سئو سایت کنترلر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت کنترلر شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود و ثبت نام وبلاگ کنترل سئو سایت در گوگل و موتورهای جستجو یکی از دغدغه های مهم صاحبان سایت ها برای پیگیری درستی انجام بهینه سازی سایت می باشد.

هنگامی که وبسایت شما آن نتیجه درست و معقول را دریافت کند می توانید شرایطی را مهیا و فراهم سازید تا بستر رشد برای کلمه کلیدی شما همواره وجود داشته باشد در این خصوص در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را به دست آورید که چگونه می توانید پس از انتشار محتوا و کسب نتایج برتر گوگل آن ها را نگه دارید و یا حتی به کسب رتبه خود نیز افزایش دهید.

به این موارد کنترل سئو سایت گفته می شود که در ادامه اطلاعات کامل تری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

فهرست مطالب همان طور که می دانید لازمه پیشرفت کنترل نمودن بخش هایی از وبسایت است که در حال صعود هستند.

به طبع شما هنگامی که بر روی موارد پرکاربرد و پر جستجوی خود سرمایه گذاری کنید می توانید نتیجه بسیار قابل قبولی را دریافت کنید از این رو لطفا با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانید اطلاعات کامل تری را در این خصوص به دست آورید چراکه قصد داریم به شیوه ای خاص به بررسی این موضوع بپردازیم.

شما می توانید در ابتدا به قسمت سرچ کنسول وبسایت خودتان نگاهی بیاندازید و از قسمت legacy tools and reports وارد بخش message شوید و در آن جا ارور های سایت خود را بررسی کنید.

این قسمت می تواند بسیار بسیار مهم باشد و توجه به آن همواره به عنوان یک اصل همیسشه درست در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

ابزارهای آنلاین دیگری نیز برای چک کردن سئو صفحه خاص سایت وجود دارند که می توان به سایت woorank و sitechecker اشاره کرد.

بک لینک های ورودی ای که در قسمت links در ابزار گوگل وب مستر تولز قرار دارد می تواند اطلاعات بسیار خوبی به شما عزیزان بدهد.

همان طور که می دانید لینک های خروجی ییک از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی نتایج گوگل به شمار می روند که در صورت مطلوب بودن و اعتبار بالا می تواند باعث پیشرفت وبسایت شما شود اما در سویی دیگر این بک لینک ها می توانند به همان حد نیز مضر باشند چرا که ممکن است برخی از رقیبانتان با ساخت لینک های مضر برای شما تصمیم به لطمه زدن به وبسایتتان را داشته باشند، در این صورت نیاز است به پنل وبمستر خود مراجعه کنید از بخش مربوطه وارد قسمت External links شوید.

در این قسمت شما می توانید تمامی لینک های ورودی به وبسایت خودتان را مشاهده کنید و در صورت یافتن لینک های بسیار مضر آن ها را دیس اوو کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش لینک سازی خارجی را مطالعه نمایید.

همه ما می دانیم محتوا تا به چه میزان بسیار زیادی می تواند بر روی سئو وبسایت شما تاثیر گذار باشد، در همین خصوص شما نیز باید با انتشار محتوا درون وبسایت خودتان به گوگل اعلام کنید که بروزرسانی محتوا تا چه حد بسیار بالایی می تواند بر روی کیفیت مطالب شما تاثیر گذار باشد.

همچنین شما به گوگل می فهمانید که وبسایت شما در حال حاضر فعال بوده و همواره به دنبال انتقال مطالب تازه به کاربران است.

یکی از امور کنترل سئو سایت چک کردن لینک های شکسته صفحات است.

لینک های شکسته و یا به اصطلاح لینک های 404 از آن دسته از لینک هایی هستند که در وبسایت شما هیچ هدف خاصی را دنبال نمی کنند و عملا برای کابر یک صفحه بدون محتوا و بدون محصول است که مشاهده آن تنها ارور 404 را به کاربران شما نمایش خواهد داد اما در سویی دیگر این صفحه برای ریات های گوگل می تواند به شدت مضر باشد چراکه ایندکس صفحات را بالا برده و م تواند در مواقعی نیز برای وبسایت شما دردسر های دیگری را فراهم سازد.

برای آن که بتوانید لینک های شکسته را از میان بردارید نیاز است آن ها را حذف کنید، برای این کار بهتر است از ریدایرکت 301 به صفحه مرتبط استفاده کنید.

شما باید هر روز آمار ورودی وبسایت خودتان را مدنظر داشته باشید تا بتوانید نتایج بسیار موثر و مناسبی را دریافت کنید.

پس از مدتی به یک بازدید ثابت خواهید درسید و به عنوان مثال متوجه خواهید شد که در طول روز کاربرانی حدودا 500 الی 600 نفر دارد وبسایت شما می شوند اما چنانچه این اعداد یکهو دچار تغییر شود قطعا مشکلی به وجود آمده است که باید به سرعت آن را رفع کنید.

البته توجه داشته باشید که در ایام تعطیلات نوروز، مراسم مذهبی و… همواره تغییرات بازدید بسیار قابل درک بوده و کاهش می یابد.

از مهمتریت امور بررسی سئو سایت چک کردن قسمت MANUAL ACTIONS در قسمت وبمستر گوگل می باشد.

جریمه دستی یا MANUAL ACTIONS از آن دسته از اقداماتی می باشد که رقبا برای تخریب و حدف نتایج وبسایت شما از گوگل به صورت دستی این کار را انجام می دهند.

این اقدامات می تواند به صورت پاپ آپ ، خرید بک لینک ، محتوا با کیفیت پایین ، هک شدن وب سایت و… باشد و کاربر و وبسایت رقیب شما را در این خصوص جریمه دستی کرده و به گوگل اعلام کند.

شما برای رفع این موضوع می توانید وارد قسمت مربوطه شده و چنانچه به غیر از عبارت No issues detected، عبارت دیگری را مشاهده کردید سعی کنید در کمترین زمان ممکن آن خطا را رفع کنید تا از حالت پنالتی گوگل خارج شوید.

عواملی از قبیل قطعی سرور ، استفاده از دستوارت غیر مناسب ، هک شدن وب سایت ، جریمه شدن وب سایت و… می تواند تاثیر بسیار مخربی بر روی ایندکس شدن مطالب وبسایت شما داشته باشد.

در این خصوص لطفا توجه داشته باشید که همواره با آدرس site:domain.

com بخواهید تعداد ایندکس های وبسایت خودتان را چک کنید.

عملا شما با استفاده از موارد فوق می توانید کنترل سئو سایت خودتان را بر عهده بگیرید و در صورتی که دچار مشکل شده باشید به راحتی بتوانید این موارد را رفع کنید.

چنانچه می خواهید کنترل سئوی سایت خود را به ما بسپارید می توانید ار طریق صفحه مشاوره سئو سایت، با تکمیل فرم مربوطه درخواست خود را ثبت نمایید.

دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت سئولایت یک مسیر روشن و مطمئن در دنیای سئو با هدف ارائه آموزش ها و محصولات حرفه ای سئو به شیوه ای متفاوت و کاربردی می باشد.

سئولایت انتخاب حرفه ای ها برای کامل تر شدن است… XX پرداخت با روش کارت به کارت XX کدهای تخفیف ویژه فقط در اینستاگرام ما (حتما فالو کنید) برای اطلاع از اعتبار سایت و اطمینان از خرید اینترنتی و درگاه پرداخت روی تصویر زیر کلیک کنید: ورود نام کاربری: رمز عبور:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map