سئو سایت پرتقال محلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پرتقال محلی شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

معرفی بهترین وبسایت های دانلود رایگان تصاویر باکیفیت استوک 3 روش برای جلوگیری از ایندکس شدن صفحات در وردپرس آموزش ارسال خودکار پست های وبسایت به شبکه های اجتماعی با IFTTT علت کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام چیست؟ | نحوه خروج از شادوبن میانگین امتیاز 0 / 5.

تعداد آرا: 0 لوکال سئو یا سئو محلی یا یکی از مهم ترین مواردیست که در کسب و کار های لوکال و محلی باید رعایت شود.

گوگل مکان جغرافیایی افراد و سوابق جستجوشون رو با توجه به محل جغرافیایی که هستند در نظر می گیره و نتایج جستجو رو بر این اساس تغییر میده.

مکان جغرافیایی کاربر ها رو به خیلی راحت میشه از آی پی اون ها تشخیص داد ولی مکان جغرافیایی کسب و کار یا وبسایت شما باید با رعایت اصولی که بسیار ساده هم هستند تعیین بشه.

به کلیه کارها و اقداماتی که شما برای تعیین مکان جغرافیایی کسب و کار خودتون و فهماندن آن به روبات های گوگل انجام می دید، لوکال سئو نامیده میشن.

وقتی که شما یه عبارتی رو توی گوگل سرچ می کنید، گوگل سعی میکنه نتایج و کسب و کار هایی که به شما نزدیک تر هستند رو توی اولویت قرار بده و اون ها رو نمایش بده.

همچنین رایگان بودن امکان ثبت کسب و کارتون توی گوگل باعث شده که لوکال سئو یه فرصت خیلی خوب برای کسب و کار های نوپا باشه.

  لوکال سئو مزیت های بسیار زیادی در رشد کسب و کار و سایت شما داره ولی مهم ترین مزیت هاش رو میشه به موارد زیر خلاصه کرد: سئوی محلی باعث میشه که سایت شما در معرض دید بیشتری قرار بگیره، اگه شما روی عباراتی که محدوده مکانی یا شهر شما رو شامل بشه، تمرکز کنید حتما در نتایج جستجوی مربوط به این عبارات ظاهر میشید و گوگل کسب و کار محلی شما رو نمایش خواهد داد.

حدود یک سوم سرچ هایی که با موبایل انجام میشه به مکان و لوکیشن ها مربوط میشه.

بیشتر از دو سوم کاربرهایی که با موبایل توی گوگل سرچ می کنند، به دنبال سایت ها و کسب و کار هایی هستند که از نظر مکانی به آن ها نزدیک ترند.

با استفاده از Local SEO سایت و کسب و کار شما به طور ویژه ای همراه با نقشه سایتتون توی گوگل مپ به نمایش میاد.

  همونطور که در موارد بالا هم گفتیم، یکی از مهم ترین مزایای استفاده از سئوی محلی، نمایش ویژه سایت شما در گوگل هست، به طوری که نقشه کسب و کار شما در سمت راست نتایج نشان داده می شود.

تو تصویر بالا اسنپ فود رو می بینید که از لوکال سئو برای نمایش در نتایج جستجوی گوگل استفاده کرده.

همچنین اگه برای مثال کسب و کار شما یک رستوران واقع در تهران باشه، اگه کسی عبارت “رستوران های تهران” رو سرچ بزنه، کسب و کار شما همانند شکل زیر نمایش داده خواهد شد.

  برای این که گوگل وبسایت شما رو به عنوان یه کسب و کار محلی بشناسه و سایت شما رو توی نتایجی که بالاتر بهشون اشاره کردیم بیاره، باید کار هایی که در زیر گفتیم رو برای ثبت کسب و کار محلی خودتون در گوگل انجام بدید: با قرار دادن نام، تلفن و آدرس کسب و کارتون توی صفحات مهم و لندینگ پیج های سایتتون به گوگل می فهمانید که کسب و کار شما وجود فیزیکی داره و کاربرها می تونند با شما از طریق این پل های ارتباطی در تماس باشند.

انجام این کار در فرآیند لوکال سئو بسیار مهم هست و پیشنهاد تیم پرتقالی ها اینه که این اطلاعات رو در فوتر سایتتون قرار بدید که با این کار اطلاعات شما توی همه صفحات سایت قابل دسترس هست.

  مرحله بعدی در Local SEO که با انجام آن به طور رسمی توسط گوگل شناخته خواهید شد ثبت کسب و کار شما در گوگل مپ هست.

برای این کار باید به گوگل مپ مراجعه کنید و با مراجعه به منوی آن در بخش “Add a missing place” آدرس و نشانی های کسب و کار خودتون رو وارد کنید.

  به اقدام دیگه ای که بهتره که برای لوکال سئو انجام بدید اینه که به صفحات مهم و مخصوصا صفحه اصلی سایتتون اسکیما Local Business رو اضافه کنید و اطلاعات مربوط به کسب و کارتون مثل موقعیت جغرافیایی، ساعت های باز و بسته بودن، شماره های تماس، پروفایل های شبکه های اجتماعی و… رو در این اسکیما وارد کنید.

برای اعمال این نشانه گذاری های اسکیما هم می تونید از افزونه ی Wp Schema Pro استفاده کنید.

  آخرین کاری که در فرآیند سئو محلی باید انجام بدید اینه که حتما از کاربران وبسایتتون بخواید که به کسب و کار شما در گوگل مپ امتیاز بدن و نظرات خودشون رو هم بنویسند.

  در کل باید گفت که در صورتی که کسب و کار محدود به یک شهر یا محدوده خاص است، حتما باید از لوکال سئو برای رشد کسب و کار خودتون استفاده کنید.

با توجه به ساده و رایگان بودن این کار نسبت به بقیه کار هایی که برای سئو وبسایت ها استفاده می شود، لوکال سئو یه فرصت بسیار مناسب برای کسب و کار های نوپا و کوچک که محدود به یک مکان و شهر خاص هستند می باشد و با انجام اقداماتی که در این پست به آن ها اشاره شد به راحتی می توانید از مزیت های این کار استفاده ببرید.

اگه قصد دارید طراح وب حرفه ای باشید، به جای درستی اومدید! چون ما اینجا تمام تلاشمون رو می کنیم به صورت پروژه محور و در کوتاه ترین زمان ممکن، هر آنچه طی چند سال با آزمون و خطا پیدا کردیم رو با شما به اشتراک بزاریم… 09121442355 پشتیبانی در تلگرام ارسال تیکت ارتباط با ما info@porteghaliha.

com آخرین اطلاع رسانی ها، نکات و ترفند های مرتبط با وب، معرفی ابزار جدید، اطلاع رسانی از تخفیف ها و فروش ویژه در پیج پرتقالی ها

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map