طراحی سایت املاک در آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت املاک در آلمان از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سرمایه‌گذاری در ملک خارج از کشور – چه برای زندگی کردن، اسکان در تعطیلات، یا ایجاد درآمد از طریق اجاره – یک انتخاب هوشمندانه برای بسیاری از افراد است.

اما خرید یک مکان در خارج از کشور می‌تواند با مشکلات خودش همراه باشد.

از کجا می‌دانید قیمت منصفانه برای املاکی که دوست دارید چقدر است؟ چگونه با یک سیستم قانونی نا آشنا برخورد خواهید کرد؟ و چگونه یک مشاور املاک برای کمک به خود پیدا می‌کنید؟ پاسخ بسیاری از مردم، یافتن یک مشاور املاک خوب است؛ که می‌تواند برای همه چیز در سفر یاری رسان باشد – از جستجوی اولیه، تا گرفتن کلید خانه ی جدیدتان.

راهنمای پیش رو، نحوه انتخاب یک مشاور املاک در آلمان را پوشش خواهد داد، از جمله: یافتن مشاور درست، پول شما را در خرید خارج از کشور ذخیره خواهد کرد.

  مشاور‌های املاک فراوانی پیدا خواهید کرد، که تمام مناطق آلمان را پوشش می‌دهند.

شما می‌توانید با استفاده از گوگل یک مشاور را جستجو کرده و یا از طریق  IVD (نهاد حرفه‌ای مشاوره املاک، واسطه‌ها و مشاوران در آلمان).

¹ این موارد جستجو به شما اجازه می‌دهد، منطقه‌ای که به دنبال آن هستید را پیدا کنید – بنابراین مطمئن خواهید شد که یک مشاور املاک واقعی را پیدا خواهید کرد که منطقه محلی را می‌شناسد و یک شبکه گسترده از حرفه‌ای ‌ها را در دست دارد تا به آن‌ها کمک کنند.

مشاوران املاک مورد استفاده برای معامله با خارجی‌ها ممکن است خدمتی به زبان انگلیسی انجام دهند و میزبان یک وب سایت زبان انگلیسی باشند.

با این حال، اغلب وب سایت ‌های واقعی املاک آلمانی تنها به زبان آلمانی ارائه می‌شوند.

اگر زبان شما هنوز کامل نشده است، باید دوستی را پیدا کنید که بتواند برای شما ترجمه کند، تا طیف وسیعی از ویژگی‌ها را چک کنید و با مشاور‌های املاک بیشتری ارتباط برقرار کنید.

وب سایت مشاور املاک یک مکان عالی برای شروع، هنگام جستجوی ملک در آلمان است.

شما قادر خواهید بود تا انواع ویژگی‌های موجود در محل انتخاب ‌شده تان را مرور کنید، و به محدوده ‌های قیمت و مشاور فعال املاک نگاه کنید.

اگر می‌توانید به زبان آلمانی صحبت کنید، می‌توانید ²Immobilienscout24 یا Immowelt³ را برای یک محدوده مفید از گزینه‌های جستجو و انتخاب خوب املاک امتحان کنید.

سپس می‌توانید به دنبال ملک رویاهای خود بگردید، یا یک یا دو مشاور املاک را انتخاب کنید تا در طی شکار خانه تان با آن‌ها کار کنید.

در اینجا تعدادی از معیار‌های دیگری که ممکن است شما بررسی کنید، آمده است: ممکن است، مشاور املاک برای یک فرد گزینه مناسب و برای شخص دیگری نباشد.

همه اینها به چیزی که شما از یک مشاور می‌خواهید و اولویت‌های شخصی خود نیاز دارید، بستگی دارد.

ارزشش را دارد که برای کمک به انتخاب بهترین مشاور ملک برای خود، کمی‌وقت برای اینکه دقیقا چه چیزی برایتان مهم است، صرف فکر کردن کنید.

به عنوان مثال، در نظر بگیرید که آیا به یک مشاور انگلیسی نیاز دارید، یا می‌توانید یک دوست و یا مترجم حرفه‌ای داشته باشید.

همچنین اغلب یک انتخاب بین مشاور املاک محلی دارید که ممکن است حضور آنلاین زیادی نداشته باشند، اما دانش عمیقی از منطقه و عوامل با دسترسی ملی خواهند داشت.

اگر شما تحقیق خود را از بیرون آلمان انجام می‌دهید، احتمالا به یک مشاور با یک وب سایت عالی نیاز دارید تا مطمئن شوید که می‌توانید املاک را بصورت آنلاین بررسی کنید – اما اگر در حال حاضر در آلمان هستید، یک مشاور محلی می‌تواند به جای شما کار کند.

زمانی که یک لیست کوتاه از عوامل مناسب نیازهای تان تنظیم کردید، زمان آن رسیده که برخی از مشاوران املاک را پیدا کنید، تا مطمئن شوید که سرویس ارایه ‌شده برای شما مناسب خواهد بود.

اگر دوست دارید در منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید، دوستانی داشته باشید، از اطراف سوال کنید تا افرادی را پیدا کنید که تجربیات اخیری از مشاور املاک که در حال بررسی آن هستید را پیدا کنید.

همچنین می‌توانید از گروه‌های مهاجر که معمولا در تاپ برگ هستند بپرسید تا ببینید آیا کسی درباره آنها می‌تواند به شما بازخوردی بدهد.

با گرفتن چند نکته ساده مانند این، شما می‌توانید یک مشاور املاک پیدا کنید که بتواند دقیقا همان چیزی را که نیاز دارید به شما بدهد.

عضویت در تاپ برگ، اولین و تنها پرتال ایرانیان مقیم خارج از کشور.

زمانی که می‌خواهید یک خانه بخرید – چه در داخل و چه در خارج از کشور، یک سری هزینه‌های اضافی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

در اینجا برخی از هزینه‌های معمول برای خرید یک مکان در آلمان وجود دارد، بنابراین می‌توانید از هزینه کامل خرید یک عکس بگیرید.

هزینه مشاور املاک در آلمان برخی از هزینه ‌های مربوط به خرید ملک در آلمان توسط قانون تنظیم می‌شوند، و در نتیجه قابل مذاکره نیستند.

این شامل هزینه‌‌های دفتری برای مثال، همچنین هزینه ثبت و مالیات املاک نیز می‌شود.

با این حال، هزینه نمایندگی املاک می‌تواند مورد مذاکره قرار گیرد و گاهی اوقات بین خریدار و فروشنده تقسیم می‌شود.

به همین دلیل، بحث درباره هزینه‌‌ها و خدماتی که از یک مشاور خاص می‌گیرید ارزش دارد، تا مطمئن شوید که معامله خوبی دارید – و از پرداخت بابت سرویس‌هایی که واقعا نیاز ندارید خودداری کنید.

همچنین دانستن این نکته مفید است، که به عنوان بخشی از فرآیند خرید ملک، لازم است سردفتر قرارداد را با صدای بلند برای خریدار و فروشنده بخواند تا تایید شود که صحیح است.

این کار به زبان آلمانی انجام خواهد شد، بنابراین اگر شما هنوز نمی‌توانید به این زبان صحبت کنید، داشتن یک دوست المانی زبان یا مترجم برای بررسی مدارک ارزشمند خواهد بود.

  چند سوال از لیست کوتاه خود از مشاوران املاک بپرسید برای اینکه بتوانید، مشاوران املاک را با هم مقایسه کنید، باید چند سوال از لیست کوتاه خود از مشاوران املاک بپرسید.

این فرآیند می‌تواند به شما کمک کند، که مشاور خود را بشناسید و مطمئن شوید که می‌توانید با هم خوب کار کنید.

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید برای شروع بپرسید: اجتناب از کلاهبرداری در زمان خرید ملک در آلمان عمدتا مساله منطقی و عاقلانه ای است.

با این حال، هنگام هیجان یک سرمایه‌گذاری جدید، خانه ای برای تعطیلات، یا خانه خانوادگی، منطق می‌تواند به سرعت فراموش شود.

در اینجا چند نکته برای ایمن نگه داشتن شما آورده شده‌است: خریدن یک خانه جدید یک تصمیم بزرگ است – و هرگز ارزان نیست، چه در حال برنامه‌ریزی از خارج از آلمان هستید، و یا چه جهش و ایجاد زندگی به عنوان یک مهاجر.

پیدا کردن مشاور املاک و مستغلات راه خوبی است برای اینکه مطمئن شوید ملکی را پیدا می‌کنید که برای شما مناسب است.

منابع: 1.

https://ivd.

net/2016/04/the-ivd-a-strong-community-for-international-members/ IVD 2.

https://www.

immobilienscout24.

de/ Immobilienscout 24 3.

http://www.

immowelt.

de/ Immowelt 4.

https://www.

century21global.

com/real-estate-agents/Germany Century 21 Global 5.

https://www.

engelvoelkers.

com/en-de/germany/ Engel & Volkers 6.

https://www.

ivd24immobilien.

de/wohnen/ IVD24 immobilien   ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب نقل مکان به یک محل جدید می تواند چالش باشد.

حتی یک نقل مکان کوتاه مدت به یک آپارتمان جدید یا یک خانه جدید در شهری که هم اکنون در آن زندگی می کنید می تواند کمی ترسناک باشد.

در مقایسه با این، یک نقل مکان بین المللی به آلمان ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد.

ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map