طراحی سایت حرفه ای در داودیه در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت حرفه ای در داودیه در تهران شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت حرفه ای در داودیه در تهران شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت تهران با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، احاد مردم از این تکنولوژی استفاده کرده و برای انجام امور روزانه و رفع نیاز های خود به اینترنت متصل میشوند .

در این میان کسب و کارهای مختلف برای به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات خود سایت راه اندازی میکنند .

شرکت پردازش هوشمند علاءالدین در سال ۱۳۹۸ توسط چند جوان خلاق و پر انرژی با هدف توسعه کسب و کارهای ایرانی در استان البرز ثبت شد .

این مجموعه در زمینه های طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی ، هاست و دامنه و آژانس تبلیغات ی فعالیت دارد .

بخش های این مجموعه بصورت جداگانه بوده و فعالیت های آن در کشورهای ایران ، ترکیه ، اقلیم کردستان ، انگلستان و دبی در حال انجام است .

  بازاریابی به صورت های مختلفی انجام میگیرد ، در گذشته بازاریابی سنتی بسیار مرسوم بوده است ، اما با پیدایش تکنولوژی و هجرت به عصر الکترونیک ، بازاریابی اینترنتی جایگزین بازاریابی سنتی شد .

همانطور که مستحضر هستید ، اکثریت مردم بطور میانگین ۴ ساعت روز را در محیط اینترنت برای رفع نیاز ها ، سرگرمی و کسب اطلاعات بیشتر صرف می‌کنند ، امروزه برای خرید یک گوشی همراه به فروشگاه موبایل مراجعه نمی‌کنند ، بلکه از طریق فروشگاه اینترنتی مشخصات آن را بررسی کرده و اقدام به خرید میکنند .

در بُعد دیگر آن ، شرکت ها دیگر کاتالوگ و کارت ویزیت چاپ نمی‌کنند ، بلکه با راه اندازی سایت اطلاعات را در آن قرار میدهند ، با این عملکرد اگر اطلاعاتی بروز رسانی شود ، هزینه اضافه برای تغییر اطلاعات به وجود نمی آید .

طراحی سایت در مجموعه علاءالدین به دو دسته اصلی آماده و اختصاصی انجام میشود که در ادامه به تمامی آنها میپردازیم .

طراحی سایت اختصاصی : با توجه به نیاز های یک شرکت یا سازمان ، اتود اولیه توسط گرافیست مجموعه با توجه به رنگ بندی و اِلمان ها طراحی شده و به کارفرما نمایش داده میشود ، در صورت تایید به مرحله کدنویسی و برنامه نویسی رفته و در نهایت در بستر وب آپلود میگردد .

این نوع طراحی مناسب سازمان ها ، ارگان ها ، برندها و سایت های قدیمی است که میخواهند تصویر جدیدی از سایت رونمایی کنند طراحی سایت سایت آماده : این نوع وب سایت ها با قالب های آماده طراحی می‌شوند و اپن سورس های مانند وردپرس ، جوملا ، پرستاشاپ و مجنتو راه اندازی میگردند ، تنوع قالب در این نوع سایت ها بسیار بالا است و به راحتی میتوان قالب مورد نظر را بدون نیاز به دانش کدنویسی ویرایش و شخصی سازی کرد .

در واقع پیشنهاد شرکت طراحی سایت علاءالدین ، طراحی سایت با قالب های آماده برای کسب و کارهای نوپا است .

این پیشنهاد به چند دلیل زیر اعلام میشود : با چند روش ساده میتواند مجموعه طراحی سایت در تهران و طراحی سایت در کرج را شناسایی کرد و با آنها برای شروع مذاکره و فعالیت کرد ، لازم به ذکر است فعالیت های این مجموعه محدود به این دو منطقه نمی باشد .

تعرفه های طراحی : طراحی سایت ارزان فقط با مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان در مجموعه علاءالدین انجام میشود ، سایت های اختصاصی نیز با توجه به نیازسنجی های انجام شده ، زمان و هزینه آن مشخص می گردد .

حالا این تعرفه را باید با شرکت های دیگر مقایسه کرد ، قیمت طراحی سایت بسیار متفاوت است .

مجوز ها : گواهی های اصلی برای یک شرکت طراحی سایت ، نماد اعتماد ، پایگان ساماندهی ، نظام صنفی رایانه ای ، مجمع خدمات وب و موبایل است ، دقت داشته باشید حداقل یکی از این موارد را داشته باشند .

نمونه کارها: پروژه های انجام شده را بررسی کنید ، در صورت امکان هم با کارفرمایان تماس بگیرید و از نوع انجام پروژه ها مطلع شوید ، این کار باعث میشود مطمئن شوید شعار ها درست است یا خیر.

پشتیبانی : معمولا مجموعه های موفق هستند ، که پشتیبانی آنلاین و ثبت تیکت دارند ، زیرا تمامی روند درخواست ، مستند و توسط چندین نفر انجام میشود ، در صورت اعلام پشتیبانی بصورت ۲۴ ساعته ، در ساعات غیر اداری هم تماس بگیرید و مطمئن شوید که پاسخگو هستند .

آموزش : دقت داشته باشید آموزش مدیریت سایت به چه صورت انجام میگیرد ، بهترین حالت ویدیوهای آموزشی است که با توجه به گستردگی کارها ، در صورت فراموش کردن ، میتوانید فیلم ها را مجددا بررسی کنید .

مدت زمان تحویل : مدت زمان تحویل سایت ها را بررسی کنید و با استفاده از بخش نمونه کارها با کارفرمایان تماس بگیرید ، مطلع شوید که آیا واقعا در همان زمان سایت را تحویل داده اند ؟ محمد علی برجی فروردین 15, 1399 طراحی سایت محله ای بهترین شرکت طراحی سایت در ایرانشرکت طراحی سایتشرکت طراحی سایت در داودیهشرکت طراحی سایت در داودیه تهرانطراحی سایتطراحی سایت اختصاصیطراحی سایت ارزانطراحی سایت ارزان در داودیهطراحی سایت ارزان در داودیه تهرانطراحی سایت داودیهطراحی سایت در تهرانطراحی سایت در داودیهطراحی سایت در داودیه تهرانطراحی سایت در کرجطراحی سایت سایت آماده نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در صورت تایید و اطمینان از درخواست میتوانید با استفاده از لینک خود اقدام به ثبت درخواست و سفارش آنلاین طراحی سایت کنید ، لازم به ذکر است در صورت نیاز به مشاوره میتوانید از طریق بخش تماس با ما مشاوره خود را دریافت کنید   برای ارتباط با پردازش هوشمند علاءالدین میتوانید از راهکارهای زیر استفاده کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map