طراحی اپلیکیشن در بامیان افغانستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در بامیان افغانستان شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. طراحی وب اپلیکیشن یک امر کاملا تخصصی است که نمیتوان براحتی به هر تیمی اعتماد و برای انجام آن برون سپاری کرد. اما ما در شرکت سیماگر سعی کرده این تا با بهره گیری از برنامه نویسان متجرب و خلاق که سابقه بین المللی دارند نرم افزار های با قابلیت سیستم های توزیع شده را به صورت گارانتی شده به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم و این خود یک گام بزرگ و موفق برای شرکت سیماگر در راستای طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن های موبایل با سرعت بالا و ماندگاری بالا و امنیت بالا به همراه پاس کردن تست های نفوذ پیچیده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فرید حقجو خبرنگار خبرنامه در برابر محتوای مطالب دیگران مسوول نمی‌باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت خبرنامه محفوظ می‌باشد سید صابر حسینی داستان‌نویس افغان که اولین کتابدار سیار افغانستان بوده، این بار کتاب خانه آنلاین را در یک اپ انترنتی طراحی و ساخته است.

این آپلکشن به صورت رایگان قابل در یافت می باشد.

کتابخانه دیجیتال موبایلی آقای حسینی، ۲۱٫۱۲ میگابایی می باشد و در روزهای گذشته آنلاین شده که ۶۶ بار تا کنون دانلود شده است.

کتابخانه آنلاین صابر که تازه چهار روز از ساخت آن می گذرد، در هفت بخش طراحی شده است.

صابر و کتابخانه سیار او صابر حسینی بیش از یک سال است که توسط رسانه های داخلی و خارجی بخاطر توزیع کتاب رایگان برای کودکان بامیانی پوشش داده شده.

او به همکاری خانمش فعالیت هایش را با توزیع ۲۰۰ جلد کتاب مخصوص کودکان با هزینه شخصی در بامیان افغانستان آغاز نموده بود.

حسینی در آغاز فعالیت هایش گفته بود تصمیم دارد بنیادی برای کودکان ایجاد نماید.

او بعد از مدتی توانست بنیاد کتاب را نیز تاسیس نماید.

کتابخانه آنلاین صابر که تازه چهار روز از ساخت آن می گذرد، در هفت بخش طراحی شده است / عکس: رسانه‌های اجتماعی بنیاد کتاب بنیاد کتاب اکنون تنها در بامیان فعالیت می کند.

این بنیاد شش دفتر در مناطق مختلف دارد.

گزارش شده که به تازگی بنیاد کتاب فعالیت هایش را در شهر مزار شریف در شمال افغانستان نیز آغاز کرده است.

کودکان فقیر بامیان از جمله ولایات مرکزی کشور است بخاطر تاریخ و آثار باستانی اش از شهرت منطقه ای و جهانی برخوردار است.

صلصال و شهمامه دو بت هستند که نماد این ولایت می باشند.

گزارش شده که با وجود داشتن امنیت کافی در طول چند سال گذشته مردم این ولایت هنوز از رشد اقتصادی خوبی برخوردار نشده اند.

بنیاد کتاب اکنون تنها در بامیان فعالیت می کند برخی از شهروندان بامیانی می گویند که فقر گسترده تاثیر فراوان روی زندگی مردم این ولایت گذاشته است.

در عین حال، تعداد زیادی کودکان این ولایت نیز متاثر از این فقر جمعی می باشند.

اما ظاهرا فعالیت آقای حسینی نشان می دهد که با وجود به همه این مشکلات کودکان این ولایت از شوق و علاقه به خواندن درس لبریز اند.

کتاب برای کودکان کتاب های توزیع شده صابر حسینی برای کودکان شامل شعر، نقاشی، داستان و قصه های از بزرگان می شود.

او در جریان بیشتر از یک سال به تعداد ۲۵۰ جلد کتاب را در صندوقی به وسیله بایسکل خود در روستاهای مختلف بامیان برای کودکان انتقال و توزیع کرده است.

به گفته او کتاب خواندن آگاهی کودکان را افزایش می دهد، محبت آن ها را نسبت به هم دیگر بالا می برد و آن ها را از جذب در گروه های افراطی و در مقابل افکار تندروانه مذهبی محافظت می کند.

صابر هدف اصلی این کار را ترویج فرهنگ کتاب خوانی در میان کودکان بامیانی خوانده است او هدف این کار را ترویج فرهنگ کتاب خوانی در میان کودکان بامیانی، رشد ذهنی آنها، دوری از جنگ و خشونت همچنان رساندن پیام صلح و جلب توجه مسولان دولتی به کودکان افغان خوانده است.

فرهنگ مطالعه با وجود فعالیت محدود این نویسنده افغان در عرصه توسعه فرهنگ کتاب خوانی در افغانستان، استفاده از کتاب در این کشور به شدت محدود است.

گزارش شده که سرانه مطالعه در افغانستان کمتر از پنج دقیقه در روز می باشد.

در صورتی که سرانه مطالعه در کشور های دنیا به طور اوسط ۴۵ دقیقه در روز می باشد.

فقر گسترده تاثیر فراوان روی زندگی مردم بامیان گذاشته است و به همین دلیل آنان اکثراً قادر به خرید کتاب‌های زیادی نیستند جاپان توانسته با سرانه ۹۰ دقیقه ای جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

بریتانیا با ۵۵ دقیقه مطالعه هر شخص در روز، بعد از کشور جاپان در رده دوم کتاب خوانی در جهان قرار گرفته است.

۲۰۱۶ © تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای خبرنامه محفوظ می‌باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map