سئو سایت پیچ امین الدوله

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پیچ امین الدوله شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جوشاندن گیاه پیچ امین‌الدوله، مولکولی را آزاد می‌کند که علیه آنفلوانزا می‌جنگد.

نوشیدن دم‌نوش این گیاه می‌تواند ویروس آنفلوانزا را دفع کرده و از بین ببرد.

نسیبه خانلرزاده: پژوهشی جدید نشان می‌دهد که جوشاندن گیاه پیج امین‌الدوله (Honeysuckle)، مولکولی را آزاد می‌کند که می‌تواند علیه آنفلوانزا بجنگد.

به ادعای محققین این پژوهش نوشیدن دم‌نوش این گیاه می‌تواند ویروس آنفلوانزا را دفع کرده و از بین ببرد.

به گزارش دیلی تلگراف، در این پژوهش این گیاه جوشیده و سپس به موش‌ها خورانده شد و مشاهده شد که اثرات ویروس آنفلوانزا را در موش‌ها متوقف کرده و به‌طور مؤثری به‌عنوان یک «پنی‌سیلین ویروسی» عمل می‌کند.

چندین قرن است که چینی‌ها، هنگام ابتلا به بیماری آنفلوانزا و برای مقابله با عوارض آن، دم‌نوش گیاه پیچ امین‌الدوله را می‌نوشند، اما به گفته پژوهشگران، این تحقیق اولین مدرک علمی برای تأیید این سنت قدیمی چینی است.

آزمایش‌ها نشان می‌دهد که این دم‌نوش می‌تواند علیه انواع متفاوت ویروس آنفلوانزا که در سال‌های اخیر سبب ترس سازمان بهداشت جهانی شده بود (ازجمله H1N1، آنفلوانزای اسپانیایی و آنفلوانزای پرندگان) مبارزه کند.

پژوهشگران دانشگاه نانجینگ چین نشان داده‌اند که بعد از نوشاندن جوشانده پیچ امین‌الدوله به موش‌ها، مولکولی به نام MIR2911 از دم‌نوش استخراج شده و جذب رگ‌های خونی و بافت ریه جانور شد.

این مولکول با متوقف کردن دو ژنی که توسط ویروس آنفلوانزا برای تولیدمثل خودش استفاده می‌شود، انواع گوناگون ویروس آنفلوانزا را سرکوب می‌کند.

نتایج این پژوهش در ژورنال Cell Research منتشر شده و نشان می‌دهند که این ماده می‌تواند مرگ‌ومیر حاصل از آنفلوانزای پرندگان را در موش‌ها کاهش دهد و به جلوگیری از سرایت انواع دیگر ویروس‌های آنفلوانزا ازجمله H1N1 کمک کند.

دانشمندان می‌گویند که آزمایش‌هایشان اولین موردی است که نشان می‌دهد یک محصول طبیعی می‌تواند به‌طور مستقیم یک ویروس را نشانه برود، هرچند هنوز این اثر در انسان‌ها به اثبات نرسیده است.

پژوهشگران می‌گویند: «از حدود یک قرن پیش که فلمینگ پنی‌سیلین را کشف کرد، آنتی‌بیوتیک‌ها برای هدف قرار دادن عفونت‌های باکتریایی ویروسی مورد استفاده واقع شده‌اند و جان میلیون‌ها نفر را نجات داده‌اند.

(یک) هزار سال است که مردم چین جوشانده این گیاه را برای درمان عفونت‌های ویروسی آنفلوانزا می‌نوشند و این پژوهش نشان می‌دهد که عملکرد ضد ویروسی جوشانده گیاه پیچ امین‌الدوله، طیف گسترده‌ای از ویروس‌ها را دربر می‌گیرد».

53271 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

آکسفورد، کمبریج، UCL و امپریال کالج! کسی را سراغ دارید که برای ادامه تحصیل از کنار نام این دانشگاه‌ها به راحتی عبور کند؟ انگلستان از بالاترین سطح کیفیت آموزشی و امکانات رفاهی به همراه دانشگاه های فوق العاده معتبر برخوردار است، از این رو هیچ جای تعجبی ندارد که انگلستان همواره در بین ۳ کشور برتر جهان در زمینه جذب دانشجویان بین المللی قرار دارد.

قطعا مهاجرت به انگلیس و تحصیل در این کشور، رویای بسیاری از دانشجویانی است که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند و این رویا، خیلی هم دور از دسترس نیست.

در این مقاله قصد داریم شما را با تحصیل در انگلستان و رشته های پزشکی و دندانپزشکی در این کشور آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map