طراحی اپلیکیشن در قلمرو اقیانوس هند انگلیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در قلمرو اقیانوس هند انگلیس شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در دسترس عموم و روی هر دستگاه اندرویدی و iOS در معرض دید همگان قرار دهید. راه اندازی یک وب اپلیکیشن و اتوماسیون کردن کسب وکار یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد بیشتر است.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در تولید و طراحی وب اپلیکیشن حضور پر رنگی داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کسب و کار اینترنتی موفق با دیجیتال مارکتینگ فرا یعنی همه ی چیزهایی که باعث میشه کسب و کار شما در فضای مجازی و اینترنت به خوبی عنوان بشه و شما رو به درآمد رویایی تون برسونه! دیجیتال مارکتینگ از نظر دیجیتال مارکتر های بزرگ، اینجور تعریف میشه که: « بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از دستگاه های الکترونیکی».

طبق این تعریف قدمت دیجیتال مارکتینگ برمیگرده به زمان های قدیم! به زمانی که تلگراف و رادیو اختراع شده بود.

تا چند سال پیش دیجیتال مارکتینگ یکی از زیر شاخه های مدیریت بازاریابی و تبلیغات بود، اما امروزه با گسترش اینترنت به عنوان یک دانش و تخصص مستقل شناخته شده.

هر کاری ابزار مخصوص خودش رو داره دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی هم ده ها ابزار تخصصی داره! اگه بخوام مهمترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ اسم ببرم باید به طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل، سئو ، آنالیز و تحلیل داده، ایمیل مارکتینگ، ریپورتاژ آگهی، دیجیتال برندینگ ، تبلیغات کلیکی و حتی به اس ام اس مارکتینگ اشاره کنم.

در مجموع دیجیتال مارکتینگ به رونق کسب و کار شما کمک میکنه ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ فرا همراه شما هستیم تا بتونید حال کسب و کارتون عالی نگه دارید.

میخواهیم بیشتر در مورد دیجیتال مارکتینگ صحبت کنیم.

ممکنه شما ایده راه اندازی یک بیزینس رو در ذهن داشته باشید.

به عنوان مثال راه اندازی کسب و کار اینترنتی و یا هدف شما افزایش فروش از طریق اینترنت باشه.

به نظر ما قبل از هر اقدامی شما باید بازار خودتون رو بشناسید! یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ در این مورد به شما کمک میکنه.

وظیفه دیجیتال مارکتینگ اینه که برای شما بازاریابی و تبلیغات اینترنتی انجام بده؛ برای این کار هم از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند.

در قدم اول دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزار تحلیل داده و آنالیز بازار، به شما دید واضحی از اون چیزی که بهتره روی اون سرمایه گذاری کنید میده.

مهمترین قسمت دیجیتال مارکتینگ همین جاست، آنالیز داده! اجازه بدید با یک مثال توضیح بدم مثلاً شما قصد دارید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

ممکنه که الان هم در فروشگاه فیزیکی خودتون فروش سنتی انجام بدید و بخواهید فروش تون رو افزایش بدید.

در قدم اول قبل از شروع دیجیتال مارکتینگ، باید بازار فروش کالا و خدمات تون  رو بشناسید! بررسی کنید چه کسانی به کالا و خدمت شما نیاز دارند.

دقیق‌تر بشناسید شون، چه سنی هستند، چه شغلی دارند، کجاها زندگی میکنند و… هرچه بیشتر اطلاعات کسب کنید تصمیم گیری و موفقیت شما راحت تر میشه.

قدم دوم در دیجیتال مارکتینگ اینه که ببینید این افراد از چه طریقی اقدام به خرید می کند؟ اینجا ابزارهای آنالیز داده در دیجیتال مارکتینگ وارد عمل میشه.

دقیق بررسی کنید، از طریق اینترنت و فضای مجازی چه تعداد درخواست یا بهتره بگم چه تعداد سرچ داره.

قدم بعدی در دیجیتال مارکتینگ اینه که رقباتون رو بررسی کنید.

فعالیت اون ها رو داخل اینترنت بررسی کنید، اینجا هم با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ میتونید به راحتی آمار و اطلاعات دقیقی به دست بیارید.

وقتی آمار و ارقام و آنالیز درستی به دست آوردید متوجه میشید که از کدوم ابزار دیجیتال مارکتینگ و در چه حجم و اندازه‌ای باید استفاده کنید.

می فهمید که آیا طراحی سایت نیاز دارید؟ آیا به طراحی اپلیکیشن موبایل نیاز دارید؟ چه مقدار سئو میتونه براتون مفید باشه؟ تبلیغات در شبکه های اجتماعی با چه حجمی و در چه زمانی انجام بدید؟.

ایمیل مارکتینگ انجام بدید؟ تلفن مارکتینگ انجام بدید؟ اس ام اس مارکتینگ انجام بدید؟.

متوجه میشید که آیا ریپورتاژ آگهی و تبلیغات کلیکی میتونه موثر باشه؟ یا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید؟ یا بازاریابی محتوایی شروع کنید؟.

متوجه میشید که باشگاه مشتریان و گیمیفیکیشن با چه استراتژی پیاده کنید؟.

آیا اینفلوئنسرها بیزینس شما و دیجیتال مارکتینگ شما رو میتونن رونق بدن؟ یا کمپین تبلیغاتی باید پیاده کنید؟.

موبایل مارکتینگ یا پوش نوتیفیکیشن پیاده کنید؟ یا یک محتوای ویروسی میتونه دیجیتال مارکتینگ شما را متحول کنه؟.

اینها تعدادی از ابزار های دیجیتال مارکتینگ هستند که مشاور دیجیتال مارکتینگ شما میتونه راهنمایی کنه چه تعداد و با چه حجمی و در چه زمانی از کدوم باید استفاده کنید! تا موفق بشید… .

دیجیتال مارکتینگ مزایای زیادی میتونه برای کسب و کار شما داشته باشه مثل: کاهش هزینه تبلیغات افزایش بهره وری، تبدیل آسان، ارتباط بیشتر با مشتری، انتشار سریع، افزایش فروش سریع، و در نهایت موفقیت و لذت از کسب و کار.

آیا میدانستید؟ ۶۰% از افرادی که به اینترنت دسترسی دارند قبل از خرید، درمورد آن جستجو می کنند! طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، سئو، آنالیز و تحلیل داده، بهینه سازی موتورهای جستجو، گوگل آنالیتیکس، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، مدیریت شبکه های اجتماعی، تحلیل شبکه های اجتماعی، ارسال پوش نوتیفکشن، انتشار رپورتاژ آگهی، کوتاه کننده لینک، چت آنلاین، sms مارکتینگ، تلفن مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، باشگاه مشتریان، گیمیفیکیشن، اینفلئونسر ها، پروموشن، دیجیتال برندینگ، هویت بصری و… و حتی مشاوره کسب و کار اینترنتی و گرفتن مجوز های اینترنتی طراحی سایت، زیربنای دیجیتال مارکتینگ است.

طراحی سایت حرفه ای به شما کمک می کند خیلی سریع و راحت از دیجیتال مارکتینگ به نتیجه برسید.

طراحی سایت کاربر پسند و داشتن وب سایت می تواند به عنوان یک کانال ارتباطی همیشگی با مخاطبان شمرده شود.

سئو، در دراز مدت نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دیجیتالی بسیار ارزان تر و کار آمد تر است، چون مشتری و مخاطب هدفمند را به سمت سایت شما جذب می کند.

طراحی اپلیکیشن موبایل، می تواند به عنوان یک کانال ارتباطی دوطرفه با مخاطبان شما محسوب شود، اپلیکیشن موبایل، خدمات و محصولات شما را همیشه در دسترس کاربرانتان قرار میدهد و سرعت دسترسی و سهولت دسترسی را افزایش می دهد.

گرفتن مجوز های اینترنتی، یکی از دغدغه هایی است که برای فعالیت در اینترنت ممکن است شما را به چالش بکشد، اما جای نگرانی نیست! مراحل گرفتن اکثر مجوز های لازم برای فعالیت در اینترنت بصورت غیر حضوری  و اینترنتی انجام میشود.

دیجیتال مارکتینگ به بهره گیری از ابزارهای دیجیتالی (حتی تلفن و فاکس و… ) برای بازاریابی گفته می شود .

در حالی که بازاریابی اینترنتی تنها از ابزارهای تحت وب و اینترنت برای بازاریابی استفاده می کند اما معمولا این دو اصطلاح را مترادف هم استفاده می کنند.

بازاریابی آنلاین همان بازاریابی اینترنتی است که در آن از ابزارهای شبکه گسترده اینترنت برای بازاریابی و فروش استفاده می شود.

بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ هردو یک مفهوم دارند که به شناخت بازار و نیازهای بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتالی گفته می شود.

به استفاده از ابزارهای دیجیتالی برای معرفی و شناساندن محصولات و خدمات می گویند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ فرا با اطمینان همراه شماست.

معنی لغوی سایت یعنی محل، مکان، جا و موقعیت؛ « وب سایت » یعنی یک محل توی دنیای مجازی و اینترنت.

تا دیروز مشتریان شما، مراجعین شما، مخاطبین شما و دوستان شما باید به صورت حضوری به شرکت، کارخانه، فروشگاه، دفتر کار و یا مطب شما مراجعه می‌کردند اما امروزه کسانی که با شما، محصولات شما و خدمات شما سر و کار دارند دیگه راغب نیستند بیان و شما را از نزدیک ببینند؛ به هزار و یک دلیل که یکیش ترافیکه، یکیش صرفه‌جویی در هزینه هاست یکیش نداشتن وقته، یکیش دسترسی راحته و ده ها دلیل دیگه، پس شما باید برای احترام به مشتریتون یک مکانی رو فراهم کنید برای مراجعات غیر حضوری، فروش غیر حضوری و مشاوره های غیر حضوری و حتی ارتباطات غیر حضوری به این مکان غیر حضوری « وب‌سایت » گفته میشه وب سایت ها میتونن امکانات و خدمات متنوعی به مشتریان شما ارائه کنند؛ خدماتی که شما اگه می‌خواستید داخل شرکت تون، کارخانه تون، و دفتر کارتون ارائه کنید به ده ها کارمند باهوش احتیاج داشتید؛ خدماتی که اگه می خواستید داخل فروشگاه تون ارائه کنید نیاز به چندین فروشنده حرفه‌ای داشتید و بار مالی سنگینی برای شما داشت.

ما در « شرکت دیجیتال مارکتینگ فرا » همراه شما هستیم تا بتونید یک وب سایت عالی با امکاناتی که در نظر دارید راه اندازی کنید.

چنانچه اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی سایت لازم دارید از قسمت طراحی سایت دیدن کنید.

جهت مشاهده نمونه کار های طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ فرا کلیک کنید! اپلیکیشن در لغت یعنی: نرم افزار کاربردی، « اپلیکیشن موبایل » اصطلاحا به برنامه هایی گفته میشه که روی گوشی موبایل نصب و اجرا میشه، هر اپلیکیشن موبایل برای انجام یک کار خاصی طراحی میشه.

به عنوان مثال: اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش آنلاین محصولات طراحی میشه.

  جهت کسب اطلاعات بیشتر از قسمت طراحی اپلیکیشن موبایل دیدن کنید.

جهت مشاهده نمونه کار های طراحی اپلیکیشن موبایل کلیک کنید! معنی لغوی سئو یعنی: « بهینه سازی برای موتورهای جستجو » سئو از ابتدای سه کلمه انگلیسی برداشته شده کلمه های Search Engin Optimization که میشه SEO.

اگه بخوام سئو خیلی راحت توضیح بدم، باید بگم مجموعه کارهایی که باید انجام بشه تا سایت شما، یا محصول شما در اینترنت و گوگل دیده بشه! سئو با هرینه خیلی کم، مشتریان خیلی زیادی برای شما میاره! با یک مثال توضیح میدم: الان بیشتر کسایی که به اینترنت دسترسی دارن قبل از اینکه چیزی بخوان بخرند، داخل لپتاپ یا موبایل شون درموردش تحقیق میکنن.

این موضوع برای شما هم پیش اومده که  داخل اینترنت به دنبال یک کالا، خدمات و یا مکان خاصی بگردید و وقتی اون داخل گوگل سرچ کردید، گوگل لیستی از سایت ها به شما معرفی کرده که چیزی که به دنبالش هستید بتونید پیداش کنید.

سئو یعنی کاری کنیم که گوگل سایت شما را به کاربران اینترنت پیشنهاد کنه.

وقتی که سایت شما، کالای شما، خدمات شما در بالای لیست پیشنهادی گوگل قرار بگیره به راحتی و خیلی سریع مشتریان و کاربران زیادی به سمت سایت شما هدایت میشن و این یعنی تبلیغات رایگان! و درآمد.

چنانچه اطلاعات بیشتری در رابطه با سئو لازم دارید از قسمت سئو  دیدن کنید.

جهت مشاهده نمونه کار های سئو توسط دیجیتال مارکتینگ فرا کلیک کنید! « تبلیغات اینترنتی » در اصطلاح به مجموعه فعالیت هایی گفته میشه که محصولات شما، خدمات شما و یا وب سایت شما داخل اینترنت معرفی کنه.

و برای این کار روش های مختلفی وجود داره مثل: تبلیغ در سایت های پر بازدید و یا تبلیغات اینستاگرامی و… اما باید توجه داشته باشید که تبلیغات اینترنتی یک موضوع تخصصی و مهم در دیجیتال مارکتینگ هستش و باید با استراتژی درست و بصورت هدفمند برنامه ریزی و پیاده سازی بشه.

تبلیغات اینترنتی زمانی جواب میده که بدرستی برنامه ریزی شده باشه و در زمان مناسب و در جای درستی پیاده سازی بشه.

این روش تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش ها کم هزینه تره اما باید خیلی از مسائل برای تبلیغات اینترنتی درنظر داشته باشید! جهت کسب اطلاعات بیشتر از قسمت تبلیغات اینترنتی دیدن کنید.

جهت مشاهده نمونه کار های تبلیغات اینترنتی کلیک کنید! با توجه به گستردگی دیجیتال مارکتینگ و اینکه هر بار یک تکنولوژی جدید به بازار عرضه میشه، لازمه که قبل از هر اقدامی اطلاعات خودتون تکمیل کنید و یک نفر به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ یک مسیر روشن به شما ارائه کنه.

مشاور دیجیتال مارکتینگ باید بروز باشه و اطلاعات کاملی به شما ارائه بده که بعدها به مشکل نخورید، لازمه که از تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی و ارتباطات و حتی قوانین و مقررات مربوط به فعالیت در اینترنت به خوبی سر در بیاره! یکی از مهمترین عواملی که میتونه به موفقیت شما در دیجیتال مارکتینگ کمک کنه مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ هستش.

چنانچه اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاوره دیجیتال مارکتینگ لازم دارید از قسمت مشاوره کسب و کار اینترنتی دیدن کنید.

جهت رزرو جلسه مشاوره در دیجیتال مارکتینگ فرا کلیک کنید! آیا برای فعالیت در اینترنت به مجوز نیاز داریم؟ بله دقیقا! طبق قوانین و مقررات ایران، برای هرگونه فعالیت اقتصادی یا فرهنگی در اینترنت نیازمند داشتن مجوز هستید! البته نگرفتن مجوز به معنای این نیست که جلو فعالیت شما را بگیرند یا سایت و اپلیکیشن یا کانال شما را فیلتر کنند، شما با گرفتن مجوز از حمایت های قانونی برخوردار میشید و فعالیت شما نظام مند میشه! از کجا باید مجوز بگیرید؟ با توجه به فعالیتی که انجام میدید مجوز های متفاوتی باید گرفته بشه از جمله: ساماندهی، اینماد، نشر دیجیتال، اتحادیه کسب و کارهای مجازی و… گرفتن این مجوز ها چقدر طول میکشه؟ هر مجوزی با توجه به ماهیت اون متفاوته اما مراحل گرفتن همه این مجوزها بصورت اینترنتی و غیر حضوری انجام میشه با این حال بین چند روز تا چند هفته زمان میبره! جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مجوز های کسب و کار اینترنتی از قسمت گرفتن مجوز های اینترنتی دیدن کنید.

جهت اخذ مشاوره در مورد مجوزهای مربوط به فعالیت در اینترنت کلیک کنید! ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب شرکت کسب و کارهای مجازی فرا به شماره ثبت 63208 دارای مجوز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با سابقه انجام پروژه های موفق دیجیتال مارکتینگ با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و ماهر افتخار دارد همراه شما در مسیر موفقیت تان باشد.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map