طراحی اپلیکیشن در کارولینای جنوبی ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کارولینای جنوبی ایالات متحده در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نیویورک- ایرنا- فرماندار کارولینای جنوبی از ساکنان بخش‌هایی از این ایالت که در معرض طوفان سهمگین دوریان قرار دارند خواست تا این مناطق را ترک کنند.

هنری مک مستر شامگاه یکشنبه به وقت محلی با صدور دستورالعملی با اشاره به پیش بینی مرکز ملی طوفان آمریکا که پیش بینی کرده است بر ایالت کارولینای جنوبی و جنوب شرقی آمریکا را متاثر سازد، اظهار کرد: وزش باد همراه با باران شدید، طغیان دریا و سیل برق آسا، تهدیدی جدی برای ایالت کارولینای جنوبی محسوب می شوند که نیاز است برای حفاظت املاک ، زیرساخت های مهم ، جوامع و امنیت عمومی و رفاه مردم، اقدامات احتیاطی انجام شود.

وی در این دستور العمل بر فراهم کردن تمامی تجهیزات و موارد مورد نیاز برای عملیات های اورژانسی همچون بهداشت، ایمنی و بازدید از مناطق مورد تهدید تاکید شده است.

فرماندار کارولینا بر این اساس خواستار تخلیه جمعیت بخش هایی از این مناطق در معرض تهدید شده و تاکید کرده است تا ظهر دوشنبه دوم سپتامبر باید این اقدام انجام شود.

مک مستر خاطرنشان کرده است در صورت لزوم از گارد ملی کارولینای جنوبی برای حفظ جان و مال شهروندان استفاده خواهند کرد.

طوفان دوریان با سرعت حدود 285 کیلومتر بر ساعت در حال نزدیک شدن به جنوب ایالت های فلوریدا و کارولینای جنوبی و شمالی است.

این طوفان که شدت آن در درجه پنج دسته بندی شده است هم اکنون بر فراز "باهاما" قرار دارد اما سرعت حرکت آن اندک است.

این مساله باعث می شود شدت تخریب طوفان افزایش یابد.

ران دسانتیس فرماندار فلوریدا هم پیش از این برای پیشگیری از آسیب های ناشی از این طوفان و امواج دریایی، باران های شدید و سیل آسا، وضعیت اضطراری اعلام کرده بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هم که قرار بود به لهستان سفر کند، در پی خبرهای مربوط به این طوفان که بخش هایی از فلوریدا را در بر می گرفت و "مارالاگو" تفرجگاه شخصی ترامپ هم ممکن بود در معرض آسیب های این طوفان قرار گیرد، این سفر را لغو کرد.

این در حالی است که جزیره پورتوریکو در معرض این طوفان قرار گرفته و خرابی های زیادی به بار آورده است اما موضع گیری خاصی از دولت آمریکا درباره ساکنان این مناطق که هنوز از آسیب های ناشی از سیل گذشته رنج می برند، گرفته نشده است.

تهران – ایرنا – توفان دریایی «دوریان» روز یکشنبه در حالی که به جزایر باهاما در اقیانوس اطلس… تهران – ایرنا – توفان دریایی "دوریان"(Dorian) با نزدیک شدن به سواحل جنوب شرقی آمریکا زندگی… تهران - ایرنا - رسانه های غربی گزارش دادند که "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا سفر برنامه… مسکو - ایرنا - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و امانوئل مکرون رئیس… تهران - ایرنا- رییس پارلمان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه اعلام کرد… تهران- ایرنا- سناتورهای جمهوریخواه به دنبال آن هستند تا علیه تصمیم… تهران – ایرنا – مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه با اکثریت آراء… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map