سئو سایت BB و CC و DD کرم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت BB و CC و DD کرم کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر اخیراً به فروشگاه آرایشی و یا داروخانه برای خرید کرم مراجعه کرده باشید احتمالاً به الفبای جدیدی در دنیای آرایشی و زیبایی تحت عناوین BB, CC و یا DD در کنار نام انواع کرم پودر و مرطوب کننده‌ها مواجه شده‌اید.

آیا می‌دانید تفاوت این کرم‌ها چیست و کدام مناسب پوست شماست؟ برای آشنایی و شناخت تفاوت‌های بین این محصولات با ما همراه باشید.

نام این نوع کرم تا حدی کارایی آن را توضیح می‌دهد.

این محصول ضمن خاصیت مرطوب کنندگی مقداری رنگ نیز به پوست شما می‌دهد و این رنگ‌ها معمولاً طبیعی هستند.

به نظر می‌آید که این گروه کم کم به خواب زمستانی فرو خواهند رفت زیرا محصول جدیدی از این گروه روانه بازار نشده و کرم‌های الفباتیک BB,CC,DD جای آن را خواهند گرفت.

BB مخفف Blemish Balm یا بالم لک است.

این کرم‌ها در یکی دو سال اخیر بسیار شهرت یافته‌اند.

کرم بی بی علاوه بر خاصیت پوشانندگی (مثل یک کرم پودر سبک) حاوی SPF و آنتی اکسیدان نیز هستند و بدین‌وسیله مراقبت از پوست را نیز انجام می‌دهند.

این محصولات از کرم پودر سبکتر بوده و نسبت به مرطوب کننده‌های رنگی سنگین‌ترند.

تنها در هنگام استفاده از این گروه محصولات به SPF موجود در این کرم‌ها بسنده نکنید و حتماً برای محافظت پوست در برابر آفتاب از یک ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

CC مخفف Color Correction یا اصلاح رنگ است.

این کرم‌ها نسخه‌ای پیشرفته‌تر از کرم‌های بی بی هستند و برای رفع قرمزی و زردی پوست استفاده می‌شود.

این گروه از کرم‌های بی بی سبکترند و در روی پوست به شما حس جدیدی از سبکی، نرم و پر مانند می‌دهد و البته معمولا میزان SPF بالاتری نیز نسبت به کرم‌های بی بی دارند.

البته در انواع گیاهی و طبیعی این نوع کرم‌ها به صورت معمول فاقد SPF هستند و خاصیت ضد چین و چروک قوی‌تری دارند.

از سایر خواص این کرم‌ها به خاصیت ضد پیری، روشن‌تر کردن پوست نیز می‌توان اشاره کرد.

سی سی کرم‌های اناگرین از این گروه محصولات هستند.

DD مخفف Dynamic Do-All است که یک سوپر کرم از ترکیب خواص BB و CC کرم‌ها بوده که بیشتر بر خاصیت Anti Aging یا ضد پیری تمرکز دارد.

با مصرف این گروه چروک‌ها کم کم محو و خطوط اولیه پوست نمایان‌تر می‌شوند، در رنگ پوست بهبود رخ می‌دهد و نقاط حساس پوست شما محافظت می‌شود.

در اینجا باید اشاره کنیم تنوع این محصول در برندهای آرایشی و پوستی نسبت به دو نوع قبل بسیار کمتر است.

من پوستم مختلطِ روی بینم‌ چربه ۲۵ سالمه بین کرم ها کدوم برام بهتره ؟؟ BB CC ya DD؟؟ با توجه به نوع پوست و سن شما، CC کرم اناگرین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حتما روی این کرم یک لایه پنکیک استفاده کنید تا پوست را مات کرده و دوام کرم هم بیشتر شود.

برای دریافت مشاوره کامل و دقیق هم می‌توانید از بخش مشاوره وب سایت شرکت جهان گستر استفاده کنید تا همکاران ما به صورت خصوصی و دقیق شما را راهنمایی کنند.

https://www.

wtn.

ir/consultations سلام، من ۲۹ سالمه پوستم چربه خیلی در معرض آفتاب هستم پوستم سیاه و لک شده، میخواستم بدونم چه کرمی استفاده کنم تا پوستم روشنتر بشه لک ها پاک بشه، ممنون، سلام به هنگام قرارگیری در معرض نور خورشید از ضد آفتاب مخصوص پوست چرب استفاده فرمایید.

هر شب قبل خواب از سرم روشن‌کننده اناگرین و هفته‌ای سه بار پس از استحمام و شب‌ها از ژل اسکراب ویزیبلی پیور اناگرین استفاده نمایید.

سلام لطفا یک مارکddکرم با کیفیت بالا معرفی کنید.

ممنون من پوستم نرماله نه خشکه نه چربه می خواستم ببینم شما چه کرمی رو پیشنهاد میدین .

۱۵ سالمه سلام.

با توجه به سن شما، پیشنهاد می‌کنیم در حال حاضر فقط از کرم‌های مرطوب کننده روی پوست خود استفاده کنید.

بعد از ۲۳-۲۴ سالگی به مرور از محصولات پیشگیری از پیری پوست استفاده کنید.

سلام من پوست مختلطی دارم دور دهانم کاملا خشک و پوسته پوسته بقیه قسمتهای صورتم چرب هست.

۲۷ ساله هستم و خط اخم و یکم چروک رو پیشانی دارم که زیاد عمیق نیستن به نظر شما بین این سه کدام برای من بهتره؟ سلام از محصول DD کرم ایکسی می‌توانید استفاده بفرمایید.

برای قسمت‌های خیلی خش هم می‌توانید به میزان خیلی خیلی کم قبل از استفاده از محصصول دی‌دی کرم، به عنوان زیرساز استفاده کنید.

سلام من پوستم نه زیاد چربه نه زیاد خشک روی صورتم کم لکه و حساس است به نظر شما از کدام کرم استفاده کنم تا لکه ها از بین بره ۲۰ سال دارم سلام.

با توجه به سن و نیاز پوست شما، پیشنهاد می‌کنیم از بی‌بی کرم استفاده بفرمایید.

ترجیحا بی‌بی‌ کرمی تهیه کنید که خاصیت ضد لک هم داشته باشد.

سلام من ۱۹ سالمه و پوست خشک و حساسی دارم چه نوع کرمی برای پوست من مناسبه؟ سلام.

با توجه به سن شما، بی‌بی‌ کرم را پیشنهاد می‌کنیم.

در هنگام خرید توجه داشته باشید محصولی تهیه کنید که خاصیت تغذیه‌کنندگی نیز داشته باشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اولین نفری باشید که از خبرها و تخفیف‌ها مطلع می‌شود! اگر اخیراً به فروشگاه آرایشی و یا داروخانه برای خرید کرم مراجعه کرده باشید احتمالاً… مراقبت از پوست و حفظ طراوت و شادابی آن کاری مهم و ضروری است.

به… انتخاب رنگ موی مناسب در کنار زیباتر شدن موها و ظاهر، یکی از راه‌های محافظت… برای اینکه بدنی سالم و سرحال و همچنین پوست و مویی زیبا داشته باشید باید… شاید روزی نباشد که تلویزیون یا رادیو را روشن کنیم یا گشتی در اینترنت بزنیم… آلودگی هوا به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و معضلات این روزهای کلان‌شهرها تبدیل شده که… فیتو امسال پنجاه ساله شد.

در سال 1969 پاتریک الس، آرایشگر خلاق و حرفه‌ای، انقلاب… در دنیای مد و زیبایی، موهای فر جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند، زیرا حالت‌ها و مدل‌های… © 2016 شرکت شبکه تجارت جهان گستر – تمامی حقوق محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map