طراحی اپلیکیشن در فوکوکا ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با طراحی اپلیکیشن در فوکوکا ژاپن شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تتسویا اینویِ (Tetsuya Inoue) در 27 سالگی هتل آساشی ریوکان (Asahi Ryokan) را در شهر فوکوئوکا (Fukuoka) ژاپن، یعنی شهر محل سکونت مادربزرگش، راه‌اندازی کرد.

خب در ابتدا سؤال او این بود که چطور می‌تواند کسب‌وکار خودش را بهبود ببخشد و مدل درآمدی خود را از حالت سنتی خارج کند، بنابراین به فکر ایده‌ای افتاد که علاوه بر کاهش هزینه مهمان، برای اینویِ هم سود قابل‌ توجهی داشته باشد.

در لست سکند قصد داریم ایده عجیب‌ و غریب این جوان ژاپنی را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

خب اینویِ یک ایده داشت! او فرضیه ایده خود را این‌گونه مطرح کرد، اگر از اینترنت برای ایجاد ارزش‌افزوده و جریان درآمدی جدید در کنار هزینه اقامت به‌ عنوان جریان درآمدی سنتی استفاده کنم، چه نتیجه‌ای دارد؟ در حال حاضر میهمانانی که برای اقامت به آساشی ریوکان می‌روند برای هر شب اقامت حدود 1 دلار آمریکا (حدود 12000 تومان - آذر 98) می‌پردازند.

البته شرط این قیمت ارزان این است که زندگی او در اتاقی که اقامت کرده است، به‌صورت زنده پخش می‌شود.

محدودیت‌هایی نیز درباره نحوه کارکرد دوربین پخش زنده زندگی مهمان وجود دارد.

از جمله اینکه پخش فقط ویدئویی است و هیچ صوتی از اتاق پخش نمی‌شود، بنابراین مهمانان در تماس‌های تلفنی خود از حریم خصوصی برخوردار هستند.

همچنین مهمانان می‌توانند چراغ را خاموش کنند و قسمت سرویس حمام خارج از محدوده دوربین است.

صاحب هتل این فیلم‌ها را در کانال یوتیوب خود به‌صورت زنده پخش می‌کند.

اینویِ می‌گوید: «ریوکان‌ها (به معنای مسافرخانه سنتی ژاپن) مدل درآمدی بسیار قدیمی داشتند و من دنبال یک مدل درآمدی جدید بودم.

پس در اِزای ارزان‌تر بودن هتل، ارزش‌افزوده‌های دیگری را باید ایجاد می‌کردم.

این ارزش‌افزوده باید موضوعی باشد که همه درباره آن صحبت کنند و برای همه جذاب باشد؛ بنابراین ایده پخش زنده زندگی روزانه مهمانان در درون اتاق محل اقامت به ذهنم رسید.

» در ماه گذشته 4 مهمان از این امکان اقامتی ارزان‌قیمت هتل آساشی ریوکان استفاده کرده‌اند.

اینویِ می‌گوید معمولاً جوان‌ترها خیلی به حفظ حریم خصوصی اهمیت نمی‌دهند و فقط از این موضوع که یک‌شب اقامتی ارزان داشته باشند، راضی هستند.

او قصد دارد بعد از بالا رفتن تعداد اعضای کانال یوتیوب خود با اخذ هزینه تبلیغات ضرر ناشی از اقامت 1 دلاری را جبران کند و به درآمدزایی برسد.

همچنین روزهایی که مهمانی در آنجا اقامت ندارد اینویِ پخش زنده دفتر کار خود را بر روی کانال قرار می‌دهد.

به نظر شما ایده جالبی است؟ شما حاضر هستید در این هتل اقامت کنید؟ نظر شما راجع به ایده این جوان ژاپنی چیست؟ منبع: cnn.

com   معماران دائماً در تلاش‌اند تا طراحی جدیدی را عرضه کنند و با آن، در تاریخ ماندگار شوند، زیرا درواقع، این همیشه بخشی مهم از مأموریت آن‌ها بوده است.

به همین.

.

.

هتل کنراد (Conrad) جزیره مالدیو به‌عنوان نخستین برند بین‌المللی هتل در جزیره مالدیو اقدام به تأسیس اقامتگاهی در زیر آب کرده است، همچنین اولین رستوران زیر دریا نیز متعلق به.

.

.

چابهار به‌عنوان مقصدی چهارفصل در جنوب شرقی ایران همواره مورد توجه گردشگران داخلی قرار داشته است و به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان خود امکان گردشگری چند روزه را.

.

.

همواره طراحی و معماری خاصِ ساختمان در مراکز ارائه خدمات توریستی مانند هتل‌ها به‌عنوان یک مزیت رقابتی و متمایزکننده مطرح بوده است.

در واقع هتل‌ها معمولا سعی دارند از طریق.

.

.

دنبال هتلی هستید که به معنای واقعی کلمه در آن به حریم خصوصی مهمانان توجه شود؟ دوست ندارید در هتل، مجبور باشید سر و صدای اتاق‌های کناری را تحمل کنید.

.

.

مسافرانی که از شلوغی‌ها و ازدحام محیط‌های شهری و پرتراکم خسته شده‌اند و تمایل دارند از این محیط‌ها برای مدتی فاصله بگیرند و همچنین با سرما هم مشکل خاصی ندارند،.

.

.

× در حال پاسخ به: ایدۀ جالبی بود.

البته من خودم حاضر نیستم بزارم از زندگیم فیلم بگیرن.

یقینا با فرهنگ ما ایرانیها سازگار نیست ، فکر نکنم ایرانیها خصوصا خانمها بپسندند.

حالا اونایی که می شینن و این فیلم ها رو می بینن چه هدفی دارن؟ چه جذابیتی داره براشون؟ ولی لابد این هم طرفدار های خودشو داره.

بهرحال هزینه یک دلاری، خیلی جالبه منم با نظر لیلا جون موافقم? به نطر من ایده جالبی نیست .

اخه چه جدابتی داره دیدن تصاویر استراحت یه عده انسان از یوتوب نپسندیدم و همچین جایی نمیرم قتل وحشیانه 1 قلاده شیرِ ماده توسط 100 راس بوفالو در آفریقا تجلی هنری والا و نفیس در لباس محلی بلوچ معرفی 10 مورد از عجیب‌ترین صبحانه های دنیا موزه بنزین ‌خانه آبادان سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم سرویس های بهداشتی شفاف در توکیو! لست سکند کافه های دوبعدی، نوشیدن قهوه در فضایی عجیب! لست سکند در شهر طلا، بستنی با روکش طلا میل کنید ! لست سکند ایده‌ای که گردشگری این شهر را رونق داد : صندوق پستی در زیر آب لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map