طراحی سایت املاک در باغ فردوس در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت املاک در باغ فردوس در تهران کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شما با خرید آپارتمان باغ فردوس شانس زندگی در یکی از محله‌های اصیل و خوش آب‌وهوای پایتخت در پای کوه‌های البرز را خواهید داشت.

البته زندگی در چنین محله‌ای نیاز به‌ صرف هزینه بیشتری نسبت به سایر مناطق تهران را دارد.

در این مقاله با ویژگی‌ها و قیمت آپارتمان در محله باغ فردوس آشنا خواهید شد.

باغ فردوس محله‌ای در شمیران هزینه خرید آپارتمان باغ فردوس باغ فردوس محله‌ای از شمیران است که در نزدیکی خیابان ولیعصر و میدان تجریش واقع ‌شده است.

اکنون موزه سینمای ایران در این مکان واقع است.

به دستور محمدشاه قاجار، در سال ۱۲۶۴ ق، قصری برای او در نزدیکی تجریش ساخته شد؛ اما هم‌زمان با بیماری و مرگ او قصر نیمه‌تمام ماند و وی در همان قصر نیمه‌تمام به نام محمدیه (در محل محمودیه فعلی) از دنیا رفت.

هم‌زمان با ساخت قصر محمدیه، درباریان نزدیک به او نیز در همان حوالی اقدام به احداث باغ یا عمارت ییلاقی کردند.

از جمله حسینعلی‌خان معیرالممالک باغی احداث کرد که به باغ فردوس مشهور شد.

عمارت باغ فردوس در دو طبقه به سبک قاجاریه و معروف به گوش‌فیل بنا گذاشته شد.

در قدیم فردی به نام زین‌العابدین در این محل زندگی می‌کرده که ایشان را به ‌عنوان بزرگ محل قبول داشتند و بیشتر افراد این محله از نوادگان او هستند.

محله باغ فردوس در قدیم از سمت شمال به پل تجریش از سمت جنوب به پارک‌وی، از سمت شرق به رودخانه و از سمت غرب به خیابان ولیعصر منتهی شده است و محدوده آن در حال حاضر، از شمال به میدان تجریش و ابتدای خیابان ولیعصر، از جنوب به بزرگراه مدرس و خیابان فرشته از شرق به خیابان دربندی و انتهای آفریقا و از غرب به خیابان ولیعصر و پل پارک‌وی محدود می‌گردد.

از میدانگاه‌های اصلی این محل که از گذشته وجود داشته است و مرکزیت محله در اطراف آن شکل‌گرفته است می‌توان  چهارراه دکتر حسابی، میدان تختی و میدان فخرالدوله را نام برد.

از چهره‌های قدیمی و معروف این محل می‌توان به سپه‌سالار تنکابنی و میرزاعلی خان مدیر مدرسه شاپور تجریش و شازده‌های قاجاری و مرحوم دکتر حسابی و مرحوم جهان‌پهلوان تختی اشاره کرد.

این محله به دلیل نزدیکی به میدان تجریش و همچنین هم‌جواری با خیابان ولیعصر دارای دسترسی بسیار راحت و سریع به انواع وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی، بی آر تی، اتوبوس و مترو است.

همچنین امکانات و خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر و نیز بازارچه‌های سنتی در اختیار اهالی قرارگرفته است.

با خرید آپارتمان باغ فردوس از نظر امکانات و دسترسی به ‌هیچ‌ عنوان دچار مشکل نخواهید شد.

باغ فردوس با توجه به آب‌وهوای بی‌نظیر و همچنین هم‌جواری با تجریش و خیابان ولیعصر و امکانات بی‌شماری که داراست یکی از گران‌ترین منطقه‌های شهر تهران محسوب می‌شود.

برای خرید آپارتمان باغ فردوس حداقل باید برای متری 30 میلیون تومان برنامه‌ریزی کنید و مبلغ حداکثری آن گاهی تا حدود متری 65 میلیون تومان هم می‌رسد.

آنچه واضح و روشن است اینکه آپارتمان‌های نوساز هزینه بیشتری را طلب می‌کنند.

برای مثال همان‌گونه که در برخی آگهی‌های املاک به چشم می‌خورد برای خرید آپارتمان باغ فردوس با متراژ 300 متر باید مبلغی حدود 21 میلیارد تومان بپردازید، یا جهت خرید آپارتمان 85 متری باید بودجه‌ای حدود دو میلیارد و شش‌صد میلیون تومان داشته باشید.

آپارتمان‌ها، برج‌ها و برج باغ‌های این منطقه دارای امکانات بسیار ویژه‌ای از جمله، نگهبانی 24 ساعته، سالن بدن‌سازی، استخر، سیستم ایمنی و اطفا حریق، لابی‌های لوکس و چشمگیر، بام سبز و .

.

.

هستند.

با خرید آپارتمان باغ فردوس بخصوص آپارتمان‌هایی با متراژ بالا امکان برخورداری از دو پارکینگ هم برای شما فراهم است.

معمولاً متراژهای بالای 60 متر تا حتی 500 متر هم می‌توان در این منطقه خریداری کرد.

با توجه به قیمت بسیار بالای آپارتمان در این منطقه خیالتان از متریال و مصالح و امکانات به ‌کاربرده شده در ساختمان راحت است.

برای خرید آپارتمان باغ فردوس حداقل بودجه‌ای که نیاز دارید حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

قیمت بالای آپارتمان در این منطقه همان‌گونه که قبلاً گفته شد، علاوه بر اصیل بودن و آب‌وهوای خوش به دسترسی راحت و فراوانی امکانات مرتبط است.

تهران، خیابان وزرا، کوچه نهم، پلاک 26 کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کلان داده شهر فناوران است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map