سئو سایت چمن مصنوعی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت چمن مصنوعی کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید اطلاعات شما نزد آسیاچمن کاملا محفوظ می باشد محصولات ورزشی آسیاچمن با استفاده از تکنولوژی برتر هلند تولید گردیده و در بسیاری از ورزش‌های مورد علاقه نظیر فوتبال، تنیس، گلف، هاکی، پینت‌بال، دوومیدانی، راگبی، تیراندازی کاربرد داشته و با توجه به صرفه اقتصادی بالا، دوام، ایمنی و سهولت اجرا هم‌اکنون به صورت گسترده‌ در داخل کشور‌های منطقه در ساخت اماکن ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با تنوع بسیار و در رنگ‌های مختلف، بسیاری از اماکن نظیر فضاهای سبز شهری، فرودگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، محوطه‌سازی ویلاها و منازل، کناره‌های استخر، نمای ساختمان، مهد‌های کودک و مدارس، پارک‌ها و محوطه‌های بازی کودکان، ایجاد فضای سبز پشت بام، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرار میگیرد.

لایه ژئوتکستایل محافظ بکینگ و زهکش در اجرای پروژه های چمن مصنوعی است.

این لایه با جداسازی چمن مصنوعی از لایه زیرین جهت جلوگیری از نشست بیش از حد و رشد علف هرز در زیر چمن مصنوعی نصب می شود.

قرار دادن چمن مصنوعی بر روی خاک یا سنگدانه ها بدون نصب لایه ژئوتکستایل باعث حرکت یا حتی نشست چمن مصنوعی می شود.

با نصب این لایه در زیر چمن مصنوعی، علف هرز و گیاهان کوچک پس از رشد و عبور از لابلای سنگدانه ها و شن قادر به عبور از لایه ژئوتکستایل و نفوذ به چمن مصنوعی نیستند.

همچنین این لایه قابل استفاده در زمین های ورزشی، فضاهای تزیینی، پارک ها و محوطه های بازی، فرودگاه ها، رستوران ها، محیط های تفریحی و فضای سبز پشت بام می باشد.

شرکت تیولون هلند(Thiolon Grass) بزرگترین و بهترین تولید کننده فلت چمن مصنوعی در جهان محسوب می گردد .

این شرکت زیر مجموعه شرکت Royal Ten Cate هلند میباشد که شرکت مذکور در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین تولید کننده مواد اولیه چمن مصنوعی در جهان است .

آسیا چمن از گروه صنعتی کرمان موکت اولین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران ، آسیای مرکزی و خاور میانه و نماینده انحصاری Thiolon Grass در ایران مجموعه متنوعی از انواع چمنهای ورزشی، فضای سبز و تزئینی را با نام " آسیاچمن" تولید و عرضه می نماید.

آسیا چمن با بهره گیری از کادر متخصص خود و بهترین مواد اولیه ، عرضه کننده انواع چمن مصـنوعی با بالاترین کیفیت می باشد .

انواع پلیـمرهای مواد اولیه Thiolon Grass شامل MPF ، SPF ،PP ،LSR ،Xtreme گونه های متنوعی از چمن مصنوعی با توجه به نیازهای متفاوت و شریط آب وهوائی مختلف را شامل خواهد بود .

انواع چمن مصنوعی این شرکت از لحاظ کیفی هم ردیف بهترین انواع خارجی آن بوده و با تکیه بر دانش فنی متخصصین و تکنولوژی روز این صنعت موفق گردیده تائید آزمایشگاه بین المللی ISA SPORT که مورد تائید فیفا نیز می باشد را دریافت نماید این شرکت همگام با تکنولوژی روز دنیا در امر تولید انواع چمن مصنوعی خدمات گسترده پس از فروش را با کادر فنی مجرب و ماشین آلات و تجهیزات مدرن اروپائی به صورت مستمر و گسترده به مشتریان گرامی ارائه می نماید.

آسیا چمن تاکنون بیش از4000 پروژه ورزشی ، تزئینی و فضای سبز در سراسر کشور اجراء نموده است.

شرکت آسیاچمن کیفیت و عمر مفید تمام محصولات این شرکت را تضمین می‌کند.

آسیب دیدگی و تخریب چمن مصنوعی قابل ترمیم و توسط کادر فنی شرکت آسیا چمن در سراسر کشور قابل انجام است.

قطعا با رعایت نکات لازم جهت نگهداری چمن مصنوعی می‌توان عمر مفید آن را افزایش داد.

شرکت آسیاچمن با رعایت استانداردهای بین المللی در زمینه تولید چمن های مصنوعی، در راستای جلب هر چه بیشتر مشتریان عزیز مدت ها است که اقدام به ارائه خدمات پس از فروش نموده است.

از جمله این خدمات می توانیم به نگهداری و ترمیم قبل و پس از دوران گارانتی اشاره کنیم.

مواردی همچون تزریق مجدد گرانول و سیلیس به زمین های چمن مصنوعی فوتبالی و یا ترمیم و تعویض فرش چمن مصنوعی و غیره نیز در این راستا قرار دارد.

ما با دقت و ظرافت به گروه های نصب خود آموزش داده ایم تا بتوانند در هر شرایطی، نیازهای مشتریان را تامین کنند.

بدیهی است که کیفیت بالای محصولات آسیاچمن خیال مشتری را بابت دوام چمن مصنوعی و موارد به کار رفته در آن آسوده می سازد، اما برای اطمینان خاطر این عزیزان، مشاوران و متخصصان ما در هر روز از سال و هر ساعت از شبانه روز چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری آماده ارائه خدمات مهندسی و فنی می باشند.

پیگیری و تهیه گزارش و اقدامات به موقع می تواند از مزیت های بالقوه این شرکت باشد و همین موضوع موجب شده است تا نام آسیاچمن در زمینه تولید و فروش چمن مصنوعی یکی از برترین ها و بهترین ها به شمار بیاید.

آسیاچمن با بهره گیری از کادر متخصص خود و بهترین مواد اولیه، عرضه کننده انواع چمن مصنوعی با بالاترین کیفیت می باشد.

انواع پلیمرهای مواد اولیه Thiolon Grass شامل Xtreme، LSR، PP، SPF، MPF گونه های متنوعی از چمن مصنوعی با توجه به نیازهای متفاوت و شرایط آبو هوایی مختلف را شامل خواهد بود.

بطوری که چندی پیش در المپیاد ورزشی که در تهران برگزار گردید از چمن های آسیاچمن در رنگ های زرد، نیلی و سبز برای زیباسازی استفاده شد.

آسیاچمن تاکنون بیش از 1000 پروژه ورزشی، تزئینی و فضای سبز در سراسر کشور اجرا نموده است.

مرحله ی نهایی آماده سازی زمین چمن مصنوعی فوتبال استادیوم کلاله، تهیه و پخش شن سیلیس و گرانول لاستیکی لابه لای الیاف چمن مصنوعی می باشد که با همت و تلاش همکاران در شرکت آسیا چمن در حال انجام است.

چمن مصنوعی زمین فوتبال الیگودرز چمن مصنوعی زمین فوتبال الیگودرز ‌ نوع چمن: پردیس پایل 50 ‌ متراژ پروژه: 5565 متر مربع ‌‌ کارفرما: اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان ‌ سال اجرا: 1399 چمن اهدایی آسیاچمن به بیمارستان کودکان مفید تهران جهت تجهیز فضای ملاقات بخش پیوند مغز و استخوان به متراژ 26 متر مربع بسیار خرسندیم در نوزدهیم نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، پذیرای شما باشیم.

این روزها بیش از گذشته صرفه جویی در هزینه های زندگی حرف اول را می زند، مخصوصا با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبان گیر بسیاری از خانواده ها در سراسر جهان شده است.

استراحت کردن کنار استخر در روزهای تابستانی و حتی در فصل زمستان، روش عالی برای ریلکس کردن و احساس آرامش، به دور از دغدغه ها و مشغله های زندگی می باشد.

انتخاب نوع چشم اندازی که می خواهید اطراف استخر خود به وجود آورید، تاثیر بسزایی در این احساس آرامش دارد.

در این روزها که والدین و مسئولان مدارس با دانش آموزانی درگیر هستند که بیشتر زمان خود را صرف بازی های آنلاین و کار با اپلیکیشن هایی مانند Tik-Tok می کنند، یک راه حل وجود دارد که می تواند بچه ها را از دنیای مجازی دور کرده و بیشتر به فعالیت روی چمن سبز و هوای آزاد ترغیب کند.

قائم مقام بزرگترین تولیدکننده چمن مصنوعی کشور: صنعت چمن مصنوعی کشور رو به رشد است دفتر مرکزی: تهران- خیابان کریم خان زند -نرسیده به خردمند جنوبی - ساختمان شماره 114طبقه پنجم واحد 9 و 10 021-41127 کارخانه: کرمان - کیلومتر 3 جاده ماهان- کارخانه کرمان موکت- آسیاچمن Info@asiagrass.

com 034-09121442355-21 جهت خرید لایه ژئوتکستایل: 0919-09121442355 تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعق به سایت آسیاچمن می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات توسط مدیروب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map