سئو سایت مراقبت کودک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت مراقبت کودک شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کودکان سرمایه‌های جامعه ما هستند و باید روی آموزش دادن و رشد و شناخت توانایی آنها از هر ابزار ممکنی استفاده کنیم.

با توجه به رشد تکنولوژی و آنلاین شدن کارها این روزها طراحی سایت کودکان نیز در کانون توجه قرار گرفته است.

اما آیا تا به‌حال شده به این فکر کنید که استفاده از یک سایت این چنینی اصلاً چه مزیتی می‌تواند داشته باشد؟   چرا به طراحی سایت کودکان نیاز داریم؟ بسیاری از خانواده‌ها به دلیل مشغله و شرایطی که دارند آموزش و یاد دادن به کودک برای آنها فراهم نیست و همین موضوع سبب می‌شود تا کودک در سنینی که دارای بیشترین علاقه و شرایط برای یادگیری دارد به خوبی با وی کار نشده و در زندگی آینده دچار مشکلات متعددی شود.

کودکان از طریق بازی کردن در ظاهر معادلاتی را حل کرده و سرگرم هستند؛ اما در واقع آنها با انجام بازی و چنین فعالیت‌هایی در حال آماده شدن برای آزمون‌های سخت زندگی هستند تا یکی پس از دیگری آنها را پشت سر بگذارند.

در نتیجه استفاده از یک وب سایت برای کودکان که آنلاین بوده و در هر جایی در دسترس است می‌تواند کمک بسیار زیادی به خانواده‌ها و خود کودک کند.

در ادامه به معرفی هفت دلیلی که باید اقدام به ساخت سایت کودکان کنید می‌پردازیم.

ایجاد یک سایت هم کار سختی نیست اما نیازمند دانش مختص خود است.

در پست‌های گذشته به صورت مفصل در مورد روش‌های مختلف راه‌اندازی وب‌سایت گفته‌ایم و با مطالعه‌ی پست " چگونه سایت بسازیم؟ معرفی انواع روش‌های طراحی سایت " می‌توانید به این مقاله دست یابید.

  1.

راه اندازی بخش آموزشی مسئله آموزش همانطور که اشاره کردیم پس از مراقبت و نگهداری از کودک مسئله بسیار مهمی است.

می‌توانید بخشی از سایت را به عنوان وبلاگ و ارائه محتوای آموزشی رایگان در نظر بگیرید.

این محتوای آموزشی می‌تواند در انواع آموزشی متنی، تصویری، ویدئویی، پادکست و اینفوگرافیک باشد؛ یا اینکه می‌توانید به صورت ترکیبی از این‌ها استفاده کنید تا تاثیر عالی داشته باشد.

وجود بخشی مانند وبلاگ جهت ارائه‌ی محتوای رایگان به مخاطبان امری ضروریست.

در واقع شما باید تمام تلاش خود را در راه جذب مخاطب از طریق وبلاگ داشته باشید.

در پست " طراحی سایت وبلاگ " به صورت مفصل در این مورد صحبت کرده ایم، پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.

  2.

راه‌اندازی بخش سرگرمی مطمئناً اینکه قرار باشد صرفاً روی آموزش کودک کار شود برای وی کسل کننده است.

برای همین می‌توانید بخشی از سایت کودک را به عنوان سرگرمی در نظر بگیرید که در اوقات فراغت و حتی زمانی که از آموزش‌های آنلاین استفاده می‌کنند، به‌منظور زنگ تفریح از آن استفاده کنند.

این بخش می‌تواند انواع روش‌ها برای سرگرم کردن کودکان را به شکل بازی، طرح معما و مسائل این چنین فراهم کند.

شما حتی می‌توانید با خلاقیت این بخش از سرگمی را به صورتی در نظر بگیرید که آنها برای دریافت امتیاز با یکدیگر رقابت کنند.

  3.

راه‌اندازی فروشگاه مطمئنا برای داشتن یک سایت کودک موضوع درآمدی هم اهمیت بالایی دارد.

شما می‌توانید یک فروشگاه فایل یا کالا هم در سایت ایجاد کرده و انواع محصولات فیزیکی و قابل دانلود را برای فروش قرار دهید.

این محصولات می‌توانند جنبه آموزشی داشته باشند یا اینکه ابزار مورد نیاز برای فعالیت کودکان را فراهم کنند تا در جهت رشد و یافتن استعدادها از آنها استفاده شود.

  4.

راه‌اندازی انجمن گفتگو انجمن گفتگو می‌تواند مختص کودکان باشد تا با یکدیگر در ارتباط بوده و دوستان جدید از فاصله‌های بسیار دور از هم پیدا کنند یا اینکه به صورت گروهی بوده و والدین، مربیان و هر فردی که در رشد کودک نقش دارد امکان استفاده از آن را داشته باشد.

با استفاده از انجمن گفتگو می‌توان این امکان را فراهم کرد تا کودکان به بیان تجربیات و ارتباط گرفتن با یکدیگر از سایت استفاده کنند.

  5.

راه‌اندازی بخشی برای والدین برای نظارت روی کودکان طراحی سایت کودکان باید در جهت جلب اعتماد والدین به‌منظور اجازه دادن به کودکشان برای استفاده از وب سایت منجر شود.

این حس باید به آن‌ها منتقل شود که سایت شما سایتی مورد اعتماد با محتوای مناسب کودکان است.

بخشی را در سایت به والدین اختصاص بدهید و در آنجا هدف اصلی وب سایت و اطلاعات مورد نیاز دیگر را ارائه کنید.

جدایی از این می‌توانید پنل‌های کاربری مختلفی چه برای کودکان و چه برای والدین در نظر بگیرید که هر یک دسترسی به بخش‌هایی خواهند داشت.

والدین با دسترسی که دارند می‌توانند روی جستجو و فعالیتی که کودک در سایت انجام می‌دهد بدون اینکه کودک متوجه شود، خواسته‌ها و افکاری که کودکشان در ذهن دارند را بدانند.

در این صورت در جهت برآورده کردن آنها برای کودک قدم برمی‌دارند که همین موضوع هم رضایت کودک و هم والدین را فراهم خواهد کرد.

تکنیک‌های تهیه و ارائه‌ی محتوا نیازمند استراتژی‌های بزرگ و حساب شده دارند، اگر مایلید تا در این مورد بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی " تولید محتوا چیست؟ مزایای بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار " را مطالعه نمایید.

  6.

امکان ارائه خدمات ویژه به صورت آنلاین برخی خدمات را می‌توانید به صورت آنلاین در سایت کودک فراهم کنید.

به عنوان نمونه کودکان در برهه‌های زمانی خاصی به یک سری نیازها و توجهات نیاز خواهند داشت.

شما می‌توانید برای سایت خود چند مشاور داشته باشد تا با کودک در ارتباط بوده و خواسته‌ها و افکار آن را استخراج کنند.

سپس بر روی وضعی کودک مطالعه کرده و نتیجه و کارهایی که باید والدین برای حل این دغدغه‌ها انجام دهند را به اشتراک خواهند گذاشت.

همین موضوع نیز می‌تواند دلیلی برای ایجاد انواع محتوای آموزشی باشد که می‌تواند برای سایر کودکان و والدین رخ دهد.

  7.

ایجاد بخش دانلود برای در دسترس قرار دادن انواع فایل و کتاب همانطور که اشاره کردیم بخش آموزشی بیشترین چیزی است که در طراحی سایت کودکان باید به آن توجه کرد.

اما مسئله آموزشی به چندین گروه تقسیم می‌شود.

یکی از این بخش‌ها برای دانلود رایگان یا حتی پولی برای در دسترس قرار دادن انواع فایل و کتاب خواهد بود.

با چنین قابلیتی می‌توانید این امکان را فراهم کنید که یک کتابخانه عظیم در رابطه با هر موضوعی در اختیار کودکان و حتی والدین قرار داشته باشد.

آنها نیز از این بخش‌ها استقبال خوبی خواهند کرد.

اگر طراحی سایت تالار، رستوران، کافی شاپ شما به بهترین نحو ممکن انجام شده باشد، الگوریتم گوگل در ابتدا سایت شما را نشان می دهد.

به همین دلیل.

.

.

این روزها تمایل افراد برای خرید اینترنتی با توجه به با توجه به فراهم شدن بستر استفاده از پرداخت اینترنتی و از سوی دیگر مشکلاتی مانند ترافیک،.

.

.

کسانی که وکیل هستند طراحی سایت وکلا یکی از بهترین اقداماتی می باشد که می توانند آن را انجام دهند.

در واقع شما باید بدانید امروزه افراد زیادی.

.

.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مدیاتک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map