سئو سایت نان تست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت نان تست شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک قانون کلی در بین بازاریابان وجود دارد که تولید محتوای کامل بدون سئو نمی‌تواند موفقیت آمیز باشد و تولید محتوای غنی اساس بهینه ‌سازی است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سئو و تولید محتوا در کنار هم مانند نان تست و مربا هستند؛ وجود هریک دیگری را لازم می‌کند.

یک قانون کلی در بین بازاریابان وجود دارد و آن این است که تولید محتوا کامل بدون سئو نمی‌تواند موفقیت آمیز باشد؛ تولید محتوای غنی که دارای ویژگی‌هایی مانند جذابیت کافی و کشش مخاطب تا انتها به همراه خود باشد، اساس بهینه سازی است و به همین ترتیب، سئو در رابطه با بازاریابی محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین تولید محتوا ارتباط تنگاتنگی با سئو دارد.

اگر فقط به یکی از آنها توجه کنید اما از دیگری غافل باشید، تلاش‌های شما به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

اگر از کلمات کلیدی داخل محتوای خود استفاده کنید، اما از تحقیقات کلیدی مربوط به کلمات کلیدی عقب بمانید به نتیجه نخواهید رسید.

به طور مشابه، تولید محتوا آن هم بدون اینکه بدانید مخاطبتان چه کسانی هستند و چرا به دنبال آن محتوا هستند، (حتی اگر یک مخاطب داشته باشید) نه تنها موثر نیست، بلکه همان مخاطبانی را هم که جمع آوری کرده‌اید از دست خواهید داد! چگونگی انجام کارها در این جمله خلاصه می‌شود؛ یک تیم بازاریابی محتوا مسئول تولید محتوای عالی است (فرقی ندارد خودشان محتوا را نگارش کنند و یا اینکه از طریق سفارش تولید محتوا این کار را به فرد دیگری بسپارند)، در حالی که تیم سئو به منظور دستیابی مخاطب به این محتوا، آن را بهبود می‌بخشد.

به این ترتیب هر دوی این گروه‌ها توجه خود را روی یک هدف جلب می‌کنند، در نهایت نمی‌توان آنها را مجزا از هم در نظر گرفت.

ادغام سئو و تولید محتوا دلیل اصلی اینکه چرا تولید محتوا و سئو به طور نزدیکی با هم مرتبط هستند، این است که محتوا یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار برای رتبه بندی توسط موتورهای جست‌وجو مانند گوگل است.

کل هدف از تولید محتوا و در نظر گرفتن سئو توجه به بهینه سازی موتور جستجوی گوگل است که قصد دارد بهترین تجربه ممکن را از جست‌وجو به کاربران بدهد.

آن‌ها می‌خواهند کاربران اطلاعاتی را پیدا کنند که در جست‌وجوی آن هستند.

بنابراین، «اگر می‌خواهید نیاز کاربران در حال جست‌وجوی یک عبارت یا سوال خاص را برطرف کنید، باید این نیاز را شناسایی کنید و آن را با ارائه اطلاعات با ارزش به صورت تولید محتوا ارائه کنید».

علاوه بر این، شما باید به اندازه کافی معتبر و شناخته شده باشید، به طوری که به اطلاعاتی که از طریق محتوایی به مردم می‌دهید اعتماد کنند.

بنابراین اگر تولید محتوای قدرتمندی نداشته باشید با سئو محض کاری از پیش نخواهید برد.

به همین ترتیب، اگر محتوای شما یک نوشتار کلی باشد و اصول سئو در آن رعایت نشده باشد، ممکن است بعد از یک هفته در فضای اینترنت و مابقی دیگر محتواهای موجود گم شود.

اهمیت تولید محتوا سئو شده در اینجا سه دلیل اصلی برای تولید محتوا سئو شده آورده شده است؛ ۱.

اگر هیچ محتوایی ندارید، گوگل برای چه چیزی به شما امتیاز / ترفیع دهد؟ این پرسشی منطقی است.

اگر تولید محتوا نمی‌کنید و تنها سئو سایت تان را ارتقا می‌دهید، برای گوگل چه چیزی جهت رتبه‌بندی باقی می‌ماند؟ گوگل به تصاویر، کپی رایتینگ‌ها، مقالات، کلمات کلیدی و غیره نیاز دارد.

در بخش تصاویر گوگل (دقت داشته باشید که تصاویر هم به بهینه سازی (سئو) نیاز دارند)، به روشی عمومی رتبه بندی را انجام می‌دهد، یعنی آن طور که محتواهای مختلف را دسته بندی کرده و در جایگاه مورد نظر خود قرار می‌دهد، تصاویر را هم به همین شکل دسته بندی می‌کند.

به همین دلیل است که تولید محتوا برای سئو مهم است: این به گوگل یک انتخاب ویژه برای رتبه بندی می‌دهد.

علاوه بر این، به این واسطه به گوگل اعلام می‌شود که کدام کلمات کلیدی و واژه‌های مهم در محتوای تان با هدف ارتقا رتبه و جایگاه تولید شده‌اند و شما قصد دارید از نظر مخاطب نیز رشد داشته باشید.

۲.

کلمات کلیدی باید به طور استراتژیک مورد استفاده قرار گیرند مطمئناً، یک متخصص سئو از طریق تحقیقات کلید واژه کلمات کلیدی را پیدا می‌کند، اما شما نمی‌توانید تنها یک مقاله را با کلمات کلیدی مختلف و پرتکرار کامل کنید.

اگر این کار را بکنید، مطمئناً جریمه خواهید شد.

کاربران ممکن است صفحه شما را پیدا کنند اما زمان زیادی را در سایت تان صرف نخواهند کرد و گوگل به این مورد توجه ویژه ای دارد، یعنی میزان باقی ماندن کاربر در صفحه مورد نظر.

نوشتن محتوای استراتژیک لازم باید به گونه‌ای باشد که کلمات کلیدی مناسب در مکان مناسب و به مقدار لازم برای راضی کردن کاربران (و گوگل) درج شده باشند.

البته کاش فقط ماجرا به همین موارد خلاصه می‌شد! بسیاری از جنبه‌های دیگر باید توسط تولید کنندگان محتوا در نظر گرفته شود (برای مثال، طول متن (یک مقاله طولانی ۲۰۰۰ - کلمه بیشتر از یک مقاله کوتاه‌تر به چشم می‌آید)؛ سپس باید ساختار سایت، حجم کلید واژه و غیره مورد توجه واقع شوند تا در نهایت شما از نگاه گوگل و کاربران مفید باشید.

اهمیت سئو در بازاریابی محتوا این اهمیت ویژه، در مورد رابطه متقابل سئو و تولید محتوا در دو جمله معروف از فوربز و وبلاگ Search Engine Land مشخص می‌شود؛ * سئو بدون بازاریابی محتوا مثل یک بدن بدون روح است.

و * به مانند یک موتور بدون چرخ، سئو هم بدون تولید محتوا یک ماشین قوی است که به هیچ جا نمی‌رسد.

به طور خلاصه، سئو به تولید کنندگان محتوا از ابتدا با ارائه اطلاعات درباره آنچه که مخاطب نیاز دارد کمک می‌کند و بعد از اینکه تمام شد، این امر منجر به ترویج آن می‌شود و بارها و بارها می‌تواند برای یک حوزه خاص موفقیت ایجاد کند.

۳.

عوامل مرتبط با سئو فنی قبل از شروع بهینه سازی مطالب، برخی از مسائل فنی سایت شما باید توسط متخصصان سئو بررسی شود.

آنها می‌توانند پیشرفت یک محتوا را ارزیابی کنند.

علاوه بر این، برخی ملاحظات فنی وجود دارند که به هر محتوای خاص (به صورت جداگانه) مرتبط می‌شود.

به طور مثال آیا محتوای مورد نظر جذب‌کننده است؟ (توجه مردم به یک موضوع فقط ۳ ثانیه است، اگر نمی‌توانید جذبشان کنید، موفق نخواهید بود).

برای اینکه این اتفاق نیفتد، دقت کنید که اندازه تصاویر و فایل‌های دیگر که استفاده می‌کنید، عملکرد سئو و بهینه بودن محتوایتان را کاهش ندهد.

علاوه بر این، تولید محتوا باید به صورت سیار بهینه‌سازی شود.

همانطور که می‌دانید سئو با نکات فنی کوچک که کاربر حتی به آن حتی فکر هم نمی‌کند سر و کار دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map