طراحی اپلیکیشن در همدان ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در همدان ایران در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت ارزان و طراحی سایت فروشگاهی با یک تیر چند نشان بزنید، سایت و اپ خود را با ما بسازید طراحی وب سایت و اپلیکیشن خود را به ما بسپارید طراحی سایت رایگان و اپلیکیشن در دنیایی که بیش از 92 درصد ایرانی ها به موبایل مجهز شده اند ، لزوم طراحی سایت و اپلیکیشن ارزان موبایل برای کسب درآمدهای جدید بر کسی پوشیده نیست.

هر روزه اپ های متفاوتی با ایده های نو در حال ظهور هستند.

بسیاری بر اساس اصول درست مهندسی نرم افزار ایجاد شده و هر روز در حال رشد بوده و البته بسیاری نیز از این اصول پیروی نکرده و شکست خورده و از دور خارج می شوند.

تیم ما از اولین تیم هایی است که در سطح کشور در زمینه تولید سایت و اپلیکیشن موبایل به صورت حرفه‌ای قدم برداشته است.

در طی این سالها از طریق کمک به کسب و کارها برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک تجربه ارزشمندی همراه ماست، خوشحال می‌شویم این تجربه را با افتخار در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است.

طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

برای طراحی سایت ما طرح هایی آماده کرده ایم تا شما در انتخاب طرح و تصمیم گیری در باب طراحی سایت خود دچار سردرگمی نشوید تحویل فوری وب سایت آماده وب سایت آماده تحویل و آماده برای شما با امکانات کامل طراحی و ساخت وب سایت اختصاصی بر اساس امکانات و ایده شما وب سایت طراحی خواهیم کرد ما محصول اپلیکیشن فروشگاهی را برای شما مشتریان گرامی آماده کرده ایم تا در سریع ترین فرصت ممکن فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید تیم اپ سپید شما را در سرانجام رساندن پروژه ها و ایده های اپلیکیشن یاری میکند و تا انتهای پروژه اپلیکیشن در کنار شما خواهیم بود.

ما تیم مجرب و تحصیل کرده در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن های اندروید هستیم و به شما این اطمینان خاطر را خواهیم داد که هیچ پروژه و ایده ای نیست که از توان پیاده سازی و انجام ما خارج باشد.

تیم طراحی سایت و اپلیکیشن اپ سپید با تکیه بر توان و عمل و تجربیات خوب و به واسطه ی ایده ها و پیشنهادات خود شروع به فعالیت نموده  تاکنون تمامی پروژه ها و سفارشات خود را به سرانجام رسانیده است.

برای طراحی اپلیکیشن ما طرح هایی آماده کرده ایم تا شما در انتخاب طرح و تصمیم گیری در باب طراحی اپلیکیشن خود دچار سردرگمی نشوید خیلی ساده! خودتون با کلیک بر روی دکمه شروع به ساخت سایت و اپلیکیشن کنید.

و به ما سفارش بدید تا ما براتون بسازیم.

یا برید به صفحه ی محصولات و بسته ی سایت و  اپلیکیشن های سفارشی ما را بررسی کنید.

اپ سپید تیم مجرب و با سابقه در زمینه طراحی و توسعه سایت و اپلیکیشن های موبایل هستیم و با خلاقیت و سابقه کاری ما میتوانید به رویا هاتون و ایده هاتون حقیقت ببخشید ما شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد تیم طراحی و توسعه سایت و اپلیکیشن اپ سپید جزو برترین تیم های توسعه و برنامه نویسی در زمینه توسعه سایت و اپلیکیشن می باشد با نگاهی اجمالی به آمارهای منتشر شده متوجه میشوید.

که بیش از 95 درصد ایرانی های دارای موبایل میباشند.

که اکثر آنها تلفن های مجهز به سیستم عامل اندروید دارند .

پس می توان با یک حساب و کتاب سرانگشتی فهمید که با طراحی سایت و اپلیکیشن تا در هر نوع کسب و کار و حرفه ای که در آن مشغول هستید.

چه سازمانی باشد چه شخصی چه آموزشی باشد چه خدماتی.

تنها با ساخت اپلیکیشن اندروید میتوانید تا چه حدی از رقبای خود جلو باشید خوشبختانه ما در دنیایی پر از اپلیکیشن های موبایل زندگی می کنیم، و بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک دریافته اند که با استفاده از این سایتها و اپ ها می توانند صرفه جویی زیادی در وقت خود بکنند.

یک سایت یا اپلیکیشن می تواند به صورت خودکار اطلاعات و محتوا را به مشتریان خود نمایش دهد.

اپلیکیشن، به شما اجازه می دهد بطور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشید و تقاضای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

تقاضا برای سایت و اپلیکیشن های خرید و فروش آنلاین با نرخ باور نکردنی در حال افزایش است و بیش از یک چهارم از خریداران، بدون نیاز به بازدید از یک وب سایت، ابتدا محصول مورد نظر خود را در سایت و اپلیکیشن جستجو می کنند.

اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از اهداف اصلی برای بیزینس آنلاین تبدیل شده و داشتن یک نرم افزار موبایل برای هر کسب و کار یک امروزه یک امر ضروری به نظر می رسد.

سایت ها و اپلیکیشن ها مقایسه با مرورگرهای موبایل بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.

ما با تجربه و سابقه خود در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن ها بهترین و برترین طراحی را برای شما پیاده سازی خواهیم کرد و تا پایان مسیر همراه شما هستیم.

امنیت شغل دوم ماست و حفظ امنیت سایت و اپلبکیشن شما وظیفه ای از وظایف ماست ، پس با خیالی راحت سایت و اپلیکیشن و موضوع خود را به ما بسپارید و نگران نباشید.

ما با تیم مجرب 24 ساعته و بطور مستمر پشتیبان شما و سایت و اپلیکیشن شما هستیم و از اطلاعات و ایده شما محافظت و حراست خواهیم کرد ما محصولات و طراحی های پرکاربرد و موضوعات بی نظیری را برای شما آماده کرده ایم فقط کافیست اراده کنید تا از محصولات بی نظیر ما دیدن کنید آیا نیاز به مشاوره دارید؟ اگر برای راه اندازی و طراحی سایت و اپلیکیشن نیاز به مشاوره دارید می توانید به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و برای شروع کار خود اطلاعات خوبی به دست آورید.

تیم متخصص ما با سابقه فراوان در زمینه طراحی سایت و  اپلیکیشن با توجه به خواسته و نیاز های کارفرما می تواند یک سایت و اپلیکیشن حرفه ای برای شما طراحی کند.

مشاغل و کسب و کارهایی که به دنبال جذب کاربر و مشتریان هدف خود هستند به سایت و اپلیکیشن نیاز دارند.

هزینه ساخت سایت اپلیکیشن به عوامل مختلفی بستگی دارد برای اطلاع از این موارد پیشنهاد می کنیم با کارشنان ما تماس بگیرید.

سایت ها و اپلیکیشن‌ها موبایل در اندازه‌ها، اشکال، رنگ‌ها و قابلیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هر یک از آن‌ها دنیایی از متغیرها برای اثرگذاری روی هزینه‌ها در دل خود جای داده‌اند.

در مجموع، فاکتورهای اولیه موثر بر هزینه‌های توسعه این‌ها هستند: البته این وسط هزینه‌های پنهان دیگری نیز وجود دارد که داستانش جداست اما بخش عمده‌ی هزینه‌های توسعه همین ۵ مورد است.

در ادامه، هر یک از این موارد را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم تا دید کاملتری نسبت به آن‌ها داشته باشید.

سایت ها و اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از اهداف اصلی برای بیزینس آنلاین تبدیل شده و داشتن یک نرم افزار موبایل برای هر کسب و کار یک امروزه یک امر ضروری به نظر می رسد.

ضمن اینکه اپلیکیشن های موبایل در مقایسه با استفاده از مرورگرهای موبایل بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.

امروزه نقشی که موبایل ها در زندگی مردم ایفا می کنند بسیار پر رنگ است .

از مهم ترین نقش های آن نیز می توان به نقش آن در تجارت اشاره کرد که تقریبا می توان گفت اکثر مشاغل اهمیت ویژه ی آن را در بیزینس های خود متوجه شده اند.

ارتباط میان تجارت و تکنولوژی از زمان هایی بسیار قبل وجود داشته و ادامه دارد چراکه تکنولوژی همواره باعث شده که ارتباط بین تجارت ها آسان تر و سریع تر از قبل باشد و این ارتباط غیر قابل گسستن است.

سبقت از رقبا: با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی همراه مشتری، از رقبایتان متمایز می شوید.

ارتباط مداوم با مشتری: سایت و اپلیکیشن کسب و کار شما همیشه نام شما را به مشتری یادآوری می کند.

کاهش شدید هزینه تبلیغات : هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.

ارتقا تصویر برند شما: یک سایت و  اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار شما نشانگر به روز بودن و جذب مشتری های امروزی است.

به روز رسانی: مشتریان هر لحظه لیست به روز محصولات و خدمات شما را می بینند و از جدیدترین اخبار شما مطلع می شوند.

افزایش فروش: اپلیکیشن کسب و کار، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می کند.

تماس با ما: جهت سفارش اپلیکیشن کسب و کار خود با ما تماس بگیرید.

اگر در مورد آنچه نیاز دارید شفاف هستید و قصد دارید برنامه های خود را بسازید و راه اندازی کنید ، رفتن به روش Android مطمئناً ثروت شما را به هم می زند.

در زیر توضیح داده شده برخی از دلایلی که چرا باید برای ساختن یک برنامه Android انتخاب کنید: اندرویدی به عنوان یک سیستم عامل منبع باز ، موانع ورود نسبتاً کمی دارد ، بنابراین به شما امکان می دهد تا به راحتی و با قیمت های پایین برنامه ها را توسعه دهید.

رابط کاربری نقش عمده ای در موفقیت یک برنامه دارد و وقتی صحبت از برنامه های اندرویدی است ، رابط کاربری بسیار قابل تنظیم آنها را برای صاحبان برنامه آسان می کند تا آنها را مدیریت کرده و تجربه کاربری پیشرفته ای را ارائه دهند.

Android دارای مانع کمی برای ورود است و این باعث می شود تا بتوانید از هر دستگاه رایانه ای استفاده کنید و برنامه های شگفت انگیزی را ایجاد کنید که تجربه کاربری پیشرفته را ارائه می دهد.

با این حال ، برای توزیع برنامه Android خود در سطح جهان ، باید یک بار ثبت نام 25 دلار یک حساب کنسول توسعه دهنده Google Play پرداخت کنید.

انتشار برنامه در Google Play یک کار ساده است.

با استفاده از خط مشی های انعطاف پذیر و فرآیند تصویب سریع ، می توانید برنامه اندرویدی خود را با سهولت در دسترس جهانیان قرار دهید.

جدا از فروشگاه Google Play ، برنامه های Android همچنین می توانند از طریق فروشگاه های برنامه شخص ثالث توزیع شوند و به شما کمک می کنند تأثیر بسیار خوبی ایجاد کنید و به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید.

شرکت مخابرات ایران محبوب ترین برنامه های رایگان اندرویدی را که توسط ایرانیان استفاده می شود ، لیست کرده است.

به گزارش وب سایت فناوری محلی ICTNA ، این شرکت اظهار داشت که داده ها از Google Play ، فروشگاه برنامه اندرویدی غول جستجو جمع آوری شده است.

بدون تعجب در وهله اول محبوب ترین برنامه پیام رسانی رایگان ایرانیان ، تلگرام است.

در ژانویه سال 2016 ، Financial Tribune گزارش داده بود که سرویس پیامرسانی تلگرام به محبوب ترین شبکه های رسانه های اجتماعی به صورت محلی تبدیل شده است.

از کل افرادی که حداقل در یک شبکه رسانه های اجتماعی ثبت نام کرده اند ، 71٪ از کاربران تلگرام هستند؛ با 37.

5 درصد از جمعیت بالای 18 سال اظهار داشتند که آنها فعالانه از تلگرام استفاده می کنند.

تعداد جمعیت ایران در سال 2011 نشان داد که 54 میلیون نفر 18 سال و بالاتر بودند.

با استناد به همین آمار ، می توان نتیجه گرفت که نزدیک به 20 میلیون ایرانی 18 ساله و بالاتر عضو تلگرام هستند.

از آنجا که افراد زیر 18 سال نیز از برنامه پیام رسانی استفاده می کنند ، این به وضوح نشان می دهد که تعداد کل کاربران تلگرام در ایران بالغ بر 20 میلیون نفر است.

دوم ابزار دور زدن VPN-Hotspot Shield است که به کاربران امکان می دهد آدرس IP خود را به مکانی در خارج از کشور تغییر دهند و بیشتر برای دسترسی به برنامه ها و وب سایت های دیگر مانند فیس بوک و توییتر مورد استفاده دولت قرار می گیرد.

در مکان های سوم و چهارم دو برنامه پیام رسانی رایگان دیگر قرار دارند: به ترتیب WhatsApp و Imo.

تماس های رایگان و با کیفیت بالا واتس اپ های واتس اپ از جمله دلایل افزایش محبوبیت آنها در ایران است.

برنامه بعدی به نام AndroDumper است که به کاربران امکان می دهد رمزهای عبور WiFi را خراب کرده و از اینترنت غیرقانونی استفاده کنند.

ششمین برنامه رایگان رایگان که توسط کاربران اندرویدی ایرانی بارگیری شده است ، برنامه اشتراک گذاری فایل SHAREit است که با همان ویژگی ویژگی airdrop در دستگاه های iOS کار می کند.

به عبارت دیگر ، از بلوتوث استفاده می کند و امکان انتقال فوری فایل بین دو دستگاه را فراهم می کند.

شیفتگی ایرانیان با عکس ها غالب است ، که بیانگر اولویت برنامه محبوب Google Photos است.

با ادعای “خانه برای همه عکس ها و فیلم ها” ، برنامه به طور خودکار محتوای بصری را سازماندهی می کند و به کاربران امکان می دهد به سرعت عکس ها و فیلم های ذخیره شده در تلفن های خود را سریع جستجو و پیدا کنند.

مشابه SHAREit ، رتبه هشتم متعلق به یکی دیگر از برنامه های اشتراک فایل به نام Zapya است که خود را “سریعترین ابزاری برای انتقال کراس پلتفرم” می نامد.

کاربران Zaypa می توانند فایلها را از Androids ، iPhone ، iPads ، تلفنهای ویندوز ، رایانه های شخصی و رایانه های Mac انتقال دهند.

شماره نه در لیست 360 Security است ، برنامه ای که محافظت از امنیت رایگان را ارائه می دهد و ظاهراً سرعت را در تلفن های اندرویدی افزایش می دهد.

این برنامه توسط 200 میلیون کاربر در سراسر جهان استفاده می شود.

این لیست با Fast Charge و DU Battery Saver هر دو در جایگاه دهم قرار دارد.

Fast Charge سرعت شارژ باتری را 20-40٪ افزایش می دهد در حالی که DU Battery Saver باعث می شود باتری ها دوام بیشتری داشته باشند و به کاربران کمک می کند تا 50٪ عمر باتری بیشتر در تلفن های Android داشته باشند.

فن آوری تمام زندگی را به دست گرفته است.

پیشرفت فناوری با راحتی بیشتر و بیشتری حاصل می شود و به همین دلیل هر پیشرفتی که حاصل میشود همه گان با آغوش باز پذیرای آن هستند.

چند دهه پیش ، تمام آنچه برای فروش محصولات و خدمات خود نیاز داشتید ، یک فروشگاه فیزیکی بود.

همه بهترین فروشگاه های خرده فروشی را در زمین فیزیکی فعال کردند.

افراد یا با مراجعه به فروشگاه از طریق جسمی یا با انجام سفارش از طریق تماس تلفنی سفارش به فروشگاه دادند.

به تدریج ، ظهور اینترنت همه چیز را تغییر داد.

با ظهور اینترنت ، هر خرده فروشی که می خواست در کار خود بماند ، مجبور شد یک وب سایت کاربردی بدست آورد.

در غیر این صورت ، کار آنها تمام شده بود.

این فناوری اکنون از وب سایت های دسک تاپ به وب سایت تلفن همراه منتقل شده است زیرا اکنون مردم از طریق لپ تاپ و رایانه های شخصی به اینترنت بیشتر از طریق دستگاه های تلفن همراه دسترسی دارند.

با حل و فصل این مشکل توسط شرکت ها با وب سایت ها ، تلفن همراه ظهور بسیار بالایی داشتند.

اکنون ، داشتن وب سایت موبایل کافی نیست.

برای تضمین راحتی مشتریان نیاز به یک سایت یا برنامه تلفن همراه دارید.

جهان به دلیل چندین مزیت که به آن متصل است ، در مورد برنامه های موبایل دیوانه است.

به همین دلیل هم اکنون توسعه اپلیکیشن و سایت به داغترین تجارت تبدیل شده است.

تقاضای زیاد برای برنامه های تلفن همراه منجر به ظهور چندین شرکت توسعه برنامه ها شده است.

هر برنامه تلفن همراه باید یک ویژگی بازخورد سریع داشته باشد.

این می تواند یک لینک یا دکمه باشد که یک الگوی ایمیل خالی یا یک الگوی پیام ساده را باز خواهد کرد.

این کار باعث می شود تا نظرات شما برای مشتریان آسان شود.

هرچه بازخورد برای کاربران برنامه آسان تر باشد ، بازخورد بیشتری را به احتمال زیاد به دست می آورید.

و به نفع شما نیست که بازخورد را از دست بدهید زیرا بهترین ایده ها معمولاً از بازخورد مشتریان بدست می آیند.

با استفاده از برنامه تلفن همراه ، ارتباط و تعامل بین شما و مشتریان آسانتر و سریعتر خواهد شد.

برنامه تلفن همراه آنقدر راحتی دارد که اگر به سرعت با برنامه نویسان برنامه تلفن همراه خود صحبت نکنید ، مشتریان شما را برای رقبای خود که در حال حاضر یک برنامه کاربردی دارند ، ترک می کنند.

چه کسی راحتی را دوست ندارد؟ از آنجا که این فناوری باعث شده است تا صاحبان مشاغل مجبور شوند برنامه های خود را داشته باشند ، تقاضای توسعه سایت و برنامه به سقف رسید.

در حالی که برخی از شرکت ها درخواست یک برنامه جدید را دارند ، برخی دیگر بدنبال به روزرسانی منظم و به روزرسانی خود هستند.

به طور طبیعی ، هنگامی که تقاضای زیادی برای یک سرویس خاص وجود دارد ، ارائه دهندگان چنین خدماتی فقط با پول نقد تقاضای بالا شروع به رشد می کنند.

بیشتر شرکت های توسعه برنامه در سال 2016 نسبت به سالهای گذشته در کل تأسیس شدند.

ما تیم مجرب و تحصیل کرده در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن های اندروید هستیم و به شما این اطمینان خاطر را خواهیم داد که هیچ پروژه و ایده ای نیست که از توان پیاده سازی و انجام ما خارج باشد.

تیم طراحی سایت و اپلیکیشن اپ سپید با تکیه بر توان و عمل و تجربیات خوب و به واسطه ی ایده ها و پیشنهادات خود شروع به فعالیت نموده  تاکنون تمامی پروژه ها و سفارشات خود را به سرانجام رسانیده است.

پشتیبانی و مشاوره رایگان!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map