طراحی اپلیکیشن در ایروان ارمنستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی اپلیکیشن در ایروان ارمنستان داشته باشیم ؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و موبایل اپلیکیشن و راهکار های آنلاین تجربه کنید . طراحی اپلیکیشن در ایروان ارمنستان یک شروع برای یافتن یک تیم متخصص برنامه نویس بود که برای ما افتخار همکاری با شما را رقم زده است.همواره در تلاش هستیم با رصد کردن تکنولوژی های جدید و کسب دانش و تجربه ، محصولی با کیفیت تر و ماندگار را به مشتریان ارایه دهیم. شرکت سیماگر یکی از شرکت های خلاق و مبتکر در زمینه تولید استارت آپ و نظم نوین سیستم های نرم افزاری است .

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

 اپلیکیشن های لازم برای سفر به ارمنستان   امروزه با پیشرفت تکنولوژی سفر کردن کار بسیار راحت تری شده است.

اپلیکیشن های موبایل به یکی از مایحتاج های ضروری زندگی اکثر ما انسان ها تبدیل شده اند و این وابستگی ما به اپلیکیشن های موبایل به اندازه ای زیاد شده است که بدون تلفن همراهمان نمی توانیم زندگی کنیم و بدون آن احساس کامل نبودن به ما دست می دهد.

اما اگر از زاویه دیگر به این اپلیکیشن ها نگاه کنیم، می بینیم که بسیار کارآمد هستند و خیلی وقت ها باعث آسان تر شدن کارهایمان می شوند.

اپلیکیشن های سفر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هر کدامشان با برنامه نویسی های جالبی که دارند، در یک حوزه از سفر برای ما راهگشایی و گره گشایی می کنند.

امروز می خواهیم با شما در مورد بهترین اپلیکیشن های سفر به ارمنستان در  تور ارمنستان  صحبت کنید.

پس اگر شما هم در شرف سفر به ارمنستان هستید، همین الان تلفن همراهتان را در دست بگیرید و هر اپلیکیشنی که فکر می کنید در سفر به ارمنستان به کارتان می آید را همین الان نصب کنید.

   اپلیکیشن ggTaxi برای سفر به ارمنستان   اگر می خواهید در ارمنستان با تاکسی در شهر تردد کنید، داشتن این اپلیکیشن از الزامات سفر به ارمنستان خواهد بود.

این اپلیکیشن برای گرفتن تاکسی آنلاین در ارمنستان استفاده می شود.

شما به راحتی می توانید با نصب آن در تلفن همراهتان و ثبت نام در آن، هر لحظه ای که اراده کردید در ارمنستان تاکسی آنلاین بگیرید تا ظرف مدت چند دقیقه به شما برسد.

در پایان هر سفر درون شهری می توانید به راننده رتبه دهید و این گونه رضایت یا عدم رضایت خود را از راننده جی جی تاکسی اعلام کنید.

گفتنی است که این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای آی او اس قابل نصب است.

    اپلیکیشن Menu.

am برای سفر به ارمنستان   با کمک این اپلیکیشن در ارمنستان می توانید غذای آنلاین سفارش دهید.

کافی است که آدرس تان را به این اپلیکیشن بدهید و بعد غذای مورد علاقه خود را از میان منوی بهترین رستوران های ارمنستان انتخاب کنید.

حداکثر زمانی که طول می کشد تا غذایتان با این روش به درب هتلتان برسد، 40 دقیقه است و خدمات آن ها 24 ساعته است و به همین دلیل شما در هر ساعتی که احساس گرسنگی کردید، می توانید غذای مورد نظرتان را درب هتلتان در  تور لحظه آخری ارمنستان  تحویل بگیرید.

    اپلیکیشن Dinebook برای سفر به ارمنستان   اگر شما هم اهل رستوران گردی و کافه گردی هستید، ما یک خبر خوب برایتان داریم.

شما می توانید قبل از سفر به ارمنستان، اپلیکیشن Dinebook را دانلود و نصب کنید و با کافه ها و رستوران های ایروان آشنا شوید و در صورت تمایل به صورت آنلاین میزتان را در یکی از آن ها رزرو کنید.

در این اپلیکیشن می توانید نظرات کاربران را در مورد رستوران ها و کافه های مختلف ایروان بخوانید و رنج قیمتی آن ها را ببینید و بعد رستوران خود را انتخاب کنید.

استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است، اما به شما کمک می کند که از هدر رفتن پولتان و انتخاب رستوران نامناسب در ایروان جلوگیری کنید.

    اپلیکیشن Bonee برای سفر به ارمنستان   با این اپلیکیشن می توانید یک منوی دیجیتال از رستوران های مشهور ارمنستان داشته باشید.

کافی است که دوربین تلفن همراهتان را باز کنید و بعد بارکد رستوران مورد نظرتان را از روی میز رستوران اسکن کنید و این گونه منوی آن رستوران را به صورت دیجیتالی در تلفن همراهتان دریافت کنید.

    اپلیکیشن Yerevan Events برای سفر به ارمنستان   با دانلود این اپلیکیشن می توانید از رویدادهای مختلف در ایروان مطلع شوید.

این رویدادها در دسته بندی های مختلفی مثل نمایشگاه، ورزشی، کنسرت، فستیوال، ورک شاپ، هنر، تئاتر و .

.

.

به نمایش گذاشته می شوند و شما می توانید با توجه به علایق خود برنامه های تفریحی ایروان در زمان سفرتان با تور ارمنستان ارزان را بررسی کنید و بعضی از آن ها را برای تفریح خود در ایروان انتخاب کنید.

در این اپلیکیشن جزئیات مربوط به هر برنامه و آدرس برگزاری آن نیز نوشته شده است و یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که باید قبل از سفر به ارمنستان نصبش کنید.

    اپلیکیشن Spyur برای سفر به ارمنستان   این اپلیکیشن بهترین منبع در ارمنستان برای دسترسی به اطلاعات کمپانی های مختلف است.

این اپلیکیشن دسته بندی های مختلفی دارد و بیش از 27 هزار کمپانی در آن لیست شده اند.

کافی است که نام شرکت یا برند مورد نظرتان را در آن سرچ کنید تا آدرس و شماره تماس آن شرکت در اختیارتان قرار بگیرد.

شما می توانید با آن ها تماس بگیرید یا در اپلیکیشن به آن ها پیام بفرستید.

این اپلیکیشن در سه زبان ارمنی، روسی و انگلیسی نوشته شده است و شما با آشنایی با هر کدام از این سه زبان می توانید با آن ها کار کنید.

لازم به ذکر است که از اطلاعات این اپلیکیشن می توانید به صورت آفلاین و بدون دسترسی به اینترنت استفاده کنید.

    اپلیکیشن  A2B Transport برای سفر به ارمنستان   این اپلیکیشن یکی از کارآمدترین اپلیکیشن های سفر به ارمنستان است که در آن اطلاعات همه راه ها برای تردد در ارمنستان ثبت شده است.

در این اپلیکیشن لیستی از وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد و به همین دلیل اگر قصد تردد در ارمنستان با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را دارید، حتما باید این اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراهتان داشته باشید.

کافی است که آدرس فعلی خود و آدرس جایی که می خواهید بروید را به اپلیکیشن بدهید.

در این صورت، اپلیکیشن به شما شماره اتوبوس ها و مینی بوس هایی که می توانید با آن ها به مقصد مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید را نشان می دهد.

متاسفانه این اپلیکیشن فقط در تلفن همراه های اندرویدی کار می کند و نسخه آی او س آن وجود ندارد.

    اپلیکیشن Rate.

am برای سفر به ارمنستان   این اپلیکیشن هم برای توریستان و هم برای اهالی ارمنستان کارآمد است.

در این اپلیکیشن می توانید نرخ ارز ارمنستان را در بانک های مختلف ارمنستان در هر زمانی بررسی کنید.

اینگونه می توانید پول خود را با بهترین نرخ ممکن به درام ارمنستان تبدیل کنید.

این اپلیکیشن برای هر دو سیستم اندروید و آی او اس نوشته شده است.

    اپلیکیشن Zvartnots برای سفر به ارمنستان   در این اپلیکیشن می توانید پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ایروان را در هر زمانی بررسی کنید.

همچنین می توانید جزئیات هر پرواز را بررسی کنید.

این اپلیکیشن در دو زبان ارمنی و انگلیسی نوشته شده است و ممکن است برای بعضی از توریستان کارآمد باشد.

    این اپلیکیشن ها بهترین اپلیکیشن های سفر به ارمنستان است.

یادتان باشد که حتما قبل از سفر به ارمنستان، آن ها را روی تلفن همراهتان نصب کنید تا سفر راحت تر و بی استرس تری را به ارمنستان تجربه کنید.

زیما سفر برای شما سفر خوبی را به مقصد ارمنستان آرزو می کند! برای رزرو  آفر تور ارزان ارمنستان  می توانید با همکاران ما در  آژانس مسافرتی زیما سفر  تماس بگیرید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map