برای اولین بار در شهر رشت توسط آموزشگاه فن آموزان گیلان برگزار می گردد.

کارآموزان در این دوره ها با طراحی و مونتاژ بردها، رفع عیب آنها، تعمیرات برد و هوشمند سازی بردها آشنا می شوند.

این دوره های آموزشی کاملا عملی و منطبق با صنعت می باشند.

www.

madarsystem.

com طراحی, تحلیل, ساخت, نصب و راه اندازی مدار های الکترونیکی و مخابراتی در کمترین زمان بر اساس خواسته, نیاز و کاربرد - اجرای پروژه های مانیتورینگ صنعتی و برنامه نویسی و راه اندازی کامل مبتنی بر HMI -اجرای پروژه های HMI تحت بردهای رسپبری با استفاده از اندروید و QT و QML 1- انجام پروژه صنعتی الکترونیک 2- طراحی مدارات الکترونیک دیجیتال و آنالوگ *دوره های طراحی بردهای الکترونیک دوره تخصصی طراحی بردهای فوق پیشرفته دیجیتال طراحی الکترونیک و برنامه نویسی انواع تجهیزات پزشکی (انواع انکوباتور،تخت احیا ،فتوتراپی،وارمر،رگ یاب و.

.

.

) خود را در جهت مشاوره ، طراحی ، تهیه و تامین ، نصب و راه اندازی ، نگهداری و پشتیبانی کلیه سیستم های مرتبط به صورت طراحی – ساخت و نصب انواع ، باسکول بتن /فلز پیش ساخته ، (پرتابل ، همسطح زمین) و مدل مرکب) پرتابل ، روی زمین) با فونداسیون پیش ساخته و قابل جابجایی حداکثر در 3 روز کاری .

شرکت باتاب الکترونیک پارس نوین پیشرو در خدمات الکترونیک از سال 1388 با تیم فنی و مهندسی در واحد تحقیق و توسعه خود مفتخر می باشد.

خدمات فنی و مهندسی باتاب الکترونیک : فارغ التحصیل رشته برق الکترونیک از دانشگاه سراسری همچنین سابقه طراحی برد های مبتنی بر قابلیت اجر و طراحی مدار روی کاغذ،طلق،شیشه،پلکسی،فیبر،پلاستیک، از جمله گرمکن شیشه ماشین چوب و اتصال مقاومت و آیسی و خازن و دیود و ال ای دی بدون سیم لحیم برای آموزش و ساخت کاردستی ویژه دانش آموزان علاقه مند به الکترونیک و مجری خدمات تجارت الکترونیک در کشور-با کادری قوی و با تجربه آماده ارائه خدمات زیر به هموطنان گرامی-سازمان ها و ارگان های دولتی میباشیم 1- طراحی حرفه ای وب سایت شما با قیمت بسیار مناسب جت پرینتر EC-JET طراحی منحصر بفرد که در سال 2010 طراحی و ساخته شده است .

جت پرینتر EC-JET دارای سیستم هوشمند عیب یاب اتوماتیک و پرونده الکترونیک تعمیرات .

صفحه 1 از 4       1 2 3 4    بعد >   آخر >> آگهی قبلی آگهی بعدی ورود اعضا راهنمای ویژه راهنمای پرداخت قوانین درج آگهی راهنمای تبلیغات حقوق و شرایط | ورود | ثبت نام | آگهی ویژه | قوانین | درباره ما | تماس با ما جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

شماره تلفن وب سایت ایستگاه: +98 (21) 09121442355 تماس در ساعات اداری شنبه الی پنجشنبه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map