طراحی اپلیکیشن در پروان افغانستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در پروان افغانستان در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کابل- ایرنا- مقام های استان پروان واقع در شمال کابل پایتخت افغانستان با بیان اینکه در این استان سیلاب شدیدی از شب گذشته جاری شده که خسارات گسترده داشته، گزارش دادند: تلفات و خرابی های ناشی از سیل در استان رو به افزایش بوده و تاکنون اجساد ۷۰ نفر قربانی و ۱۱۰ نفر مجروح به بیمارستان انتقال یافته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «فخرالدین قاری زاده» یکی از اعضای رهبری حزب جمعیت اسلامی افغانستان در صفحه فیسبوک خود در این زمینه نوشت:  سیل شب گذشته در شهر چاریکار مرکز استان پروان فاجعه به بار آورده است.

م وی اضافه کرد: مردم شهر این مصیبت بزرگ را تحمل خواهند کرد اما از دولت افغانستان  می خواهند هرچه زودتر برای کمک به آسیب دیدگان اقدام کند.

برخی از شاهدان عینی هم  شمار قربانیان این رویداد را  ۱۱۶ نفر  و تعداد زخمی‌ها را  ۱۸۰ نفر ذکر کردند که این آمار تاکنون از سوی منابع رسمی تائید نشده است.

به گزارش ایرنا، یک سیلاب شدید ساعت سه بامداد امروز چهارشنبه در شهر چاریکار مرکز استان پروان جاری شد اما دولت افغانستان تاکنون در باره ابعاد خسارات و تلفات ناشی از آن به طور رسمی اطلاعاتی منتشر نکرده است.

خبرگزاری افق نیوز در این زمینه گزارش داده ، شواهد نشان می دهد که ۵۰ درصد این شهر تخریب و زیر گل و سنگ و آب ناشی از سیل قرار گرفته است .

علاوه براین تاکنون ۳۰۰ واحد مسکونی تخریب شده است.

 اشرف غنی رئیس‌ جمهوری از تلفات جانی و خسارات مالی ناشی از سیلاب در شهر چاریکار، مرکز ولایت پروان ابراز تاثر کرده و به وزارتخانه های مختلف دولت دستور رسیدگی میزان خسارات و تلفات ناشی از این حادثه را صادر کرده است.

کابل - ایرنا - مقامات محلی در استان پروان افغانستان اعلام کردند، بارش شدید باران در این استان… تهران- ایرنا- گزارش ها حاکی است با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا… لندن – ایرنا – وزیر بهداشت انگلیس با اشاره به تصمیم اضطراری دولت برای… تهران – ایرنا - بحران همه گیری ویروس کرونا و افزایش شمار فقیران ایتالیا،… تهران- ایرنا- در حالی‌که ارتش آلمان تا کنون از پهپادهای شناسایی برای… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map