طراحی اپلیکیشن در قدس سره فلسطین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در قدس سره فلسطین از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کتاب فلسطین را سعید صلح میرزایی گردآوری کرده است.

این کتاب به مساله فلسطین و اهمین آن در دنیای معاصر از منظر رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد.

بر هیچ‌‌کس پوشیده ‌نیست که انقلاب اسلامی ایران بر پایه‌‌ی مبانی دین مبین اسلام به ‌وجود آمده است.

بر همین اساس حمایت از منافع جهان اسلام و بالخصوص ملتهای مظلوم مسلمان از اولین شعارهایی بود که توسط بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی قدّس‌سره مطرح ‌گردید.

این در حالی‌ بود که رژیم منحوس پهلوی جزو اولین دولتهای اسلامی بود که اسرائیل این دولت جعلی را به رسمیت شناخته بود.

آرمان امام‌ خمینی قدّس‌سره جان تازه‌‌ای به پیکر انتفاضه دمید و ابتکار تعیین جمعه‌‌ی آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» عامل ماندگاری مسأله‌‌ی فلسطین گردید.

پس از ارتحال آن حکیم الهی، عَلَم این آرمان‌خواهی بر دوش خلف صالح او یعنی حضرت آیت‌‌الله خامنه‌‌ای دام‌ظلّه‌العالی قرار گرفت.

گستره‌‌ی اطلاعات معظّمٌ‌له و اشراف ایشان بر مبانی فقهی، تاریخی و سیاسی مسأله‌‌ی فلسطین، هر محقق و شیفته‌‌ی علم را به پای سخن ایشان می‌‌کشاند.

اثر حاضر تلاشی ناچیز به منظور تسهیل استفاده‌‌ی علاقه‌‌مندان بهره‌‌مندی از محضر ایشان است.

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مسائل خاورمیانه پیشنهاد می‌کنیم در سپتامبر ۲۰۰۱ برجهای دوقلوی نیویورک به‌طور مشکوکی مورد حملهٔ یک هواپیمای مسافربری قرار گرفت و نکتهٔ تأمّل‌برانگیز این بود که کلّیهٔ ساکنین یهودی برجها قبلاً آنها را ترک کرده بودند! بلافاصله فرمان حمله و اشغال افغانستان صادر شد و بوشِ دوّم به دلیل خاصّی که داشت پشت پردهٔ طرح مشترک صلیبیان و صهیونیست‌ها را آشکار و علناً اعلام آغاز «جنگ صلیبی» کرد.

آخر او از معتقدین شاخه‌ای از کلیسای پروتستان به نام «اُ اَنجلیست‌ها» میباشد که دست‌ساخته و تحت فرمان صهیونیسم است.

در سال ۲۰۰۳ پس از قریب دوازده سال زمینه‌سازی، مرحلهٔ دوّم حمله به عراق را فرمان داد و کار نیمه‌تمام پدرش را تکمیل و عراق را اشغال کرد و بنا داشتند برای عراق فرمانداری بگذارند که برای آمریکا در آن کشور همان مأموریتی را انجام دهد که «لرد کرزن» به‌عنوان نایب‌السّلطنهٔ انگلیس در هند انجام میداد و این شخص را معلوم کردند و او همان آقای «برمر» بود.

تأسیس پایگاه آمریکا در آذربایجان، قرقیزستان و افغانستان و تأسیس مرکزیّت ناوگان پنجم در بحرین و انعقاد قرارداد هسته‌ای با هند و اشغال عملی و اعلام‌نشدهٔ پاکستان، حمایت از تجزیه‌طلبان سودانی و درگیر کردن ناتو به‌حسب اقتضا در این اشغالگری‌ها نشان از عملیّاتی‌شدن همان تصمیم اتّخاذ شده برای اشغال نظامی_‌ سیاسی جهان اسلام و سرکوب هر حرکت ضدّغربی و نجات صهیونیسم از انتفاضهٔ فلسطین و محاصرهٔ جمهوری اسلامی بود.

تمام این اتّفاقات یعنی از آغاز فروپاشی شوروی تا تحوّلات فوق‌الاشاره، در زمان رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رخ داد.

سال ۹۴ نخست وزیر اسرائیل (نتانیاهو) در سخنرانی خود در سازمان ملل کتاب فلسطین را به دست می گیرد و می گوید که ایرانی ها به فکر نابودی اسرائیل هستند .

من وقتی به این مطلب برخوردم فهمیدم که این طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است.

در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید.

در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map