سئو سایت کلید فشار دکمه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کلید فشار دکمه ای در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سرفصل های مقاله یکی از هیجان انگیزتر کارها راه اندازی و طراحی وب سایت است که بعد از چندین هفته طراحی، کدنویسی و تلاش، یک سایت را به نقطه آغاز زندگی اش می رسانیم.

این همان لحظه ای است که بالاخره همه فرزند جدیدمان را میبینند، در ادامه می خواهیم چک لیست سئو در مرحله ی قبل از راه اندازی و رونمایی سایت جدید که ضروری بنظر می رسد را برای علاقه مندان سئو و توسعه دهندگان و طراحان سایت ارائه کنیم.

پیش از آنکه دکمه راه اندازی سایتتان را فشار دهید باید مطمئن شوید که انتخاب سئو و بهینه سازی سایت شما در بهترین حالت ممکن است.

راه اندازی هایی را دیده ایم که به دلیل اشتباه های ساده طراح سایت، یا عجله مدیران وب سایت، بخشی از هزینه و وقتشان تلف شده است.

بهینه سازی سایت توسط یک چک لیست سئو میتواند کارها را ساده تر کند.

در مقاله سئو چیست با بسیاری از مفاهیم پایه سئو به صورت خلاصه آشنا خواهید شد.

حالا وقت آن است که سئوسایت را شروع کنیم.

این فهرست بیشتر براساس ملزومات ساده سئو ساختاری در سال 2018 میلادی تهیه شده که بهتر است پیش از راه اندازی سایت از آنها استفاده کنید، البته به مرور زمان این مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد تا به چک لیست سئو جامع و کاملی برای سایت تبدیل شود.

دریافت گواهینامه SSL گام نخست چک لیست سئو در سال 2018 است و بدون شک باید بروی وب سایت شما نصب شود، شما می توانید از SSL رایگان یا تجاری استفاده کنید که از نظر سئو هیچ تفاوتی بین گواهینامه رایگان و تجاری وجود ندارد و تنها داشتن SSL مهم است، البته اگر برایتان اطلاعات و امنیت وب سایت بسیار اهمیت دارد شرکت های ارائه دهنده SSL به صورت تجاری، در صورت بروز هک یا نفوذ به وب سایت تا سقف مشخصی جبران خسارت می کنند.

یکی از مهمترین ارکان تجربه کاربری (UX) یک سایت، سرعت لود وب سایت یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بروی سئو است.

شما را با دو ابزار کاربردی بسیار قدرتمند و البته رایگان تست سرعت سایت آشنا می کنیم.

با سایت جی تی متریکس Gtmetrix  و ابزار تست سرعت صفحات اینسایتس گوگل Page Speed Tools Insights Google سرعت سایت خود را چک کنید و براساس گزارش های آنها، اصلاحات لازم را انجام دهید.

تعداد سایت های فعالی که توسط توسعه دهندگان و طراحان سایت در بخش robot.

txt به صورت “User-agent:*Disallow:/” وجود دارند، باور نکردنی است، این کدی است که از خزش ربات های موتورهای جستجو همچون گوگل جلوگیری می کند.

robots.

txt چیست؟ به زبان ساده ربات تکست فایلی است که اجازه دسترسی و خزش در برخی مسیرها را برای روبات های موتورهای جستجو تعیین می کند.

حال تصور کنید بخاطر فراموش کردن همین بخش ساده که برای تست اولیه پیش از راه اندازی نوشته شده است، شاید روزها یا هفته ها از ایندکس نشدن صفحات سایت گله مند باشید.

هرچند که دلایل دیگری هم میتواند وجود داشته باشد که سایت شما در گوگل ایندکس نشود، با تجربه ای که داشته ایم مهترین مقصر در این مورد را “فراموشی” میدانیم! حتما فایل ربات تکست، سایتتان را چک کنید و ساختار صحیحی برای دسترسی فلدرها، مسیرها، فایلها تعریف کنید.

همچنین پیشنهاد میکنم مقاله آموزشی درس هایی از گوگل را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.

یکی از موارد بسیار مهم چک لیست سئو برای راه اندازی سایت جدید، استفاده از ابزارهای سئو داخلی On-Page SEO است.

بطور مثال ابراز رایگان سئو اسکریمینگ فراگ Screaming Frog (محدودیت بررسی تا 500 لینک) یا ابزار تجاری سئو پاورسویت SEO PowerSuite یا ابزار تجاری سئو موز پرو MOZ PRO است، این ابزار در سایتتان می خزند یا به عبارتی به جستجو و ذخیره اطلاعات سایت شما می پردازند و لینک هایتان را چک میکنند.

احتمالا با تعداد زیادی لینک ناقص، شکسته و یا صفحات ساختگی روبه رو میشوید که میتوانید آنها را اصلاح و یا حذف کنید.

استفاده از استانداردهای اسکیما (Schema) برای گوگل یک ضرورت محسوب می شود، اگر از مقاله، خبر، دستور آشپزی، ویدئو و … در وب سایت خود استفاده میکند، حتما از متدهای معرفی شده Schema در وب سایت خود استفاده کنید.

به نظرتان چیز دیگری برای چک لیست سئو پیش از راه اندازی یک سایت وجود دارد که به آن اشاره نکرده باشم؟ از طریق دیدگاه نظرتان را بنویسید.

در صورتی نیاز به خدمات مشاوره یا اجرای بهینه سازی و سئو سایت دارید با ما تماس بگیرید.

چک لیست های سئو با اثرگذاری متفاوت در روند سئو سایت مطرح می شوند.

چک لیست های سئو سایت لیستی از آیتم ها در دورن سایت و نیز بیرون سایت برمی گردد که در پروسه سئو سایت انجام می شود.

در واقع بسته به اینکه این چک لیست های سئو تا چه مقدار در سایت رعایت می شود و پیگیری می شود شما اثرگذاری متفاوتی را خواهید دید.

در ادامه خلاصه ای از چک لیست های سئو را تقدیم حضورتان می کنیم: iseosite.

ir/seo-check-list چرا دیدگاه ها رو پاک می کنید؟!!! دیدگاهی متناسب با موضوع و مرتبط !!!!!!!! سلام دوست عزیز هیچ کامنتی از هیچکدام از دوستانی که با ما در ارتباط هستند پاک نخواهد شد.

با سپاس از شما ممنون مفید بود سلام، بنده از وردپرس استفاده میکنم، افزونه ای نصب کردم که اگه لینکی ۴۰۴ خورد به من ایمیل میده و اون اینک رو به سایت ریدایرکت میکنه، من روزانه بالای ۱۰ ایمیل دریافت میکنم که خزشگر های مختلفی چه معروف مثل بینگ و چه نا آشنا آدرس های چرت و پرتی رو واردش میخوان بشن!! مثل: , یا /s.

w.

org یا /hsgvf و… ، این آیا تخریب سایت من هست ؟ رقیبا این کارارو میکنن یا روباتا و خزشگرها همین رفتارارو دارن همیشه ؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید.

دوست عزیز سلام خزشگر ها و ربات ها براساس ماهیت خودشان، رفتارهای متفاوتی دارند، رباتهای گوگل، بینگ طبیعتا برای دریافت اطلاعات سایت شما و رتبه بندی جستجو است.

سایر ربات ها می توانند رفتار دوستانه، حمله به سایت و دزدی اطلاعات داشته باشند، اگر رفتارشان غیرعادی است میتوانند بروی عملکرد سایتتان تاثیر بگذارد.

راه حل : می توانید از دو روش اقدام کنید محدودیت و روش اول بلاک ربات ها از طریق فایل robot.

txt که معمولا برای تعداد کمی ربات پاسخگو است و روش دوک که سختگیرانه تر است و می توانید از طریق فایل htaccess اقدام به بلاک و مسدود کردن آن ربات ها اقدام کنید.

RewriteEngine On RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} namerobot1 [OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} namerobot2 [OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} namerobot3 RewriteRule .

* – [R=403,L] لطفا پیش از تغییرات در فایلها، از فایلها بکاپ تهیه فرمایید.

عالی بود مرسی، ان شاءالله همیشه در صفحه یک گوگل بدرخشید.

موفق و موید باشید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران - یوسف آباد - خیابان شهید ابوالفضل فراهانی پور - پلاک 5 [email protected] Toronto - 7191 Yonge Street, Thornhill, ON, Canada, L3T 0C7 طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map