سئو سایت فلفل دلمه ای قرمز ایتالیایی (فلفل کبابی)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت فلفل دلمه ای قرمز ایتالیایی (فلفل کبابی) کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این هم یه ترشی جدید و خوشرنگ و فوق العاده خوشمزه ، با طعمی دودی و ملس که تندی سرکه نمیزنه و با غذاها و ساندویچ های گوشتی و گریل شده ترکیب عالی ای خواهد داشت.

الان که فلفل دلمه ای های رنگی و جذاب زیاد هست میشه توی رسیپی های جدید استفاده کرد.

  مواد لازم : فلفل دلمه ای ۳عدد سرکه سیب نصف پیمانه آب ۱.

۵ پیمانه شکر یک چهارم پیمانه نمک نصف قاشق چایخوری سیر ۱ حبه فلفل سفید و خردل نکوبیده تعدادی   طرز تهیه : فلفل دلمه ای ها رو چهار قسمت کنید و هسته و چیزهای اضافیش رو بگیرین.

توی سینی فر بچینین طوری که پوستش روی سینی قرار بگیره.

توی فر ۲۰۰ درجه سانتی گراد بذارین برای ۲۰ دقیقه یا تا جایی که پوستش حالت سوختگی بگیره و کبابی بشه ، از فر بیارین بیرون و بذارین توی پلاستیک و درش رو ببندین تا بخار کنه و پوستش جدا بشه تو این مدت مایع ترشی رو آماده میکنیم ، آب و سرکه رو توی قابلمه میریزیم و وقتی جوش اومد شکر و نمک و فلفل و خردل رو اضافه میکنیم و میذاریم کنار حالا فلفل ها رو به راحتی پوست میکنیم.

فلفل های آماده شده رو توی مایعی که آماده کردیم میذاریم و اون رو روی حرارت میذاریم تا ۵ دقیقه بجوشه.

بعد حرارت رو خاموش می کنیم و میذاریم توی قابلمه سرد بشه و بعد فلفل ها رو توی شیشه میچینیم و از آب و سرکه روش میریزیم تا کاملا پر بشه بعد از ۱ روز میتونین مصرف کنین خیلی خوشمزه اس و در کنار غذاهای گوشتی و گریل شده فوق العاده است.

سوال : میخوام این ترشی رو درست کنم اما نمیدونم خانوادم ازش خوششون بیاد یا نه ؟ خواستم از شما بپرسم که این ترشی جوری هست که بیشتر افراد ازشون خوششون بیاد یا نه ؟ چون پدرم خیلی از فلفل دلمه ای خوشش نمیاد یعنی فکر کنم معده اش رو اذیت میکنه و یه سوال دیگه حتما باید فلفل قرمز باشه ؟ یا باتمام رنگهاش میشه این ترشی رو درست کرد ؟ پاسخ : باید از طعم فلفل خوشتون بیاد و اینکه با رنگ های دیگه هم میشه اما عطر فلفل دلمه ای چیز دیگه ایه.

  سوال : ببخشید سیر رو کی استفاده می کنیم ؟ پاسخ : توی شیشه میندازیم همراه با مواد.

  ترشی های خوشمزتون رو آماده کنین تا باهاش یه ساندویچ تک و عالی هم درست کنیم.

در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ این مطلب نوشته شده است.

دسته بندی : آموزش آشپزی , ترشی تعداد بازدید : 6972 نام : ایمیل : تلفن : وبسایت : دیدگاه : ارائه کننده : تورج امین فر ایمیل : TinaAminfar@Gmail.

Com وبسایت : Www.

Ashpazkhaneha.

Com آدرس محل : تهران ، بلوار مرزداران ، نبش ناهید ، ساختمان پارمیس ، طبقه چهارم ، واحد 16 تلگرام : گروه تلگرام آشپزخانه ها اینستاگرام : صفحه اینستاگرام آشپزخانه ها اعتبار : 375 مطلب تایید شده آمار پربازدیدترین محصولات پرسش و پاسخ تماس با ما تلفن شرکت : 09121442355 تلفن شرکت : 09121442355 آدرس شرکت : تهران ، بلوار مرزداران ، نبش خیابان ناهید ، ساختمان پارمیس ، واحد 16 آدرس کارخانه : تهران ، نرسیده به عوارضی تهران ساوه ، کوچه پارس فرغون اینستاگرام تلگرام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map