طراحی اپلیکیشن در سنت جان، جان مقدس پیراهن ورزشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در سنت جان، جان مقدس پیراهن ورزشی شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

معاون اول رئیس جمهور گفت: بیش از ۲۰ درصد کلاس های درس پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست خیران ساخته شده است و دولت همواره در کنار خیران بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، اسحاق جهانگیری در نشست خیرین مدرسه ساز کشور افزود: دولت از اقدامات ارزنده ای که خیران در کشور انجام داده اند تشکر می کند، خیرانی که در حوزه سلامت و آموزش و پرورش و مدرسه سازی دستاوردهای خوبی تاکنون داشته اند.

وی تأکید کرد: سنت نیکوکاری و وقف یک سنت حسنه ایرانی است و مدرسه سازی هم به عنوان یک سنت حسنه به راهبرد بزرگ دولت برای کمک به کمبود مدرسه تبدیل شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: هر جا دولت و ملت در کنار هم باشند به توفیقات خوبی رسیده ایم و در مدرسه سازی این مورد نمود خوبی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: طبق اعلام آموزش و پرورش بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور مشغول فعالیت هستند و قطعاً هیچ توسعه پایداری در کشور صورت نمی گیرد مگر اینکه مردم در جهت توسعه مدرسه ها گام بردارند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: اگر بخواهیم توسعه سیاسی و فرهنگی خوبی در کشور داشته باشیم باید توسعه خوبی در نظام آموزش و پرورش خود داشته باشیم و نقصان و نارسایی در این امر در بخش های فرهنگی و اجتماعی کشور خود را نشان خواهد داد.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map