طراحی سایت آکالیفا ویلکزیاناآکونتیوم واریگاتوم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آکالیفا ویلکزیاناآکونتیوم واریگاتوم شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آکادمی وبکیما مجموعه ای از آموزش های طراحی سایت، آموزش های سئو و بهینه سازی سایت ، آموزش وردپرس، آموزش کار با افزونه های مختلف وردپرس، ابزار های طراحی سایت، انواع خدمات طراحی سایت، خدمات و مشاوره های دیجیتال مارکتینگ است که به راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما کمک می کند.

طراحی فوق حرفه ای سایت را با استفاده از افزونه صفحه ساز المنتور ار مقدماتی تا پیشرفته را در آکادمی وبکیما فرا بگیرید.

اگر می خواهید طراحی سایت با وردپرس را از ابتدا فرا بگیرید کافیست سری به بخش آموزش وردپرس آکادمی وبکیما بزنید.

جدیدترین آموزش ها و روش های طراحی سایت را در بخش آموزش طراحی سایت آکادمی وبکیما می توانید مشاهده کنید.

بهترین و جدیدترین متدهای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو را در بخش آموزش سئو آکادمی وبکیما فرا بگیرید.

در دنیای امروز که همه کارها روز به روز بیشتر اینترنتی می شود و هر چه می گذرد زندگی ما بیشتر از پیش به اینترنت و فضای مجازی وابسته می شود عقل حکم می کند که کسب و کارهای ما نیز اینترنتی شوند تا ما نیز بتوانیم در این دنیای عظیم پیشرفت سهمی داشته باشیم، پس اگر هنوز کسب و کار خود را اینترنتی نکرده اید، هر چه سریعتر دست به کار شوید تا از قافله تکنولوژی و کسب درآمد های اینترنتی عقب نمانید… درصد بسیار زیادی از کسب و کارهای اینترنتی در حد یک ایده باقی می مانند چون باید توجه داشته باشید که داشتن ایده برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق نه تنها کافی نیست بلکه الزاما مهم هم نیست یعنی شما می توانید با همین ایده هایی که تا کنون بارها اجرا شده اند نیز یک تجارت آنلاین موفق راه اندازی کنید.

فقط باید شروع کنید… + 80 میلیون نفر + 55 میلیون نفر + 50 میلیون دستگاه + 45 میلیون نفر آموزش راه اندازی کسب و کار فروش قالب و افزونه وردپرس (فروش محصولات وردپرس) دوره آموزش بهینه سازی و افزایش سرعت سایت (جامع ترین دوره در ایران) دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آموزش ساخت قالب پست و استوری اینستاگرام (به روش حرفه ای ها) هاست نامحدود گوگل درایو + استفاده از گوگل درایو به عنوان هاست دانلود و ویدیو آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس (بدون برنامه نویسی) دوره جامع آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با المنتور آموزش ساخت اکانت Moz Pro رایگان | ساخت رایگان اکانت موز پرو بدون شک وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا سایت ساز در جهان است.

اگر می خواهید با استفاده از بهترین سیستم سایت ساز جهان کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، دوره رایگان آموزش وردپرس را از دست ندهید.

959,000 تومان 659,000 تومان در دوره آموزش راه اندازی کسب و کار فروش قالب و افزونه وردپرس، تمامی مراحل راه اندازی یک سایت فروش قالب و افزونه های وردپرس را مورد بررسی قرار می دهیم و از صفر تا رسیدن به درآمدهای عالی از راه فروش محصولات وردپرسی را در همین دوره بررسی می کنیم، در نهایت شما با گذراندن این دوره تمامی مراحل راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پرسود با آینده ای روشن را یاد خواهد گرفت و می توانید برای خودتان یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید.

599,000 تومان 559,000 تومان داشتن یک سایت حرفه ای و سریع یکی از آرزوهای تمام مدیران سایت و وبمسترها است، چون سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتورهای تجربه کاربری، سئو، افزایش فروش و … است، بنابراین خیلی مهم است که سایت شما هم سرعت بالایی داشته باشد و از تمام نقاط دنیا در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری شود، ما توی این دوره می خواهیم به صورت کاملا اصولی و قدم به قدم سرعت سایت وردپرسی خود را بهینه کنیم به صورتی که در سریع ترین زمان ممکن سایت ما بارگذاری شود.

(این دوره از صفر تا صد است) 959,000 تومان 699,000 تومان دوره جامع آموزش طراحی سایت دیجی کالا با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و صفحه ساز المنتور و البته کمی خلاقیت، در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه با استفاده از وردپرس + المنتور بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در ایران را با رتبه الکسای => ۲ طراحی کنید، این غول طراحی سایت است و اگر این دوره را بگذرانید دیگر هیچ سایت و فروشگاه اینترنتی نخواهد بود که نتوانید طراحی کنید.

399,000 تومان 259,000 تومان در دوره آموزشی ساخت پست و استوری اینستاگرام به سبک حرفه ای ها، یاد می گیرید که چگونه قالب ها و تمپلیت های اینستاگرامی فوق حرفه ای را برای پست ها و استوری های پیج اینستاگرام خود یا مشتریان تان طراحی کنید و با این کار هر روز به تعداد فالوورها و لایک های خود بیافزاید و حتی با طراحی پست و استوری برای پیج های دیگران به کسب درآمد بپردازید.

599,000 تومان 359,000 تومان هاست نامحدود گوگل درایو و آموزش استفاده از گوگل درایو به عنوان هاست ویدیو و هاست دانلود را در این دوره برای شما آماده کرده ایم، تا با استفاده از آن دیگر نیازی به خریدن هاست ویدیو و دانلود نداشته باشید و هزینه های خود را به شدت کاهش دهید، توجه داشته باشید که این یک دوره آموزشی می باشد و شما در این دوره یاد می گیرید که چگونه با استفاده از گوگل درایو شخصی تان، یک هاست دانلود و ویدیو کاملا رایگان راه اندازی کنید.

159,000 تومان 99,500 تومان معمولا طراحی و ساخت اپلیکیشن های اندروید با هزینه ها و مشکلات فراوانی همراه است ، برای همین در آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما تصمیم گرفتیم که یک دوره آموزش آنلاین برای ساخت اپلیکیشن اندروید برای وب سایت های وردپرسی راه اندازی کنیم تا دوستانی که برای سایت های خود به یک اپلیکیشن حرفه ای نیاز دارند، بتوانند به سادگی و هزینه بسیار اندک یک اپلیکیشن حرفه ای طراحی کنند.

599,000 تومان 509,000 تومان افزونه المنتور یکی از بهترین و حرفه ای ترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که قابلیت های فراوانی دارد، در این دوره می خواهیم ساخت یک سایت فروشگاهی کاملا حرفه ای با تمام امکانات را تنها با استفاده از افزونه المنتور آموزش دهیم.

نام این دوره طراحی سایت بدون کدنویسی با افزونه المنتور (دوره المنتور پیشرفته) می باشد.

برای مشاهده ویدئوهای دوره مقدماتی المنتور به صفحه آموزش المنتور مراجعه کنید.

259,000 تومان آموزش ساخت اکانت موز پرو رایگان را در این دوره آموزشی برای شما همراهان خوب آکادمی وبکیما آماده کرده ایم.

با استفاده از این دوره آموزشی می توانید هر تعداد اکانت موز پرو که بخواهید بسازید و حتی اکانت های موز پرو را برای فروش قرار دهید، با استفاده از ابزار موز پرو می توانید رقبای خودتان را از نظر سئوی خارجی سایت و تعداد بک لینک ها آنالیز کنید و در نتیجه استراتژی برتری بودن سایت خود را راحت تر تنظیم کنید.

با عضویت در خبرنامه آکادمی وبکیما، علاوه بر دریافت جدیدترین آموزش ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی، از تخفیف ها و جشنواره های فروش زودتر از همه با خبر شوید.

.

.

جدیدترین مطالب در سیماگر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map