طراحی سایت استاتیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت استاتیس در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشـــاوره رایـگــــان: 051 - 3 609 70 10 یکی از الزامات تولید نرم افزاری با کیفیت، وجود فرایندی مشخص و دقیق برای گزارش نمودن خطا ها و باگ های نرم افزار به "تیم توسعه" می باشد.

با تهیه گزارش های دقیق و موثر از باگ ها می توان مطمئن شد خطایی از دید مهم ابزار نیست، مهم وجود یک فرایند دقیق و مشخص است که تیم به آن پایبند باشد.

تیمی که عادت کند چرخه تولید و توسعه نرم افزارش را سرسری گرفته و به طریقه هیئتی کار ها را به پیش ببرد، به مشکلی در برنامه‌ای برخورده‌اید؟ کتابخانه‌ای کار نمی‌کند؟ خطایی را دریافت کرده‌اید؟ برنامه کامپایل نمی‌شود؟ برنامه آنطور که مدنظر شما است رفتار نمی‌کند؟ برای طرح این مسایل چرا افسانه‌ای که می‌گوید PHP از ASP.

NET سریعتر است اینقدر شایع است؟ در این مقاله به بیان حقایقی می‌پردازیم که این افسانه را زیر سوال می‌برد.

از سیستم minification و bundling، برای یکی سازی اسکریپت‌ها و CSSهای برنامه استفاده شود.

قسمت custom errors فایل web.

config برنامه به نحو صحیحی مقدار دهی شود.

بیل گیتس زمانی خودش رو از مایکروسافت بازنشسته کرد که من قول دادم برم اونجا کار کنم! - - عناوین مهم این مقاله: ● هدف از ساخت وب سایت ● کجا و چگونه سایت را راه اندازی کنید ● اهمیت طراحی وب سایت بعد از یادگیری مفاهیم اولیه در بخش قبلی، حال می توانیم سراغ مفهوم Fluid Grid برویم و آن را باهم بیاموزیم.

در این روش با استفاده از واحد های نسبی (Relative Units) به جای واحد های ثابت مانند: px, cm, mm و.

.

.

سعی می کنیم ساختار قالب وب سایت نسبت به اندازه صفحه نمایشی که در آن نمایش داده می شود تغییر خواهد کرد.

به عبارتی با تغییر اندازه صفحه نمایش، سایت کوچکتر یا بزرگتر می شود.

- بعد از یادگیری Media Query ها در طراحی سایت در بخش قبلی، حال می توانیم با استفاده از این ویژگی در طراحی سایت یک قالب ساده با 3 ستون و Header را ریسپانسیو کنیم.

شرکت داده پردازی سیماگر مفتخر است اعلام نماید در حال حاضر اقدام به عقد قرارداد طراحی سایت با شرکت دزدگیر سیمکارتل فعال در حوزه تولید دزدگیر هوشمند خودرو در مشهد نموده است.

براساس آخرین روند در حال انجام در طراحی سایت شرکت شرکت سیمکارتل به اطلاع می رسانیم پروژه طراحی پوسته گرافیکی سایت مذکور به پایان رسیده و پس از تائید مدیران این مجموعه آماده ورود به مرحله برنامه نویسی و بهینه سازی وب سایت شده است.

پروژه طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت شرکت دزدگیر سیمکارتل مطابق زمانبندی انجام شده در زمان عقد قرارداد در موعد مقرر خود وارد مرحله برنامه نویسی در شرکت داده پردازی سیماگر مشهد شد.

پس انجام کلیه مفاد قرارداد منعقد شده میان شرکت دزدگیر سیمکارتل و طراحی سایت سیماگر مشهد، وب سایت مورد نظر مشتری با تمامی امکانات درخواستی، پیاده سازی شده و آماده تحویل به مشتری می باشد.

به استحضار می رسانیم پروژه طراحی وب سایت شرکت دزدگیر سیمکارتل پس از پایان انجام آن توسط شرکت سیماگر مشهد و همچنین پس از بررسی های نهایی از لحاظ صحت عملکرد بخش های مختلف آن، به مشتری تحویل گردید تا جهت مطلب گذاری توسط مشتری اقدام گردد.

وب سایت شرکت دزدگیر سیمکارتل که توسط داده پردازی سیماگر طراحی سایت در مشهد صورت پذیرفته امروز بر روی آدرس اصلی قرار گرفت و افتتاح شد.

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم شرکت داده پردازی سیماگر مفتخر است اعلام نماید در حال حاضر اقدام به عقد قرارداد طراحی سایت با صنایع روشنایی سوتارا فعال در حوزه صنایع روشنایی در مشهد نموده است.

براساس آخرین روند در حال انجام در طراحی سایت شرکت صنایع روشنایی سوتارا به اطلاع می رسانیم پروژه طراحی پوسته گرافیکی سایت مذکور به پایان رسیده و پس از تائید مدیران این مجموعه آماده ورود به مرحله برنامه نویسی و بهینه سازی وب سایت شده است.

پروژه طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت شرکت صنایع روشنایی سوتارا مطابق زمانبندی انجام شده در زمان عقد قرارداد در موعد مقرر خود وارد مرحله برنامه نویسی در شرکت داده پردازی سیماگر مشهد شد.

پس انجام کلیه مفاد قرارداد منعقد شده میان شرکت صنایع روشنایی سوتارا و طراحی سایت سیماگر مشهد، وب سایت مورد نظر مشتری با تمامی امکانات درخواستی، پیاده سازی شده و آماده تحویل به مشتری می باشد.

به استحضار می رسانیم پروژه طراحی وب سایت شرکت صنایع روشنایی سوتارا پس از پایان انجام آن توسط شرکت سیماگر مشهد و همچنین پس از بررسی های نهایی از لحاظ صحت عملکرد بخش های مختلف آن، به مشتری تحویل گردید تا جهت مطلب گذاری توسط مشتری اقدام گردد.

وب سایت شرکت صنایع روشنایی سوتارا که توسط داده پردازی سیماگر طراحی سایت در مشهد صورت پذیرفته امروز بر روی آدرس اصلی قرار گرفت و افتتاح شد.

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به شرکت داده پردازی سیماگر می باشد.

دسترسی های سریع مطالب مفید عضویت در خبرنامه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map