سئو سایت کاسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کاسه شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سبد خرید (0) اگر به تازگی وارد دنیای سئو شده اید و نمی دانید چه مواردی در سال 2020 مهمتر هستند، جای مناسبی را برای یادگیری انتخاب کرده اید.

سئو مخفف عبارت لاتین Search engine optimization یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو.

فرایندی که موقعیت شما را در نتایج جستجوی ارگانیک (بدون پرداخت هزینه ) در موتورهای جستجو بهبود می بخشد.

هرچه وب سایت رتبه بهتری داشته باشد، کاربران بیشتری آن را مشاهده می کنند.

تاریخچه سئو به دهه 90 میلادی برمی گردد که اولین بار موتورهای جستجو پا به عرصه تکنولوژی گذاشتند.

امروزه به یک استراتژی ضروری برای بازاریابی و یک صنعت رو به رشد تبدیل شده است.

اگر می خواهید سئو را یاد بگیرید ، باید برای کارهای خلاقانه ، فنی و تحلیلی آماده باشید.

تکنیک های بسیاری با اهداف مختلف وجود دارد ، با این حال ، نکته اصلی که همان قرار گرفتن در بین بالاترین نتایج جستجوی ارگانیک است به صورت ثابت باقی خواهد ماند.

این بهینه سازی فقط شامل ساختار و سئو تکنیکال نیست، بلکه وب سایت شما باید با محتوای باکیفیت و بهینه سازی شده متناسب با نیاز مخاطبان پر شود و به اندازه ای خوب و اوصولی باشد که بتوان براحتی به بیرون از سایت نیز لینک داده شود.

 موتورهای جستجو مانند گوگل ، بینگ ، یاهو وب سایتها را فهرست بندی می کنند تا بر اساس الگوریتم های مختلف آنها رتبه بندی کنند و به کاربران پیشنهاد دهند.

آیا می توانیم این الگوریتم ها را شناسایی کنیم؟ گوگل از بیشتر از 200 عامل برای رتبه بندی استفاده می کند.

ما بسیاری از آنها را می شناسیم مانند: کیفیت محتوا ، بک لینک یا موارد فنی مانند سرعت وساختار سایت، اما بسیاری از آنها به صورت مخفی نزد خودشان نگه داشته اند.

البته، لازم نیست همه عوامل را برای رتبه بندی را بشناسیم.

برای درک بهتر سئو ، یک کاسه سوپ را در نظر بگیرید .

در آن سه عنصر مهم وجود دارد: 1.

اولین عنصر کاسه سوپ است.

کاسه به مثابه موارد فنی سایت است.

بدون داشتن بستر مناسب سوپ روی زمین پخش می شود.

2.

سوپ حکم محتوای سایت شما را دارد، این مهمترین بخش از سئو است.

محتوای بد مساوی است با نداشتن رتبه، به همین سادگی.

3.

چاشنی اشاره دارد به بک لینک های با کیفیت که باعث افزایش اقتدار وب سایت شما می شود، آخرین ماده ای که سوپ سئو شما را کامل می کند.

زمانی که کاربران اینترنت دنبال چیزی می گردند از موتورهای جستجو استفاده می کنند.

مهم نیست که شما محصول، خدمت یا چیزی دیگه بفروشید یا یک سایت وبلاگی دارید موتورهای جستجو حتما آن را بهینه می کنند.

سایت شما باید توسط موتورهای جستجو ایندکس شود در غیر اینصورت شما گم شده اید.

فعالیت های جستجوگرهای هوشمند رتبه بندی شما را در صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP) بهبود می بخشد.

رتبه های بالاتر به معنی بالاتر بودن ترافیک است.

اگر این ترافیکی که به سایت شما آمده است با تعامل با صفحه همراه باشد، شاخص های دیگر را بهبود خواهد ببخشید.

به طور خلاصه ، اگر قصد دارید از طریق وبسایت خود به موفقیت برسید باید سئو را انجام دهید.

موفقیت در این کار با تکیه بر چند روش و استفاده از آنها حاصل می شود.

اگر نمی دانید چگونه سئو (SEO) را در سال 2020 یاد بگیرید ، ما یک جواب ساده برای شما داریم: شما به مطالعه و تمرین زیادی نیاز دارید.

خبر خوب این است که شما می توانید به تنهایی اطلاعات زیادی را در اینترنت پیدا کنید (از جمله این سایت باگتو) اما باید عاقلانه انتخاب کنید.

از این گذشته ، می توانید در دوره ها ، کلاس ها یا وبینارهای مختلف شرکت کنید.

در این مقاله ومقاله های آینده اشاره ای داریم به تمام موضوعات مهم سئو،که یک فرد مبتدی لازم است بداند.

      انجام سئو داخلی سایت به معنای بهینه سازی وب سایت برای تأثیرگذاری بر نتایج جستجوی ارگانیک است.

هر کاری که می توانید در وب سایت انجام دهید ، از بهینه سازی محتوا تا جنبه های فنی آن:  تگ های متا  عناوین(H1تا H6)  ساختار URL   بهینه سازی تصاویر  محتوا  داده های ساختاری  اندازه و سرعت وب سایت به کلیه فعالیت هایی را که برای بهبود سئو سایت از طریق گرفتن بک لینک از وب سایت های دیگر را سئو خارجی سایت یا سئو خارج از سایت می گویند.

روش های زیادی برای انجام اینکار وجود دارد:  داشتن ایمیل کاربران- ایمیل مارکتینگ  وبلاگ نویسی بصورت مهمان  فعالیت در شبکه های اجتماعی  همکاری با اینفلوئنسرها  نوشتن مطالب مفید در سایت، بنابراین مردم دوست دارن به سایت شما لینک بدهند.

کلاه های سیاه در مقابل کلاه های سفید منشاء آنها در فیلم های غربی است.

نشان دهنده افراد بد در مقابل آدم های خوب است.

اما این کلمات را خیلی جدی نگیرید.

  مجموعه ای از شیوه های غیر اخلاقی برای بهبود رتبه وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو است.

در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

به بیان ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند تا جایگاه بهتری برای سایت در نظر بگیرند.

برخلاف تصور عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی خارجی نیستند بلکه حتی در آموزش تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز روش های کلاه سیاه متعددی وجود دارند.

سئو کلاه سیاه می تواند در مدت زمان کوتاه شما را به صدر صفحه SERP برساند ، اما موتورهای جستجو احتمالاً دیر یا زود متوجه می شوند و وب سایتتان را جریمه می کنند.

سئو کلاه سفید عبارت است از بکارگیری تکنیک های مجاز برای تولید و عرضه محتوا بصورتی که برای موتورهای جستجو یافتن محتوا و درک محتوا را ساده کند.

بخش های اصلی سئو کلاه سفید عبارتند از:  کیفیت و محتوای  بهینه سازی کلی وب سایت  ساختار لینک ها سئو کلاه سفید یک استراتژی بلند مدت است که با هدف بهبود تجربه کاربر انجام می شود در واقع سئو کلاه سفید زمانی اتفاق می‌افتد که هدف شما با هدف گوگل یکی شود.

در کلاه سفید مهمترین فاکتور نوشتنمحتوا برای کاربر است همان چیزی که گوگل هم می خواهد.

اصطلاحی نیز وجود دارد به نام سئو کلاه خاکستری یا SEO Grey hat SEO ، عملی که ممکن است در مقایسه با تکنیک های کلاه سیاه خطر کمتری داشته باشد.

تکنیک های کلاه خاکستری به طور واضح توسط گوگل تعریف نشده اند، بنابراین ممکن است با اعمال این روش در مدت زمان کوتاهی کاربران یا رتبه بالایی بدست بیاورید ولی ممکن است روز بعد آنها را از دست بدهید.

این اصل همیشگی را فراموش نکنید، سعی نکنید موتورهای جستجو را فریب دهید، در عوض، یک تجربه آنلاین عالی به بازدید کنندگان خود ارائه دهید.

برای انجام این کار، دستورالعمل های موتور جستجو را دنبال کنید و برای کاربر سایت خود را بهینه کنید.

وبسایت پست‌الکترونیک * نام * نظر ارسال بعد از سالها کار در زمینه برنامه ونویسی وداشتن چالش های زیادی در این زمینه و نبود آموزش های مفید در سطح حرفه ای، بر آن شدیم سایتی طراحی کنیم که در آن با تهیه آموزش های تصویری در زمینه های مختلف برنامه نویسی به رشد کیفی برنامه برنامه نویسان وهمچین ارتقا سطح فنی نرم افزارهای ایرانی کمک کرده باشیم.

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های باگتو باخبر شوید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map