طراحی اپلیکیشن در ash-Shariqah امارات متحده عربی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در ash-Shariqah امارات متحده عربی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۵ دیدگاه ارسال شده توسط: کیا علیپور ۱۰ مهر ۹۹ ساعت ۱۲:۲۱ ماه نورد امارات متحده عربی برنامه‌ای بوده که به دنبال پروژه‌های جاه‌طلبانه این کشور در بحث اکتشافات هوافضا، به تازگی خبر شروع آن اعلام شده است.

اخیرا خبر شروع پروژه ماه نورد امارات متحده عربی از سوی این کشور اعلام شده و این‌طور که به نظر می‌رسد، تنها چند هفته بعد از پرتاب موفقیت‌آمیز یک کاوشگر اماراتی به سمت سیاره مریخ، بخش دیگری از جاه‌طلبی‌های کشور مورد نظر در حوزه هوافضا آشکار شده است.

چندین هفته پیش بود که خبر شروع پروژه فضاپیمای امید امارات برای کاوش سیاره سرخ سر و صدای زیادی به پا کرد و هم اکنون می‌بینیم که کشور مورد نظر قصد دارد تا در کنار چین، آمریکا و شوروی سابق، به جمع کشورهایی وارد شود که کاوشگر خود را روی قمر زمین فرود آورده‌اند.

این در حالی بوده که آژانس فضایی ایالات متحده هم به تازگی علاقه مجدد تصمیم گیرندگان آمریکایی به بازگشت انسان‌ها به ماه را اعلام کرده و این‌طور که به نظر می‌رسد، ناسا تا سال ۲۰۲۴ تحت عنوان پروژه‌ای به نام آرتمیس، فضانوردانش را به سطح این قمر می‌رساند.

خبر تلاش امارات برای ساخت یک ماه نورد اختصاصی به تازگی توسط نخست وزیر این کشور، شیخ ‎محمد بن راشد المکتوم (Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum) در توییتر منتشر شد.

گفته شده که امارات با کاوشگر مورد نظر می‌خواهد تا قسمت‌های کشف نشده و دست نخورده ماه را مورد بررسی قرار دهد و در صورت موفقیت این ماه نورد، افتخار بزرگی نصیب امارات خواهد شد، چرا که تاکنون کشورهای زیادی برای دستیابی به چنین موفقیتی تلاش کرده‌اند، اما همان‌طور که اشاره شد، تنها آمریکا، چین و روسیه در این راه موفق بوده‌اند.

المکتوم در توییتی مربوط به خبر استارت پروژه ماه نورد امارات اعلام کرده که کشورش تا سال ۲۰۲۴ کاوشگر مورد نظر را روی ماه فرود خواهد آورد و همان‌طور که اشاره شد، مناطقی از این جرم آسمانی که توسط کاوشگران پیشین مورد توجه قرار نگرفته‌اند، محل فعالیت این ماه نورد خواهند بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات ماموریت مورد نظر منتشر نشده و هنوز معلوم نیست که دقیقا چه شرکتی کار ساخت ماه نورد امارات را بر عهده خواهد داشت.

به علاوه تاریخ دقیق پرتاب این کاوشگر هم اعلام نشده است.

البته تصمیم برای عملی کردن این ماموریت چندان هم عجیب نیست، از آنجایی که امارات به شکلی گسترده به بحث اکتشافات فضایی علاقه نشان داده و در پروژه‌های پیشین مانند کاوشگر مریخی امید، موفقیت چشم‌گیری داشته است.

گفته شده که نام کاوشگر مورد نظر به افتخار نخست وزیر امارات، ماه نورد راشد (Rashid) خواهد بود و از طرف دیگر، در اوایل سال آینده میلادی خبر رسیدن فضاپیمای امید امارات به مدار سیاره مریخ هم منتشر خواهد شد.

برچسب ها : آژانس فضایی امارات امارات برنامه های فضایی امارات ماه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map