طراحی اپلیکیشن در ذی قار عراق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در ذی قار عراق از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران-ایرنا- به دنبال شدت یافتن اعتراض ها در شهر ناصریه مرکز استان ذی قار عراق، پلیس عراق روز پنجشنبه مقررات منع آمد و رفت در این شهر اعلام کرد و طبق منابع عراقی، ۱۰ تن کشته و بیش از ۱۰۰ دیگر زخمی شدند.

به گزارش رسانه های خبری عراقی و منطقه ای، روز پنجشنبه پس از شدت یافتن اعتراضات شماری از معترضان در درگیری کشته یا زخمی شدند.

برخی رسانه ها به نقل از منابع پزشکی عراق  ۱۲ نفر در جریان اعتراض ها کشته و ۱۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک منبع به شبکه خبری دجله عراق شمار افراد کشته شده را ۱۰ نفر اعلام کرد.

برخی رسانه های عربستانی و مصری نیز تعداد این افراد را ۱۳ تن اعلام کردند.

شبکه خبری دجله نیز گزارش داد که پل زیتون در ناصریه نیز توسط بلوک های بتونی بسته شد.

اعتراض ها در ناصریه و برخی از شهرهای عراق همچنان ادامه دارد.

ساعاتی پیش نیز انبار مواد غذایی ناصریه عراق توسط معترضان به آتش کشیده شد.

به گزارش سومریه نیوز، اداره دفاع مدنی ذی قار در بیانیه ای افزود: این آتش سوزی در انبار مواد غذایی در شهر ناصریه رخ داده و باعث وارد آمدن تلفات شدید مادی شده اما تلفات جانی به دنبال نداشته است.

این در حالی است که منابع خبری در عراق چهارشنبه شب گزارش دادند که مهاجمان کنسولگری ایران در نجف را آتش زدند.

مرحله نخست اعتراضات در عراق روز اول اکتبر (۹ مهرماه) ابتدا با درخواست مبارزه با فساد و انجام اصلاحات اقتصادی و گسترش خدمات عمومی آغاز شد، اما رفته رفته مطالبات سیاسی به آن اضافه شد، بطوری که گروهی از معترضان خواستار اصلاح قانون انتخابات و قانون اساسی این کشور شدند و برخی دیگر شعار براندازی دولت را سر دادند.

اعتراضات در عراق بار دیگر از ۲۵ اکتبر (سوم آبان) آغاز شد و دولت تاکنون با وجود پذیرش اغلب پیشنهادات برای اصلاحات ساختاری و قانونی، ارائه بسته‌های اقتصادی و صدور دستورالعمل‌های مختلف، نتوانسته آرامش را به طور کامل به کشور بازگرداند.

تهران - ایرنا - اعتراضات مردمی عراق از دیشب (یکشنبه شب) در تعدادی از استان های این کشور شدت… بغداد – ایرنا – بعد از چهل روز اعتراضات که به گفته نهاد دولتی کمیسیون عالی حقوق بشر عراق تاکنون… تهران- ایرنا- گزارش ها حاکی است با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا… لندن – ایرنا – وزیر بهداشت انگلیس با اشاره به تصمیم اضطراری دولت برای… تهران – ایرنا - بحران همه گیری ویروس کرونا و افزایش شمار فقیران ایتالیا،… تهران- ایرنا- در حالی‌که ارتش آلمان تا کنون از پهپادهای شناسایی برای… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map