طراحی اپلیکیشن در الانبار عراق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در الانبار عراق در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز اپلیکیشن ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند و کسانی که بدنبال داشتن یک سیستم فروش و یا یک بستری که از طریق آن بتوانند درآمد زایی کنند هستند میتوانند با تلفن های قید شده در انتهای همین پیج و یا صفحه تماس با ما با متخصصان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایند .

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی وب اپلیکیشن و طراحی سایت و سئو میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیماگر نوشت: یک منبع آگاه عراقی از قصد و نیت نظامیان آمریکایی برای ساخت یک پایگاه نظامی ثابت در نزدیکی مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه در استان الانبار عراق اعلام کرد که نظامیان آمریکایی قصد دارند یک پایگاه نظامی ثابت در نزدیکی مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن ایجاد کنند.

این منبع همچنین تاکید کرد که این مثلث مرزی در غرب استان الانبار واقع شده و دلایل این اقدام نظامیان آمریکایی نامشخص است.

روند انتقال تجهیزات نظامی و کامیون های حامل سلاح از اردن به سمت خاک عراق برای ساخت یک پایگاه نظامی آمریکایی ثابت آغاز شده است.

منبع مذکور تاکید کرد: نظامیان آمریکایی در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه در حرکت هستند و پایگاه هایی در مناطق مختلف صحرای غربی الانبار دارند.

این در حالی است که یک منبع محلی در استان الانبار روز سه شنبه از اقدام نیروهای آمریکایی مبنی بر حرکت از یکی از پایگاههای خود در عراق به سوی سوریه خبر داده بود.

این منبع اعلام کرد: نیروهای آمریکایی از طریق گذرگاه طریبیل وارد سوریه شدند و سپس به التنف سوریه رفتند.

علت واقعی این اقدام نیروهای آمریکایی در ورود به سوریه و ماموریت هایی که انجام خواهند داد، مشخص نشده است.

52310 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

قدم گذاشتن در مسیر شغلی مناسب نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی صحیح می‌باشد.

داشتن یک برنامه شغلی اصولی و حساب شده به شما کمک می‌کند تا خیلی زود در راستای پیدا کردن شغل مناسب و دلخواهتان به موفقیت دست یابید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map