طراحی سایت استودیو فیلمسازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت استودیو فیلمسازی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کاتشو در زمینه فیلمسازی ، طراحی و ساخت مالتی مدیا از سال 1398 رسما فعالیت خود را آغاز نمود.

کاتشو تلفیقی از تجربه و خلاقیت است، جمعی از جوانان خلاق و پویا در کنار افرادی که سالیان زیادی را در زمینه صنعت فیلمسازی ایران فعالیت داشته اند.

تیم کاتشو با بهره گیری از تجهیزات حرفه ای و همکاری با هنرمندان مطرح ایران همواره سعی در افزایش کیفیت خروجی کارهای خود داشته است.

هر یک از ما با تخصص و هنری که در دست داشته ایم ، اینجا گرد هم آمدیم تا در امر خدمت رسانی به شما موفق و سربلند باشیم .

کیفیت و زیبایی حق همه می باشد.

امید بر این داریم که بتوانیم برای هر کسب و کاری بهترین را خلق کنیم.

لازم به گفتن نیست که دنیای دیجیتال امروزه بخش اعظمی از زندگی ما آدم ها را تسخیر کرده.

شرایط به گونه ای است که هر تجارتی با هر ابعاد و وسعت کاری، اگر سوشال مارکتینگ و تبلیغات در شبکه های اجتماعی را نادیده بگیرد ، بیشترین ضرر را در بین رقبای خود متحمل می شود.

در این بین در سال های اخیر شاهد رشد روز افزون تاثیر تبلیغات در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام هستیم.

نه تنها در سطح کشور خودمان بلکه در سطح جهان، افراد اجناس خود را می فروشند، خدمات خود را معرفی می کنند و تبلیغ برندینگ و اسم خود را مدام در معرض نمایش عموم قرار می دهند.

جذابیت ساخت تیزر تبلیغاتی از آنجایی آغاز می شود که می توان در کوتاه ترین زمان و در بالا ترین کلاس کاری ، تجارت خود را به نمایش درآورد.

صاحب یک برند و یا مدیر هر مجموعه کوچک و بزرگ به خوبی می داند که باید برای بهتر دیده شدن خدمات و محصولات خود ، بهترین تصویر  ممکن از خود را در قالب یک فیلم کوتاه به نمایش در آوردند.

از طرفی می توان گفت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای وجه تمایز اکثر برندهایی ست که در بازار تجارت خود در حال رقابت های بزرگ و کوچت اند.

کیفیت و خلاقیت همواره حرف اول را در ساخت تیزر تبلیغاتی می زند.

همانطور که بارها گفته ایم و شنیده ایم شبکه های اجتماعی به ابزاری جذاب و البته مهم تبلیغاتی تبدیل شده اند.

ویدئو مارکتینگ یا همان ساخت کلیپ تبلیغاتی کوتاه برای شبکه های اجتماعی از مهم ترین فاکتور های موثر تبلیغات در این رسانه ها می باشد.

در این بین الویت اول مدیران و صاحبین تجارت های مختلف ، اینستاگرام و ساخت کلیپ اینستاگرام است.

بستری ارزان و مناسب برای نمایش محصولات و خدمات خود … ساخت کلیپ اینستاگرام و نمایش آن در این رسانه پر مخاطب ، امروزه کسب و کار های متنوعی را به سمت خود کشانده است.

با ساخت کلیپ اینستاگرام و تولید فیلم های کوتاه خلاقانه در این شبکه ی پر طرفدار می توان سبقتی چشمگیر  از رقبای خود گرفت.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map