سئو سایت پر طاووسی سنبله ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پر طاووسی سنبله ای کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Username or email address * Password * Lost your password? Sign Up Email address * Password * Login Username or email address * Password * Lost your password? Email address * Password * مشاوره و آموزش SEO با Metrics های دقیقبرای تمام تکنولوژی ها و سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی و عمومی SEO for SPA , Client Side and JS frameworks , Node JS, Angualr JS, ASP.

NET Core and Web Form, MVC, Python, PHP, Java, Wordpress از تکنیک های افزایش رتبه ویدئو ها برای سایت اشتراک ویدئو یا بهینه سازی صفحات دارای ویدئو اطلاع دارید؟ تیم محتوای شما نیاز به استراتژی موثری دارد.

دقیقا با هدف افزایش درامد شما.

نه صرفا تولید محتوا یا رعایت چند مورد ساده و پایه در وسط متن!محتوا فقط خبر و مقاله نیست! دارای تجربه توسعه وب اپلیکیشن با دات نت و همچنین مفاهیم شبکه و تکنولوژی های وب و سیستم های مدیریت محتوای عمومی مثل Wordpress و Joomla سئو داخلی سایت، فقط تگ ها و لینک داخلی و چند OG و Duplicate Content و Structured Data و پر کردن یک سری مقادیر در HTML نیست! بسیار غیر حرفه ای هست که صرفا با نگاه به Soruce و محتوای یک صفحه، تصور کنید میتونید اون صفحه رو از نظر سئو تحلیل کنید! ماهیت وجود صفحات، مهمتر از بهینه سازی صفحات هست! برای سئو کلاه سفید،باید پنانسیل های مسدودشده سایتتون رو آزاد کنید که از مسدود بودنشون بی خبرید! Off-Page در کلاه سفید صرفا یعنی حداکثر بهره برداری از نظر سئو از تبلیغات Nofollow و برندینگ Link Building بخشی از Off-Page در روش کلاه خاکستری هست که عموما تصور می کنند یعنی خرید رپورتاژ از سایت های معتبر! اما اینطور نیست! لندینگ پیج از نظر مارکتینگ، معنی متفاوتی داره.

اما پایه ترین اصل SEO ، ایجاد صحیح ساختار صفحات مبتنی بر هر کلمه کلیدی هست SEO Manager سابق در علی بابا، ورزش 3 ، نماشا ، تماشا ، آنتن ، بازار3.

مجری و مشاور سئو بیش از 200 شرکت و وب سایت از جمله پارسیان مهر، همراه مکانیک، ویترین نت، فایندتور ، ساختمون دات کام و… تخصص من سئو است.

نه دیجیتال مارکتینگ !   نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * یک رمز به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map