سئو سایت پودر رخت شویی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پودر رخت شویی در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پودر لباسشویی یا مواد پاک کننده لباسشویی  ( که با نام برند تاید نیز شناخته می شود ) ، نوعی مواد شوینده ( تمیز کننده ) است که برای تمیز کردن لباس ها بصورت دستی و یا در ماشین های لباسشویی مورد استفاده قرار می گیرد  .

مواد شوینده لباسشویی به صورت پودر و مایع تولید می شود .

در حالی که مواد شوینده پودری و مایع سهم تقریباً مساوی از بازار شوینده های لباسشویی در سراسر جهان را از نظر ارزش دارند ، مواد پاک کننده پودری از نظر حجم دو برابر بیشتر از مایعات به فروش می رسند .

در سال ۲۰۱۸ ، فروش مواد شوینده پودری ۱۴ میلیون تن اندازه گیری شد ، دو برابر مایعات .

در حالی که در بسیاری از کشورهای غربی از مواد شوینده مایع استفاده می شود ، مواد پاک کننده پودر در آفریقا ، هند ، چین ، آمریکای لاتین و سایر بازارهای در حال ظهور رایج است .

پودرها همچنین به دلیل مزیت آنها نسبت به مایعات در سفید کردن لباس ، سهم قابل توجهی از بازار را در اروپای شرقی و برخی از کشورهای اروپای غربی به خود اختصاص داده اند.

طبق گفته های Desmet Ballestra ، طراح و سازنده گیاهان شیمیایی و تجهیزات ساخت مواد شوینده ، مواد شوینده پودری دارای سهم بازار ۳۰ تا ۳۵٪ در غرب اروپا هستند.

طبق بیانیه شرکت شیمیایی Lubrizol ، بازار پودر های لباسشویی سالانه ۲ درصد در حال رشد است .

شرکت شیمی مهندسی شکوه پرواز پاژ ، آماده انجام همکاری های لازم و ارائه ی فرمولاسیون پودر لباسشویی و راه اندازی خط تولید پودر لباسشویی در سراسر کشور و کشور های همسایه میباشد .

  پودر های لباسشویی از چندین قسمت تشکیل شده اند و اصلی ترین آنها سورفاکتانت ها ، آنزیم ها ، سفید کننده ها ، سازنده ها و پلیمرها هستند .

بطور کلی فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده پودر های لباسشویی بسیار متنوع هستند .

همه اینها با هم کار می کنند تا لکه ها را از بین ببرند و به تمیز شدن لباس ها کمک کنند .

  سورفکتانت ها قسمت اصلی پاک کننده لکه ها است .

آنها چربی های پارچه ای را از بین می برند و روی لکه ها و مواد غذایی باقی مانده تاثیر بسزایی میگذارند .

در پودر های لباسشویی از چندین سورفکتانت برای از بین بردن لکه ها استفاده می شود .

آنزیم ها این پروتئین ها در از بین بردن لکه ها و باقیمانده های مواد غذایی بسیار عالی عمل می کنند .

هر آنزیم یک لکه خاص را از بین می برد ، بنابراین در فرمولاسیون های پودر های لباسشویی از آنزیم های متفاوتی استفاده می کنند .

سفید کننده ها در پودر های لباس شویی ، لباس های شما را روشن تر کرده و لکه های رنگی را از بین می برد .

پودر های لباس شویی شامل چندین پلیمر مختلف است .

آنها هر کدام یک عملکرد خاص مانند از بین بردن کامل لکه ها پس از عملیات سورفاکتانت ها انجام می دهند .

مواد شوینده همچنین حاوی مواد دیگری از جمله عطرها هستند تا لباس شما بوی عالی ببخشد ، درخشندگی برای کمک به آنها درخشش درخشان ، بافرها برای حفظ تعادل اسید پاشی در آب و سرکوب کننده های لکه دار برای جلوگیری از خراب شدن مایع اضافی در شستشو کمک می کند.

  … برای مشاهده ی دیگر خطوط تولید و فرمولاسیون های محصولات شوینده و بهداشتی اینجا کلیک کنید … برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه ی راه اندازی خط تولید ، تهیه فرمولاسیون و طرح توجیهی پودر لباسشویی با مهندسین ما در تماس باشید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

راه های ارتباطی ما با شما در شبکه های مجازی اطلاعات تماس شماره های تماس : 09121442355 ، 09121442355 شماره فاکس : 09121442355-051 شماره تماس مشاور فروش : 09121442355 ارتباط از طریق : پست الکترونیک : info@shokouhparvaz.

com آدرس : خراسان رضوی ، مشهد ، بلوار وکیل آباد ، بلوار هاشمیه ، هاشمیه ۲۸ آدرس : افغانستان ، هرات ، بین خیابان هرات ۲۹ و ۳۱ Contact us Phone : 0098-09121442355 ، 0098-09121442355 Fax : 09121442355 Sales Phone : 0098-09121442355 Social Line : Email : info@shokouhparvaz.

com Address : Iran, Mashhad , Vakil Abad Blv , Hashemiye Blv , Hashemiye 28 Address : Afghanistan , Herat , Between 29th & 31th Herat کليه حقوق مادی و و معنوی اين سايت متعلق به شرکت شیمی مهندسی شکوهِ پرواز پاژ ميباشد طراحی سايت و سئو سايت توسط پارس وب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map