طراحی اپلیکیشن در شیراک ارمنستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در شیراک ارمنستان کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشاهده وب سایت هتل هتل شیراک در قلب ایروان و کنار پارک کودکان و کلیسای سنت نیکولا قرار دارد.

اتاق های این هتل دارای بالکون با نمایی پانورامیک از کوه آرارات می باشد.

اتاق های اختصاصی این هتل با رنگهای روشن بژ و کرم تزیین شده است ، همه اتاق ها دارای تلویزیون و مینی بار می باشد و در حمام های این اتاق ها نیز سشوار موجود است.

شیراک دو رستوران دارد که غذاهای سنتی و محلی ارمنی سرو می کند و صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود.

جاذبه های دیدنی نظیر موزه تاریخ ایروان و مسجد آبی فقط 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارند.

میدان ریپابلیک 150 متر تا این هتل فاصله دارد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو ایستگاه آندرانیک (Zoravar Andranik) می باشد که در یک کیلومتری این هتل قرار دارد.

آلبوم تصاویر برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.

هتل شیراک در قلب شهر ایروان و نزدیک میدان ریپابلیک من و دوستم که وقت سفارت داشت یک شب تو این هتل موندیم 65 دلار برای یه اتاق دادیم کف اتاق کثیف بود دمپایی وجود نداشت مینی بار چیزی خاصی توش نبود حموم و دستشویی خوب بود یه مقدار فشار آب کم بود.

سشوار تو اتاق نبود علاوه بر سایر چیزهای دیگه که ما عادت داریم تو اتاق هتل باشه اتاق ما خیلی کوچیک بود 12 متر هم نمیشد کولرش هم روسی روش نوشته بود کلی طول کشید تا روشنش کردیم کارکنانش خوب بودن صبحانه هم معمولی بود تی بگ و نسکافه و تخم مرغ و کالباس و 2 -3 تا چیز دیگه این هتل ایرانیا زیاد میان با 65 دلار میشه تو ایروان یه اپارتمان خوب گرفت که بسیار راحت تر از هتلی مثل شیراک هستش اولین ورود همراه با ناراحتی و عصبانیت بود باین دلیل که اتاق کارکنانشو به من دادند که یک پنکه فقط داشت.

جالب اینجاست با خونسردی گفتند اتاق نداریم خلاصه با تهدید تور گذار و قلدر بازی و حرص خوردن یک اتاق گرفتیم خدمات هم ضعیف من تا دو روز حوله نداشتم تو اتاقم خیلی هم قدیمی است.

صدا اتاق بغلی زیاد بود صبحانه خیلی عادی اسانسور همیشه شلوغ فقط نزذیک میدان جمهوری است و دو فروشگاه ساس و واس پیشنهاد اصلا نمیشه اصلا بنظرم کمی مبلغ بیشتر از سفر لذت ببرید من و همسرم به مدت 3 شب در این هتل اقامت داشتیم .

دسترسی به مرکز شهر بسیار عالی .

اتاق ها بسیار کثیف دارای سوسک ریز و فاقد دنپایی برای حمام و دستشویی .

کولر گازی تقریبا بود و نبودش فرقی نداشت همینطور که اعتراض در مورد خرابی کولر هم فرقی به حال هتل نداشت و بعد از تعویض اتاق کولر به کلی خراب بود و برایمان پنکه آوردن .

تلویزیون لامپی قدیمی بسیار کوچک و برفکی .

دستشویی فاقد شلنگ آب .

صبحانه بدون تغییر و تنوع در کل مدت اقامت و در آخر شیر آب حمام خراب و پوسیده بود بطوری که توی دست خدمتکار شکست و جدا شد و با این حال خسارتش رو میخواستن از ما بگیرند هتل بسیار دور تر از حد انتظار ما بود.

به نظر من با مسافرخانه های ایران هم برابری نمی کرد.

اتاق ها بسیار کثیف و مینی بار کاملا افتضاح بود.

سیستم گرمایشی مشکل داشت، 5 بار به مسئول پذیرش تذکر دادم ولی هیچ کاری انجام ندادن.

در کل پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان پولتون رو برای این هتل هدر ندین.

ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان ارمنستان ایروان در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map