سئو سایت نوار آبیاری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت نوار آبیاری کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نوار آبیاری تیپ، نوعی از لوله های دریپردار مخصوص آبیاری قطره‌ای است که اولین بار حدود ۵۰ سال پیش در ایالات متحده آمریکا تولید شده است.

نوار تیپ از جنس پلی اتیلن بوده و معمولاً هر کلاف آن چند صد متر (۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ متر) است.

نوار تیپ بر خلاف لوله پلی اتیلن سخت،  بسیار نرم می باشد؛ در واقع این محصول دارای جنسی نرم و انعطاف پذیر است که هنگام ورود آب به آن پر می‌شود و پس از پایان آبیاری، مجدداً به صورت مسطح در می‌آید.

ضخامت دیواره نوار تیپ بسیار نازک و معمولاً بین ۰.

۱ تا ۰.

۶ میلی متر است.

از تیپ های ضخیم‌تر معمولاً برای آبیاری زیرسطحی گیاهان مختلف استفاده می‌شود.

از نوار تیپ برای آبیاری قطره‌ای کشت‌های ردیفی و فصلی مانند گوجه فرنگی، فلفل، سیب زمینی، توت فرنگی، پیاز، آفتابگردان، خربزه، هندوانه ، چغندر قند، ذرت و محصولات جالیزی دیگر استفاده می‌شود.

نوار آبیاری قطره‌ای در گلخانه ها نیز کاربرد دارد.

نوار آبیاری قطره‌ای را می‌توان در اکثر زمین‌ها و جالیزها به کار برد.

نوار تیپ به فشار آب زیادی احتیاج ندارد و در مزارع دارای پستی و بلندی محدود نیز بدون نیاز به تسطیح زمین قابل استفاده است.

همچنین نوار تیپ را می‌توان در هنگام کشت و به صورت مکانیزه با استفاده از تراکتور نصب کرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت نوار آبیاری یا نوار تیپ کشاورزی با شرکت توسن صنعت ، تولید کننده لوله های پلی اتیلن و نوارهای آبیاری تماس بگیرید.

بهترین قیمت نوار آبیاری را از ما بخواهید.

صرفه جویی در مصرف آب و افزایش سطح زیر کشت، کافی است تا در انتخاب نوار (تیپ) آبیاری درنگ نکنیم.

این محصولات علیرغم یک بار مصرف بودن در اکثر نقاط کشور به‌خصوص در مناطقی با کیفیت پایین آب بسیار راهگشا هستند.

نوارهای آبیاری شرکت توسن صنعت از جنس پلی‌اتیلن و پلی پروپلین با فواصل ۱۰، ۲۰ و ۳۰ سانتی‌متر در سبد محصولات این شرکت جای دارند.

برخی از مزایای نوارهای آبیاری عرضه شده در اینجا عبارتند از:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map