سئو سایت پهپاد سمپاش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پهپاد سمپاش در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کمپانی دی جی ای با تولیدات پیشرفته ای که در عرصه ساخت هلی شات داشته اکنون به کمک کشاورزان آمده تا یک تکنولوژی ایده آل برای سمپاشی به آنها پیشنهاد کند.

سمپاش MG1s محصولی از کمپانی DJI یک هواپیما با کارایی بالا که قادر به ارائه راه حل هایی جامع برای مراقبت های کشاورزی از مزارع و کشت و زارهای تمامی شما می باشد.

این پهپاد کشاورزی با سیستم اسپری مناسب ، رارادهای تثبیت ارتفاع و توانایی حمل 10 کیلوگرم مایع میتواند کمک های فراوانی در این زمینه به شما ارائه دهد.

اکنون فروشگاه دامزیک به عنوان نمایندگی محصولات دی جی آی در ایران قصد معرفی و در آخر فروش این پهپاد کشاورزی را به شما مشتریان عزیز دارد.

این پهپاد از نوع 8 روتوره یا به اصطاحی دیگر یک اوکتاکوپتر می باشد که با فن آوری پیشرفته ای که برای آن در نظر گرفته اند هنگام معیوب شدن یکی از روتورها تعادل پرنده را برای یک فرود امن و آسان امکان پذیر می سازد.

این سمپاش DJI ام جی 1 سی از یک محافظ مهر و موم ضد آب و سیستم خنک کننده بهره می برد و امکان شستشوی آن را بعد از سمپاشی برای کاربر فراهم می کند.

بنابراین می توانید بعد از اتمام سمپاشی مولتی روتور را با خیال راحت بشویید.

سیستم خنک کننده همان طور که مولتی روتور پرواز می کند هوای اطراف از ورودی جلو وارد بدنه آن می شود و با عبور از یک فیلتر سه گانه تمامی گرد و غبار آن گرفته می شود.

تانکر مخصوص حمل مایع سمی در زیر پرنده تعبیه شده و از طریق شیلنگ های باریک مایع وارد اسپری ها می شود.

این اکتاکور یک ماشین کشاورزی بسیار پیشرفته می باشد که به صورت هوایی کاربردی ایده آل را برای کشاورزان ارائه می دهد.

این سمپاش DJI Agras MG-1S از یک طراحی تاشو به کار گرفته است و در حالت تاشو ابعادی مناسب برای جابجایی به خود می گیرد.

ابعاد این پهپاد کشاورزی در حالت آماده به کار و بدون پروانه ها حدود 146 در 146 سانتیمتر طول و عرض دارد و از ارتفاع 57 سانتی متری بهره می برد.

وزن این سم پاش ام جی حدود 9.

7 کیلوگرم بدون باتری می باشد که در حالت آماده به کار و با فرض کامل بودن ظرفیت تانکر حدود 23 کیلوگرم وزن آن می باشد.

چرا که وزن باتری به کار گرفته برای آن حدود 4 کیلوگرم می باشد.

پروانه های این پرنده از مواد پلاستیکی مقاوم با مهندسی بالا ساخته شده اند که با ابعاد 21×7 اینج حدود 58 گرم وزن دارند.

نصب این ملخ ها بر روی پهپاد بسیار آسان میباشد.

کمپانی با تکیه بر قدرت و سرعت ظرافتی را که همیشه در محصولات خود داشته باز هم به رخ رقیبان کشیده و این بار dji Agras MG-1S  یک اکتا کوپتر با توانایی حمل بالا، همانطور که در بالا بیان کرده ام این پهپاد کشاورزی از یک تانکر مخصوص برای حمل مایع سمی در زیر بدنه بهره می برد که در حالت حداکثر حدود 10 کیلوگرم از انواع آفت کش ها و کود های کشاورزی را با خود حمل می کند.

این سمپاش می تواند یک راه اساسی برای کشاورزانی باشد که سالانه هکتارها زمین را کشت میکنند و دفعات زیادی سم پاشی می کنند.

این پهباد سمپاش می  تواند حدود 4 تا 6 هکتار از مزارع را در 10 دقیقه  سمپاشی  کند که 50 برابر  سریع تر از حالت دستی  صورت می گیرد.

سیستم اسپری MG-1S بسیار هوشمندانه عمل  می کند و همزمان با افزایش سرعت پهباد میزان خروجی از نازل ها و اسپری های فعال را تنظیم کرده تا پاشش آفت کش ها به صورت متعادل صورت بگیرد.

کنترل پرنده توسط یک فرستنده رادیویی به صورت بی سیم انجام می گیرد و در این فرایند امواج رادیویی 2.

4 گیگاهرتز مسئول ایجاد ارتباط بین ریموت و گیرنده آن بر روی DJI Agras MG-1S می باشند.

بر روی این فرستنده رادیویی یک صفحه نمایش 5.

5 اینج با کیفیت 1080 پیکسل در مکان هایی با نورپردازی بالا بهترین کیفیت نمایش را در اختیار خلبان قرار می دهد.

منبع تغذیه این کنترلر از نوع لیتیومی قابل شارژ میباشد که با یک بار شارژ حدود 5 ساعت کارایی را برای کاربران فراهم می آورد.

این سیستم کنترل پرواز پیشرفته با سرعت بالا به تغیرات اعمال شده از سوی خلبان دستور میدهد.

کنترل این پرنده به 3 طریق ممکن صورت می گیرد که در پایین به آنها اشاره خواهیم کرد.

    رادار های ارتفاع سنج و تثبیت ارتفاع پرنده در یک موقعیت مناسب برای سمپاش Agras MG-1P سه عدد رادار میکرو ویو در عقب ، جلو و زیر تانکر تعبیه شده اند که رادارهای تعبیه شده در عقب و جلو به طور تقریبی ارتفاع پهباد را تنظیم می کنند، اما رادار تعبیه شده در زیر پهباد با اسکن کردن سطح زمین به صورت دقیق ارتفاع آن را تنظیم میکند.

DJI MG-1P در یک ساعت حدود 10 عدد از این تانکر را می تواند سمپاشی کند، که در این مدت شما باید پهباد را به محل پرواز باز گردانید تا تانکر را به صورت مجدد پر کنید یا با اتمام شارژ باتری باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید، که با این حال ممکن است شما کاربران یا کشاورزان عزیز نگران از سرگیری پرواز از همان نقطه پایان باشید، اما پهباد کشاورزی دی جی آی دارای یک GPS پیشرفته می باشد و در هنگام پرواز مختصات مسیر را به خاطر می سپارد و پس از تعویض باتری یا پر کردن تانکر به موقعیت قبلی خود بازگشته و ادامه سمپاشی را از سر می گیرد.

یکی از مهمترین قابلیت های این پرنده مداومت شارژی و استقامت در آسمان برای پاشش بیشتر میباشد.

باتری در نظر گرفته شده برای این پهباد از نوع MG-12000S با 3800 ولت ظرفیت مصرف ناگهانی می باشد.

با استفاده از این باتری 12000 میلی امپر می توانید حدود 10 دقیقه از پرنده استفاده کنید.

البته در صورت خالی بودن تانکر حاوی سموم و افت کش ها 22 دقیقه پرواز مداوم با این باتری هم امکان پذیر می باشد.

کمپانی برای نظارت بر نحوه پاشش آفت کش ها از یک پلت فرم قابل نصب بر روی نسخ های اندروید و ایوس همراه محصول در نظر گرفته است.

که با استفاده از این اپلیکیشن می توانید بر نحوه پاشش نازل ها نظارت داشته باشید، با این نرم افزار مدیریت عملیات پاشش کارامدتر و اقتصادی تر خواهد بود، زیرا در این حالت از پاشش تکراری جلوگیری میکند.

شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید پهپاد کشاورزی DJI Agras MG-1S از همین جا یعنی نمایندگی محصولات دی جی ای در ایران (شهرهای تهران، اصفهان ، شیراز و غیر) اقدام کنید.

برای مشاوره ، آگاهی از قیمت و سایر اطلاعات در رابطه با این محصول با شماره های بخش خدمات فروشگاه تماش حاصل فرمایید.

امیدوارم که توضیحات من برای شناخت این سمپاش دی جی ای مورد قبول شما واقع شده باشد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * امتیاز شما رای دهید عالی خوب متوسط نه خیلی بد خیلی بد دامزيك تحت نظارت شركت Edge pro نمايندگي رسمي شركت دي جي اي در امارات متحده عربي و ايران در زمينه فروش اينترنتي محصولات dji آغاز به کار کرده است.

از جمله محصولات اين فروشگاه ميتوان انواع كوادكوپترهاي حرفه اي شامل صنعتي ، اينسپاير ، فانتوم ، مويك و اسباب بازي مانند اسپارك و تلو نام برد.

همچين در عرضه ديگر محصولات شامل دوربين هاي دي اس ال ار و لرزشگيرهاي مختلف و گجت هاي الكترونيكي به صورت قوي فعاليت ميكند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به دامزیک ( نمایندگی رسمی محصولات دی جی آی در ایران ) می باشد.

سئو و راه اندازی وب میسا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map