طراحی اپلیکیشن در اینتیبوکا هندوراس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در اینتیبوکا هندوراس شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تیم آرناد متشکل از جوان های با ذوقیست که تلاش کرده اند، همیشه طراحی اپلیکیشن و وبسایت را با کیفیت انجام دهند.

به لطف خدا و تفکر حرفه ای که از زمان شروع کار با ما بوده، شاهد ترقی بسیاری از سازه هایمان بوده ایم و این مسیر هنوز هم ادامه دارد.

.

.

آمار ها مشخص می کنند که بیش از ۸۰ درصد از کاربران ایرانی از موبایل های اندرویدی استفاده می کنند.

شرکت آرناد تیمی متخصص فقد در زمینه اندروید تشکیل داده و با زبان تخصصی JAVA اپلیکیشن های اندرویدی را برنامه نویسی می کند.

تیم آرناد برای گوشی های اپل هم از زبان تخصصی و Native برنامه نویسی یعنی SWIFT استفاده می کند.

به همین جهت اپلیکیشن های IOS در آرناد از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

با توجه به اکانت معتبر برنامه نویسی آرناد از شعبه دبی، پس از ساخت برنامه های IOS نگران هزینه سالانه اکانت ۹۹ دلاری اپل برای بارگذاری نباشید.

آمار نشان می دهد که بیش از ۹۰ ٪ از کاربران وبسایت ها توسط گوشی موبایل وارد وبسایت شده اند.

به همین جهت شرکت آرناد توجه بخصوصی به وبسایت در اندازه موبایل دارد.

موبایل وب های آرناد تجربه روان و خوشایندی به کاربران وبسایت می دهد.

با طراحی اپلیکیشن و وبسایت در این مدل می توانید، محتوای صوتی یا ویدیویی خود را بفروشید این مدل اپلیکیشن مخصوص فروش محصولات کوچک به تعداد زیاد و انبود است.

امکانات را ملاحظه فرمائید: جهت مشاهده امکانات اپلیکیشن سفارش غذا اینجا کلیک کنید جهت مشاهده امکانات اپلیکیشن های هایپر مارکتی و سوپر مارکتی اینجا کلیک کنید رزرو آنلاین وقت از آرایشگاه ها ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی مثل دیجی کالا جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کتید بررسی و تحلیل به همراه ایده پردازی نقاشی و رنگ بندی روی کاغذ و فتوشاپ ساخت بصورت زمان بندی شده پایش و حل مشکلاتی بصورت مداوم در آرناد تمامی اپلیکیشن ها توسط زبان های Native ساخته شده و می شوند، که خود تضمین کننده کیفیت است.

طی این چند سال تجربه برنامه نویسی بیشترین سوالاتی که در ذهن شما پدید می آید را گردآوری کردیم فاکتور های زمان و کیفیت کار بر قیمت اپلیکیشن ها تاثیر گذار است اما قیمت اکثر اپلیکیشن ها بین بازه ۵ تا ۳۵ میلیون تومان هستند (سال ۹۹) هر میزان که امکانات برنامه بیشتر باشد زمان ساخت هم بالاتر می رود.

در آرناد به دلیل وجود بسیاری از امکانات که از پیش ساخته شده اند، زمان ساخت پایین و قیمت به شدت کاهش پیدا می کند هزینه ساخت اپلیکیشن هایی که بین ۱ تا ۲ ماه ساخته می شوند بصورت ۵۰ درصد پیش و ۵۰ درصد پس از انجام کار محاسبه می شود.

در صورتی که ساخت اپ بیشتر از این مدت به طول انجامد، هزینه بین بازه زمانی تقسیط می شود تماس با آرناد درباره آرناد نوشته های آرناد همکاری با آرناد اپلیکیشن سفارش غذا (فودسیس) اپلیکیشن فروش صوت و ویدئو اپلیکیشن فروشگاهی مثل دیجی کالا اپلیکیشن رزرو تمامی حقوق برای شرکت آرمان نگاران آراد محفوظ است © 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map