سئو سایت کرفس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کرفس در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

روبیک مارکتینگ ارائه دهنده چرخه کامل دیجیتال مارکتینگ است.

تیم خلاق و حرفه ای روبیک در زمینه  های مشاوره و تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اپلیکیش های موبایل (ASO، اپ مارکتینگ و…)، بازاریابی وب سایت ( خدمات سئو و…)، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و آنالیز و تحلیل کمپین های تبلیغات ی فعالیت دارد.

سالها تجربه در ساخت و طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن های موبایل و همراهی آنها از ایده تا تجاری سازی باعث شده شناخت  و تجربه کافی از بازار آنلاین ایران داشته باشیم ما  با تحلیل بازار ، شناسایی رقبا و ارزیابی کسب و کار شما  استراتژی بازاریابی ویژه  شما رو تدوین میکنیم و متمایز ترین و نوین ترین راهکار ها را برای افزایش درآمد شما پیشنهاد می دهیم و با ارائه و اجرای تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ در شیراز ، ایران و سراسر کشور، یکپارچگی و موفقیت برنامه بازاریابی شما رو تضمین میکنیم.

عوامل بسیار زیادی  مانند  هدفمند بودن ،آگاهی از رفتار مشتری ، انتخاب رسانه مناسب و … در اثر بخشی بازاریابی دیجیتال اثر گذار است.

تیم دیجیتال مارکتینگ روبیک با  تحلیل بازار  و با توجه به نقاط قوت و ضعف شما ،استراتژی بازاریابی دیجیتال را برای کسب و کار شما را تدوین  و شما را در رسیدن به اهداف دیجیتال مارکتینگ که شامل ایجاد ارتباط موثر و بیشتر با مشتریان ، جذب مخاطبان جدید، و افزایش فروش و نفوذ در  بازار آنلاین و برندسازی است یاری می نماید.

این روزها که افراد بیشتر اوقات خود را صرف استفاده از تلفن همراه می کنند و پیشبرد بسیاری از امور زندگی ما به موبایل گره خورده قطعا یکی از گام های مهم و اساسی در موفقیت کسب و کار و انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ، طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل برای ارائه ی محصولات و خدمات می باشد.

با توجه به فراگیر شدن اینترنت و افزایش علاقه کاربران به خرید آنلاین، داشتن یک وب سایت حرفه ای کمک چشمگیری به رونق کسب و کار شما می نماید، ما با ساخت و بهبود عملکرد وب سایت شما و بهینهسازی آن در موتورهای جستجو (سئو) مشتریان بالقوه ی را به سمت کسب و کار شما هدایت می کنیم.

داشتن رسانه های آنلاین و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به معنای بازاریابی دیجیتال نیست.

عوامل زیادی مانند داشتن هدف، شناخت مشتری، انتخاب رسانه مناسب و.

.

.

در اثر بخشی بازاریابی دیجیتال موثر است.

ما با ارائه ی خدمات مشاوره و آموزش در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ مسیر صحیح را به شما نشان می دهیم.

اینجا جایی است که خلاقیت وجود دارد، از اینکه متفاوت باشیم نمی ترسیم ! ما اینجاییم تا با ارائه راهکارهای نوین و ایده های پول ساز نتایج شگفت انگیز برای شما خلق کنیم چرخه دمینگ یک چارچوب اثبات شده برای بهبود کیفیت مداوم یک محصول یا یک خدمت است.

این چرخه اساساً با یک برنامه شروع می شود و با یک عمل مطابق با اطلاعات آموخته شده در طی فرایند به پایان می رسد.

انجام بازاریابی به صورت  موثر مانند تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت است که نیازمند بهبود مستمر در طول فرایند است.

تیم روبیک با پیاده سازی چرخه کامل دیجیتال مارکتینگ و اجرای 4 مرحله آن یعنی برنامه ریزی مدون، اجرای راهکارها، بررسی تاثیر آنها و اقدام به بهبود عملکرد به شما کمک می نماید تبلیغات شما به صرفه و هدفمند انجام شود و همچنین بتوانید سریع تر و دقیق تر و هوشمندانه تر از رقبایتان اقدام نمایید.

روبیک مارکتینگ یکی از زیر مجموعه های هولدینگ نرم افزاری پالاپال پرداز فارس می باشد که به عنوان مجموعه تخصصی ارایه دهنده خدمات کامل دیجیتال مارکتینگ با هدف ارایه راهکارهای نوین بازاریابی و برندینگ فعالیت می نماید.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به هلدینگ نرم افزاری پالاپال پرداز فارس میباشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map