طراحی اپلیکیشن در کوماموتو ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کوماموتو ژاپن کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وقتی راجع به «فوم پلی استایرن» صحبت می کنیم، در ذهن بیشتر افراد چیزهایی مانند ظروف و بسته های یکبار مصرف می آید اما همین فوم، برای یک سازنده ی خانه های مدولار ژاپنی به عنوان یک متریال ساختمانی بسیار ارزشمند مطرح است.

این خانه های گنبدی پلی استایرنی به شکلی قابل ملاحظه در برابر زلزله مقاوم بوده و قیمت ارزان، سرعت بالای ساخت و دارا بودن ویژگی های عایق حرارتی، آنها را به متریالی بسیار جالب توجه تبدیل کرده است.

این خانه های گنبدی شکل پلی استایرنی از 15 سال پیش تاکنون در ژاپن ساخته می شدند اما سال 2016 تقاضا برای این خانه های فوق سبک به شکلی چشم گیر افزایش یافت و دلیل آن نیز زلزله ی 7 ریشتری کوماموتو بود که تلفات آن 49 کشته و 3000 زخمی بود.

در جریان این زلزله 44 هزار نفر ناچار به ترک منازل خود شدند، خانه هایی که فرو ریخته یا طعمه ی حریق شده بودند؛ برخی از این افراد همچنان نیز در خانه های موقت زندگی می کنند.

خانه های معمولی در کوماموتو و اویتا از نظر سازه ای با مشکلات عمده ای روبرو شده بودند اما تنها جایی که این زلزله را به خوبی پشت سر گذاشته و هیچ آسیبی ندیده بود محدوده ی روستایی کیوشو یعنی مجموعه ی 480 خانه ی گنبدی شکلی بود که به صورتی کاملا فشرده کنار هم قرار گرفته و توسط Japan Dome House ساخته شده بودند.

این شرکت ژاپنی بالغ بر یک دهه درباره ی مقاومت خانه های سبک پلی استایرنی خود در برابر زلزله سخن گفته بود اما در واقع زلزله ی کوماموتو در نهایت مردم را قانع کرد که صحبت های این شرکت چیزی بیشتر از تبلیغ است.

قطعات فوم پلی استایرنی که برای ایجاد یک خانه ی گنبدی شکل به همدیگر چسبانده می شوند، تنها 80 کیلوگرم وزن دارند و نبود تیر و ستون در این ساختار، آن را به مدلی بسیار عالی در برابر زلزله تبدیل می کند.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که این شرکت ژاپنی در ساخت و سازهای خود از فوم پلی استایرن معمولی استفاده نمی کند.

آنها با استفاده از یک تکنولوژی اختصاصی، نسل جدیدی از مواد را تولید کرده اند که نسبت به مواد مصرفی ظروف و بسته های مواد غذایی بسیار مقاوم تر هستند.

ابعاد واحدهای پلی استایرن معمولی تا 50-60% اندازه ی واقعی مونومر استایرن افزایش می یابد و همین موضوع باعث جذب مقادیر زیادی اکسیژن در این حالت می گردد.

شرکت خانه های گنبدی ژاپن شیوه ی جدیدی را توسعه داده که در آن ابعاد مونومرهای استایرن تنها تا 20% افزایش می یابند و این موضوع جذب اکسیژن را کمتر می کند که تاثیر مستقیمی با محکم شدن این ماده به نسبت فوم های متداول دارد و در عین حال قابلیت های عایق بودن آن را نیز حفظ می کند.

یک خانه ی گنبدی در عرض یک هفته و با تیمی سه نفره تکمیل می شود.

در چنین خانه ای از قطعات مدولار استفاده شده و قیمت آن برای زیربنای 36 متر مربعی و ارتفاع 3 متری سقف بین 7-8 میلیون ین ژاپن (68700 تا 78500 دلار آمریکا) می باشد.

از آنجا که فوم پلی استایرن دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود و ریسک هجوم موریانه ها نیز در مورد آن صادق نیست، چنین خانه هایی بسیار بادوام بوده و عمری طولانی برای آنها تخمین زده می شود.

یکی دیگر از مزایای خانه های گنبدی پلی استایرنی این است که فضاهای آنها به شکلی باورنکردنی قابل تنظیم هستند؛ همین موضوع به مالکان خانه ها این امکان را می دهد که رنگ تعلق خود را به فضای خانه ببخشند.

این خانه های گنبدی فومی می توانند به عنوان اقامتگاه های دائمی، مهمان خانه و حتی هتل های کوچک کاربرد داشته باشند.

از آنجا که ساخت این خانه ها سریع بوده و نسبتا ارزان محسوب می شوند می توانند به عنوان سکونتگاه موقت در مواقع بروز بحران و بلایای طبیعی نیز به کار روند.

بنا به ادعای این شرکت ژاپنی، هر ساله در ژاپن 100 عدد از این خانه های گنبدی پلی استایرنی به فروش می رسند.

  منبع: odditycentral این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند.

این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های.

.

.

استان ماندران علاوه بر جاذبه های طبیعی خود که اکثر گردشگران را به خود جذب می کند دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد که بسیار مهم مورد توجه خواهد.

.

.

اگر زندگی این روزهای جوانان تغییر کرده اما هنوز زورخانه‌ها کارکرد سابق خود را از دست نداده‌اند.

زورخانه هژبر که یکی از قدیمی‌ترین زورخانه‌های ایران و شهر تهران محسوب می‌شود،.

.

.

وزارت خارجه ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد تعلیق موقت سفر بدون روادید میان ارمنستان و ایران در ۳۱ مه (۱۱ خرداد) به پایان رسید.

  به گزارش رادیو ارمنستان، هم اکنون شهروندان.

.

.

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی بدست می‌آید و برای بعضی دیگر نیز رو به رو شدن و حل یک.

.

.

هنرمندی ژاپنی به نام آیومی شیباتا هنر کاغذی ژاپن را برای ایجاد مجسمه‌های لایه‌ای و سه‌بعدی به کار می‌گیرد.

او با استفاده از ده‌ها (‏ گاهی اوقات بیش از ۱۰۰).

.

.

× در حال پاسخ به: از اینا تو سرپل ذهابم ساختن واقعاً طرح جالبی است .

دقیقا مشابه این ساختمان های ضد زلزله ، پس از زلزله سال 1351 قیروکارزین (170 کیلومتری جنوب شیراز)ساخته شده و هنوز هم تعدادی از این ساختمان ها وجود دارد که در منطقه انتظامی قیروکارزین تعدادی بعنوان خوابگاه سربازان استفاده میشود که با گوگل مپ میشه دید.

این خونه بسیارگران هستند،بیشتر فانتزی بوده وبدردهتل های کوچک وشبانه برای مسافران ویااسکان موقت بصورت اجاره ای مناسب هستند،سکونت دائمی نه زیباست نه مقرون بصرفه.

یه منطقه در کرمان هست که خونه ها رو اینجوری میسازند سلام.

کجای کرمان این کار را انجام میدهند؟ اطلاعاتی از سازنده دارید ممنون میشم نکنه چادر مسافرتی فروشی ها را می گی خیلی جالبن ولی واسه ی زندگی کوچیک نیستن؟ اینکه شبیهه خونهای برنامه کودکان تله توبیس هستن.

خیلی بدریخت همان بهتر که زلزله بکشه تا ادم تو این خونه دق مرگ بشه این کجاش ارزونه ؟با دلار 4200 میشه حدود 329میلیون تومن اونم برای خونه 30 متری داداش خونه تو امریکا حرف از 500 هزار تا به بالا میزنه 60هزار ارزونه / به پول ما زیاده تو ایران بخوای اینو بسازی 10-15 میلیونم نمیشه اشتباه می کنی یک خانه گنبدی ایرانی(یا ضربی در لفظ محلی ما) در برابر زلزله بیش از 8.

6 ریشتری طرود شاهرود فقط سقفش ترک 2 سانتی برداشته بوده و هنوز هم باقی است فقط اون ترک را پدر بزرگ ما پر کرده است.

از نظر شکل و معماری بله شبیه به خانه های گنبدی سنتی ماست اما نکته مهم مواد سازنده آن است که دوستان فراموش کردند قيمتش هم گرونه , حدود 330 ميليون تومان در مياد خيلي جالب و عالي بود ضمنا أيا.

در ايران وجود دارد تازه فهميده اند دهاتي ها چرا خانه هاي خود را اينطوري ميساختند اینو ک از سازه های ایرانی الگو گرفتن.

عین همون کُرسی ک ازمون دزدیدن!! ژاپنیا دزدن! نه باهوش!! خونه های دهات که زرتی خراب میشدند، برا چی میگید از ایرانیا الگو گرفتن؟ ما که هنوزم تلفات میدیدم تو زلزله فکر نکنم واژه دهات مناسب باشه.

بهتره بگیم قدیمی.

دوست من مثل اینکه فراموش کردی سازه های خشتی بم رو .

هزارسال میگذره و هنوز هم پابرجاست.

در ضمن اونی که .

.

.

.

.

خراب میشهخونه های الانه که توش هزار جور مصالح و آهن والیاژ به کار میره اما اون خشت هزارسال پیش نمیشه دهات در لغت به معنی زرنگ وباهوش وادمی که خیلی چابک و سریع کار میکند است قتل وحشیانه 1 قلاده شیرِ ماده توسط 100 راس بوفالو در آفریقا تجلی هنری والا و نفیس در لباس محلی بلوچ معرفی 10 مورد از عجیب‌ترین صبحانه های دنیا موزه بنزین ‌خانه آبادان سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم سرویس های بهداشتی شفاف در توکیو! لست سکند کافه های دوبعدی، نوشیدن قهوه در فضایی عجیب! لست سکند در شهر طلا، بستنی با روکش طلا میل کنید ! لست سکند ایده‌ای که گردشگری این شهر را رونق داد : صندوق پستی در زیر آب لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map