طراحی اپلیکیشن در راس الخیامه امارات متحده عربی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در راس الخیامه امارات متحده عربی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

راس الخیمه در میان کوه هاجر و خلیج فارس باشکوه واقع شده و یکی از زیباترین و جالب ترین امیرنشین های امارات متحده عربی است.

میراث تاریخی غنی و حال و هوای آرام این منطقه، آن را به مقصدی ایده آل برای تعطیلات آخر هفته تبدیل نموده است.

این امیرنشین دارای بیابان های ماسه ای، کوه های زیبا و گیاهان سبز شادابی است که یک سری از تالاب ها و نهر ها را احاطه نموده اند.

راس الخیمه دارای میراث فرهنگی غنی، مناظر متنوع و آب و هوایی معتدل است که همین موارد آن را به مکانی مناسب برای ماجراجویی، تفریح و همچنین سفرهای تجاری تبدیل نموده است.

با وجود خط ساحلی خیره کننده ای که بیش از 40 کیلومتر در امتداد کوه های ناهموار هاجر در عمان امتداد یافته، راس الخیمه چیزهای بسیاری برای ارائه به شما دارد که یک سفر لذت بخش را توجیه می کند.

به غیر از جاذبه های تاریخی، این امیرنشین طیف گسترده ای از فعالیت های فضای باز و تفریحی از دوچرخه سواری، کوهنوردی، قایقرانی و ماهیگیری گرفته تا گلف را به مسافران ارائه می دهد.

در این شهر شگفت انگیز، جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد و ما در اینجا برای شما برترین آنها را انتخاب نموده ایم.

‏ ‏‏‏ ‏ ‏ ‏دوستداران تاریخ باید حتما از موزه ی ملی راس الخیمه بازدید کنند.

این موزه از طریق مصنوعات کمیاب و نمایشگاه های شگفت انگیز خود، داستان این شهر باستانی را روایت می کند.

این موزه یکی از معدود موزه های جهان است که به مدت 7000 سال مداوم مورد قرار گرفته است.

نمایشگاه های این موزه نمایش دهنده ی یافته های باستان شناسی، تاریخ طبیعی شهر و در اصل قوم شناسی از زمان ماقبل تاریخ هستند.

‏ ‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ساخت این قلعه به قرن 16 ام میلادی بازگشته و یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری در راس الخیمه محسوب می شود.

این قلعه جز تنها استحکامات روی تپه ی امارات بوده و از آجرهای گلی ساخته شده است.

امروز قلعه ضایه به عنوان یکی از شاخص ترین نشانه های تاریخی کشور امارات محسوب می شود.

بسیاری از قسمت های این قلعه از جمله برج آن در طول جنگی که در سال 1819 بین مردم محلی و انگلیسی ها درگرفت، نابود شدند.

بعدها این قلعه محل اقامت خانواده ی حاکم شده و پس از آن نیز تبدیل به یک زندان گشت.

از بالای این قلعه می توانید به دیدهای خیره کننده ای از کوه های باشکوه هاجر و خلیج فارس دست یابید.

‏‏‏سافاری کوهستان در کوه های هاجر، راهی باورنکردنی برای اکتشاف جذابیت واقعی کویر عربی است.

در ضمن فراموش نکنید که از مناظر زیبای امتداد دامنه ی کوه نیز لذت ببرید.

برای علاقمندان به فضای باز، کوه های هاجر طیف گسترده ای از فعالیت ها همچون دوچرخه سواری کوهستان، صخره نوردی، فرود با طناب، تپه نوردی و کوهنوردی را فراهم می کنند.

“Wadi Descent” تجربه ای خاص است که ماجراجویان می توانند در آن از جریان طبیعی و هیجان پیمودن مسیرهای آب باریک کوهستانی لذت ببرند.

در بیابان خنک شوید! با رفتن به پارک آبی آیسلند می توانید از حرارت سوزان شهر فرار کنید، ضمن اینکه این پارک مقصد تفریحی مناسبی برای تمام سنین محسوب می شود.

این پارک آبی برخی از هیجان انگیزترین ماجراجویی ها مانند Penguin Falls، Mount Cyclone، Mount Attack، استخر Pengu و جزیره ی مرجانی را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد.

علاوه بر اینها کودکان نیز می توانند از تفریحاتی مناسب سن خود در این مجموعه استفاده کنند و به این ترتیب در پارک آبی آیسلند تمام اعضای خانواده می توانند اوقات خوشی را در کنار هم سپری کنند.

یکی از محبوب ترین مقاصد آخر هفته، پارک صقر می باشد.

این پارک، اولین شهربازی است که در راس الخیمه گشایش یافته است.

به غیر از محیط سرسبز آن، پارک صقر راه مناسبی برای تشویق کودکان شما به فعالیت های هیجان انگیز بیرون خانه است.

در اینجا می توانید از سرسره های بزرگ تا رولر کوستر و از ماشین های الکترونیکی تا زمین تنیس سرپوشیده را یکجا تجربه کنید.

این پارک یک روز کامل از لذت و سرگرمی را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان می آورد.

شکی نیست که درون همه ی ما کودکی وجود دارد! در میان چشم انداز طبیعی و زیبای این منطقه، کویر تجربه ای انحصاری به شما ارزانی می دارد.

روستای کویر باساتا در الوادی، بینشی از زندگی سنتی و قدیمی مردمان در صحرای عربی به شما ارائه می دهد.

دوستداران ماجراجویی می توانند سافاری بیابان، شترسواری و اسکی ماسه ای را تجربه کنند.

آن دسته از افرادی که به دنبال فعالیت های سنتی تری هستند می توانند از مراسم رقص سنتی، طراحی حنا و شام BBQ مجلل لذت ببرند.

‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ آرامش کمپینگ صحرا در دل شب را به سبک بدوی تجربه کنید.

از صرف شام در یک کمپ بدوی واحه کویر به همراه فانوس ها و شمع های رمانتیک آن لذت ببرید.

اینجا یکی از معتبرترین تجربیات کمپینگ بیابانی که نشان دهنده ی شیوه ی زندگی اقوام بدوی (ایلات و عشایر) می باشد را به شما ارائه می دهد.

به فاصله ی یک ساعت رانندگی از دوبی، می توانید خود را به این کمپ رسانده و ضمن لذت بردن از آتش و شام BBQ، در دل کویر زیر ستاره ها بخوابید.

در امتداد گستره ی باشکوه کوه های هاجر حرکت کنید تا بتوانید یک واحه ی واقعی که بین بیابان بی ثمر و خلیج نیلگون شکوفا شده را پیدا کنید.

اینجا مکانی مناسب برای استراحت و جوان شدن دوباره در محیطی طبیعی می باشد.

«تفرجگاه چشمه های آب گرم خط» امکانات متعددی از جمله استخر های آبگرم خصوصی، درمان های آبگرم آیورودا Ayurvedic treatments و ماساژ سنگ داغ را به مسافران و گردشگران ارائه می دهد.

‏ ‏‏‏ ‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ شکار با شاهین را بیاموزید! یکی از مشهورترین سنت های امارات متحده عربی، پرورش شاهین می باشد.

«نمایش شاهین» شامل نشان دادن انواع متنوعی از شاهین، جغد، عقاب و گونه ای به نام Kestrel در اولین تفرجگاه بیابانی و اسپای خاورمیانه به نام «بنیان تری الوادی» می باشد.

این تفرجگاه به مهمانان خود این امکان را می دهد که در ستنی 2000 ساله سهیم شوند.

‏ ‏ ‏ ‏‏‏ ‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ منبع : holidayme این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند.

این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های.

.

.

استان ماندران علاوه بر جاذبه های طبیعی خود که اکثر گردشگران را به خود جذب می کند دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد که بسیار مهم مورد توجه خواهد.

.

.

اگر زندگی این روزهای جوانان تغییر کرده اما هنوز زورخانه‌ها کارکرد سابق خود را از دست نداده‌اند.

زورخانه هژبر که یکی از قدیمی‌ترین زورخانه‌های ایران و شهر تهران محسوب می‌شود،.

.

.

وزارت خارجه ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد تعلیق موقت سفر بدون روادید میان ارمنستان و ایران در ۳۱ مه (۱۱ خرداد) به پایان رسید.

  به گزارش رادیو ارمنستان، هم اکنون شهروندان.

.

.

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی بدست می‌آید و برای بعضی دیگر نیز رو به رو شدن و حل یک.

.

.

هنرمندی ژاپنی به نام آیومی شیباتا هنر کاغذی ژاپن را برای ایجاد مجسمه‌های لایه‌ای و سه‌بعدی به کار می‌گیرد.

او با استفاده از ده‌ها (‏ گاهی اوقات بیش از ۱۰۰).

.

.

× در حال پاسخ به: من تا دیروز میگفتم.

برا چی برم پولمو بدم عرب ها بخورن همین جا خرج کشور خودم میکنم اما هر چقدر صبر کردم خبری نشد که نشد واین شد که از سر ناچاری وکمبود امکانات تفریحی در داخل کشور یه سفر رفتم دبی و نظرم به کلی.

عوض شد اینده از ان دبی طبق برنامه دبی سال2020 شهر اول گردشگری دنیا میشه هتل فقط ریکسوس باب البحر، هتل Uall بود رفتیم.

.

.

بی نظیر بود .

خیلی خوش گذشت هر درخت بی ریشه ای چندان دوام نمی آورد بعضی کشور های بدون ریشه و فرهنگ برای خودشان فرهنگ و تاریخ درست میکنند و ما منکر فرهنگ و تمدن عظیم خودمان هستیم تعصب و غیرت لازمه انسان بودن است و افتخار به فرهنگ و تمدن 3000 ساله تعصب بی اساس نیست انسان بودن است کسی منکر تمدن و فرهنگ بقول شماسه هزار ساله نیست اما اینکه در باد این تمدن خوابیدیم نتیجش شده همینکه الان کمترین فرهنگ و تمدن ما داریم و همین کشورهای بقول شما بی ریشه رو میبینین به کجا که نرسیدن ضمنا شما نگران دوام اوردن و نیاوردن اونها نباش ببین الان و همین الان اونا چی هستن ما چی هستیم الان دیگه دوره ی نژاد و تاریخ نیست.

الان عصر تکنولوژیه.

کشور هایی پیشرفت میکنن که تعصب رو کنار بذارن و نگاهشون رو به آینده بدوزن.

ما یه کشور فوق العاده داریم اما تنها کاری که انجام میدیم افتخار به گذشتمون و برتر دونستن نژادمونه.

آیا کشور خود ما و مثلا جزیره کیش ازاینجا قشنگتر نیست ؟ در ضمن از کی تا حالا امارات تاریخ و تمدن دارد ؟؟؟ این اعراب بادیه نشین تا چند دهه قبل وحشی بودن خواهشا برای پول دروغ نگید لطفا توهین نکنید.

همین اعراب بادیه نشین الان از ما فرسنگها جلوتر هستند.

ما چه داریم؟ فقط بلدیم به همه توهین کنیم و دم از تمدن 3000 ساله عهد دقیانوس بزنیم امیدوارم ما هم از الگو های موفق استفاده کنیم.

چون ظرفیت های ما اگر بیشتر نباشه حداقل هم اندازه هستش ما پیارسال راس الخیمه رفتیم ولی انقدرهتل ریکسوس باب البحر عالی بود که تو پنج روزی که اونجا بودیم یک لحظه هم ازهتل خارج نشدیم واین جاهایی روکه معرفی کردید ندیدیم فقط هتل رکسوس باب البحر راس الخیمه تور راس الخیمه رو جدا باید رفت؟ یا خمراه با تور دوبى میشه اون رو رزرو کرد؟؟ اگر همواه با تور دوبى باشه یک روز براى رفتن ب.

اس الخیمه کافى ایست؟ این شاهین ها پرورش خود راس الخیمه هستند؟ چه جالب.

لطفا اگر کسی میدونه با ذکر منبع بگه این مناطق تاریخی به چه زمانی مربوط میشه؟ امارات با مدیریت قوی به یک قطب توریستی و جذاب تبدیل شده.

درود بر آنها پیمان جان از اظهار نظر منطقی و واقع گرایانه ات خوشم اومد.

بدون شک واقع بین بودن و تعصب های نابجا نداشتن از جمله عناصری هستند که جایشان امروزه در فرهنگ ما ایرانی ها خالی است.

درود بر شما علی جان.

متاسفم از اینکه مردم ما فقط عادت کردند با تعصبات بی اساس فحاشی کنند و فقط حرف از تمدن 3000 ساله بزنن در صورتیکه الان دیگه ارزشی نداره تور کیش دی 99 تابان ایر قیمت از: 1,065,000 تومان تور کیش دی 99 تابان ایر قیمت از: 1,095,000 تومان تور استانبول دی 99 پگاسوس قیمت از: 8,500,000 تومان تور استانبول 5 دی 99 پگاسوس قیمت از: 7,495,000 تومان قدیمی‌ترین شهرها در کدام نقطه جهان واقع شده‌اند؟ کوه لوچو زاهدان محبوب‌ترین مقاصد سافاری جهان از نظر کاربران (قسمت 1) 10 درختی که بلندترین در جهان هستند! سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم گشت صبحگاهی در ساحل اختصاصی هتل والدورف آستوریای راس الخیمه سیمین ابراهیمی کرمانی در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map