طراحی سایت املاک در مالزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت املاک در مالزی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۳۰ خرداد ۱۳۹۸ 2 دیدگاه 6,017 بازدید متاسفانه امکان اخذ اقامت مالزی از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست.

لطفاً توجه داشته باشید که خرید ملک در مالزی شرط لازم برای شرکت در برنامۀ MM2H (اقامت مالزی) نیست.

هر فرد خارجی می‌تواند با توجه به حداقل قیمتی که استان‌های مختلف برای افراد خارجی تعیین کرده‌اند، هر تعداد ملک مسکونی را در مالزی خریداری کند.

این حداقلِ قیمت در اکثر استان‌ها از اول ماه مارس 2014 ا 2,000,000 رینگت شروع می‌شود.

مسئلۀ اراضی ملکی یک امر استانی است و حتماً بایستی قبل از هرگونه قرارداد، قوانین استانی را بررسی کرد چراکه به‌عنوان مثال، حداقل قیمت خرید در استان‌های مختلف استاندارد یکسانی ندارد.

پیشنهاد ما خریدِ خانه‌هایی است که قبلاً گواهی سازواری برای آنها صادر شده است، اما چنانچه قصد معامله با شرکت‌های تأمین‌کننده را دارید حتماً از معتبر بودن آن شرکت اطمینان حاصل کنید.

سود حاصل از فروش املاک مشمولِ مالیات بر سود املاک واقعی می‌شود، این مالیات را دولت مالزی تعیین می‌کند.

سال اول تا پنجم : 30% سال ششم به بعد: 5% منبع : وب سایت رسمی اقامت 10 ساله دولت مالزی بهترین روش برای اخذ اقامت مالزی، اقامت 10 ساله مالزی یا MM2H می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله های زیر را مطالعه کنید:   در حال حاضر سرمايه گذاري املاك و در بيشتر كشور هاي جنوب شرق آسيا توجه مردم را در سراسر دنيا به خود جلب كرده است و علاوه بر خريداران هميشگي كه كشورهاي آسيايي و ايالات متحده بوده اند، اخيراً سرمايه گذاران بسياري هم از كشورهايي اروپايي جذب اين بازار شده اند.

در این مقاله خواهید خواند: در مقايسه با بازاركلاسيك سرمايه گذاري ملك در غرب، مالزي بهترين شرايط معاملات ملك را ارائه ميكند.

قيمت هر متر مربع ملك در كوالالامپور و شهرهاي اطراف تنها كسري از قيمت ملك مشابه آن در لندن و يا نيو يورك را داراست و املاكي با قيمتي پايين داراي استانداردهاي روز دنيا مي باشد.

رينگت مالزي نيز در برابر دلار، يورو و پوند نيز خيلي ارزانتر مي باشد.

بنابراين سرمايه گذاری و خرید ملک در مالزی، گزينه اي بسيارسودمند مي باشد.

در بين اين كشورهاي آسيايي، سرمايه گذاري املاک در مالزی از يك جهش ناگهاني و رشدي چشمگير برخوردار بوده است و از كليه كشورهاي آسيايي در اين امر سبقت گرفته است.

  مالزي داراي دو بازار بسيار پرطرفدار سرمايه گذاران املاك يكي كوالالامپور وحومه و ديگر شهرهاي ساحلي اين كشور مي باشد و بر خلاف ديگر كشورهاي آسيايي شرايط خريد ملک در مالزی به مراتب آسانتر مي باشدو اين خود باعث جذب خريداران خارجي بسياري شده است.

همانگونه كه در بالا اشاره شد قوانيني براي سهولت اين امر توسط دولت وضع شده است كه در زير به برخي موارد اشاره مي كنيم: • اتباع خارجي مي توانند هر ملكي را بدون شريك مالايي خريداري كنند.

• مي توانند ملك مورد نظر خود را از پروژه هايي كه هنوز شروع به كار نكرده اند خريداري كنند.

• خريداران مي توانند از بانكهاي محلي براي خريد ملك تقاضاي اخذ وام كنند.

• حداقل قيمت خريد براي اتباع خارجي 2,000.

000 رينگت مي باشد.

خارجي هايي كه ملكي با ارزش كمتر از 20 ميليون رينگت را خريداري مي كنند بايد به كميته سرمايه گذاري خارجي اطلاع دهند اما نيازي به موافقت آنها ندارند.

هر كارخانه خارجي مي تواند چندين ملك براي كارخانه خريداري كند اما نميتوانند آن را اجاره دهند.

اين قوانين صرفاً براي افزايش و ترقي بازار ملك در مالزي مي باشد.

با نام گذاري طرحهاي توسعه يافته جديد، روزبه روز بر رقابت بين طراحان و سازندگان افزوده مي شود، ولي مردم هنوز از اسمها و نامهاي متداول استفاده مي كنند.

Bangalow نامي است كه به املاك مستقل داده مي شود.

برخلاف انگلستان كه بيشتر، اين نام را براي اشاره به خانه هاي يك طبقه مجزا بكار مي برند، در مالزي اين نام براي اشاره به خانه هاي خيلي بزرگ بكار مي رود.

Semi-D نامي است كه به خانه هاي كه تنها از يك طرف توسط ساختماني ديگر محصور شده است مي دهند.

  Terraced خانه هايي كه در دو طرف آن ساختمان قرار دارد و معمولاً در يك رديف كشيده مي شود.

در انتهاي ملك فقط يك ديوار ارتباطي وجود دارد و از نظر قيمتي بسيار با ارزش بوده و داراي يك باغ بزرگ مي باشند.

اگر چه بسیاری از ساختمانهای قديمي به اين شبك در حال ترميم و نو سازي است و در پايان به واحدهاي خيلي بزرگ تبديل مي شود.

  Apartement وCondominiums به طور كلي مجموعه هاي قابل معاوضه در مالزي مي باشند اگرچه دومي به ملكي اطلاق مي شود كه از امكانات كمتر نظير استخر، زمين تنيس و غيره… بهره مند باشد.

  Community Gated بهطرح هاي توسعه اي اطلاق مي شود كه در ورودي بزرگ با گارد امنيتي وسيع دارد و يا محيطي كه پيرامون آن حصار يا ديوار كشيده شده است.

اين نوع ساختمانها داراي امنيت بسيار بالا مي باشند اما ارزش واقعي آنها به خاطر داشتن امكانات آنهاست كه در قيمت آنها بسيار تاثير گذار است.

در اندونزي تنها شهروندان عادي اندونزي اجازه خريد زمين را دارند و و شركتهاي خصوصي و اتباع خارجي همچين مجوزي ندارند.

و فقط حق استفاده، اجاره و ساخت دارند.

قوانين در تايلند هم كمابيش مثل اندونزي است.

به اين صورت كه بايد با يك شركت تايلندي شريك شد تا بتوان شركتي خريداري كرد يا 30 ساله همراه با يك شخص تايلندي اجاره كرد.

در ژاپن هم قوانين بهتر از اين نمي باشد.

و معاملات املاك در ژاپن به دليل محدوديت زمين محصور شده است.

دولت ژاپن براي كمك به مستجران و طراحي شهري، قوانيني در رابطه با شراكت سرمايه گذاران خارجي و داخلي براي گسترش بازار ملك وضع كرده است.

در سنگاپور بر اساس قانوني كه در سال 1973 براي مالكيت اتباع خارجي وضع شد، براي خريد زمين در سنگاپور بايد موافقت كميته معاملات زمين را دريافت كرد.

و همچنين قيمت آپارتمانها در مالزي بسيار ارزانتر است، و حدود 20% قيمت خانه ها در سنگاپور و 12% قيمت هنگ كنگ مي باشد.

در چين حق خريد و فروش املاك توسط كنگره بين المللي مردم در مارچ 2007 اعلام شد و در اول اكتبر 2007 اجرا شد كه بعضي محدوديتها براي خريداران خارجي حذف شد كه البته اين اعلاميه ارزش چنداني نداشت چون فقط براي خريد املاك در شانگهاي وضع شده بود.

با توجه به موارد فوق، اين امر را مي توان به روشني دريافت كه فقط مالزی در بين اين كشورها بهترين شرايط را براي اتباع خارجی در سرمايه گذاری املاک فراهم نموده است.

و همچنين قوانين مطابق قوانين اسلامي مي باشد كه قاعدتا براي افرادي از كشورهاي اسلامي كه قصد سرمايه گذاري دارند مناسب مي باشد.

موقعیت مالزی به گونه ای است که سرمایه گذاران خارجی چه از کشورهای حاشیه خلیج فارس که تمایل به خرج درآمدهای نفتی در بخش سرمایه گذاری خارجی را دارند و چه دیگر کشورها، همه برای سرمایه گذاری در بخش املاک به این منطقه جذب می شوند.

اکثر قوانین وضع شده درباره املاک در مالزی از قوانین انگلستان قرض گرفته است و البته به عنوان یک کشور مسلمان این قوانین با حقوق اسلامی نیز مطابقت دارد.

در دسامبر ۲۰۰۷ دولت مالزی قوانین جدیدی وضع کرد که مطابق آن سرمایه گذاران خارجی غیر از تجارت، حق خرید املاک مسکونی با قیمت بالاتر از 2,000,000 هزار رینگت را بدون نیاز به موافقتنامه کمیته سرمایه گذاران خارجی (FIC) دارند.

FIC بخشی از دولت است که سرپرستی مالکیت املاک اتباع خارجی را بر عهده دارد.

این قوانین جدیدی نیز مبنی بر اجازه خرید تعداد محدود ملک توسط خارجیها وضع شد به این معنا که خارجیها می توانند ملک را فقط برای سرمایه گذاری خریداری کنند.

دولت برنامه مالزی خانه دوم من (MM2H) را نیر ارائه داده است که سرمایه گذاران خارجی می توانستند ویزایی ۱۰ ساله و قابل تمدید دریافت نمایند.

روند استاندارد برای سرمایه گذاری ملک در مالزی مشابه انگلستان می باشد.

خریداران خارجی نمی توانند خانه با مبلغ کمتر از2,0۰۰٫۰۰۰ رینگت و بیشتر از ۲ خانه خریداری کنند.

در این صورت آنها واجد شرایط دریافت وام از بانک های محلی تا حدود ۶۰درصد قیمت خرید می باشند.

هیچ محدودیت و سقفی نیز برای خرید در قیمت بالاتر وجود ندارد.

هزینه معادل ۲٫ ۷% قیمت خرید ملک حق کمیسیون بنگاهها می باشد.

به استثناء کشور اسرائیل و صربستان کلیه افراد می توانند در بخش املاک سرمایه گذاری کنند.

خارجی ها به صورت زیر تعریف می شوند : ۱-  شهروند خارجی ۲-  شرکتهای وابسته و یا تابعه خارج از کشور ۳-  شرکت های وابسته و یا تابعه در مالزی اما بیشتر از ۵۰% تعریف بالا به آنها تعلق دارد.

کلیات یک خارجی : می تواند تمام انواع واحدهای مسکونی، تجاری، اداری را به پول خارجی بدون توجه به سهمیه موجود برای سود خارجی با شرایط زیر خریداری کند: • قیمت آنها بالای 2,0۰۰,۰۰۰ رینگت باشد.

• تامین مالی می بایست از خارج از کشور مالزی تامین شود.

• این پروژه ها باید جدیداً تکمیل شده باشند یا حداقل ۵۰% مراحل ساخت انجام شده باشد.

• تمامی تائیدیه حق مالکیت ها باید از طریق مصوبه FIC حاصل شوند و اگر شما شرایط گفته شده را داشته باشید این تائیدیه به طور اتوماتیک اعطاء می گردد.

شما می توانید موارد زیر را خریداری کنید : خانه های که بیش از ۲ طبقه دارند.

مشروط بر اینکه : • کل واحدهای فروخته شده به خارجی ها بیشتر از ۱۰% کل تعداد واحدها برای یک نوع خاص در یک پروژه مسکونی است.

• قیمت واحدها بیشتر از 2,0۰۰,۰۰۰ رینگت باشد یا توسط مقامات ایالتی محلی تضمین شده باشد.

زمین، خانه ویلایی و خانه نیم طبقه مشروط بر اینکه : • کل واحدهای فروخته شده به اتباع خارجی بیشتر از ۱۰درصد کل تعداد واحدها برای یک نوع خاص در یک پروژه مسکونی نباشد.

• قیمت واحدها بیشتر از 2,0۰۰,۰۰۰ رینگت باشد یا توسط مقامات ایالتی محلی تضمین شده باشد.

• اگر زمینی برای فرایندهای سرمایه گذاری مجدداً بازسازی شود، خریدار نیاز دارد یک شرکت وابسته مالایی با حداقل ۴۹% سهم مالکیت مالایی شامل ۳۰% سود بومیان مالایی تشکیل دهد.

مغازه : • فروشگاه کمتر از ۳ طبقه داشته باشد.

• مجتمع تجاری و یا فضای اداری حداقل ۴۹% مشارکت سهام با یک شهروند مالایی شامل ۳۰% بومی شما نمی توانید موارد زیر را خریداری کنید : واحد اقامتی : • خانه های ویلایی دوطبقه و یک طبقه ساخته شده • خانه های مسکونی ارزان قیمت و کم قیمت • خانه های ساخته شده در زمین های متعلق به مالایی ها • خانه های مسکونی متعلق به بومیان Bumiputera در موارد تجاری: • مغازه های ارزان قیمت • دکه ها • کارگاههای خدماتی • ساختمانهای تجاری که در مناطق کم قیمت واقع شده اند.

جزئیات: افراد خارجی چه عضو MM2H باشند و چه در این برنامه عضو نباشند حداکثرمی توانند ۲ واحد اقامتی از هر نوعی را خریداری نماید به جزموارد زیر: • واحدهای اقامتی ارزان و یا نسبتاً ارزان که توسط اعضاء ایالتی مشخص شده اند.

• تمامی ساختمانها ساخته شده در زمین های اختصاص یافته به مالایی ها • واحد های اقامتی اختصاص یافته به Bumiputra quota • زمین های کشاورزی توسعه یافته به عنوان homestead concept در هر ایالت بسته به موقعیت، تعداد واحد های تکی در هر پروژه توسعه یافته و نوع ملک شرایط خرید ملک توسط مسئول ایالت تعیین می شود.

به طور کلی حداقل هزینه خرید واحدهای اقامتی در مالزی بر اساس زیر است: • 000/ 2,000 رینگت به بالا در مناطق انتخاب شده در ساراواک • 000/ 2,000 رینگت به بالا در ایالت های جوهور، پیننگ و ملاکا • 000/ 2,000 رینگت به بالا در سایر ایالت ها   برچسب هاخرید ملک در مالزی اقامت مالزی با خرید ملک سلام روزتون بخیر همسر من آلمانی هست و میخواهیم در مالزی خانه خریداری کنیم ‌ آیا همسر من میتونه خونه بخره ؟ یا اینکه اقامت بگیره در مالزی ؟ با تشکر از بازدید شما دوست گرامی از وب سایت مشاوره شریف، با توجه به خاص بودن شرایط ، لطفا با همکاران ما در شرکت تماس حاصل فرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت "مالزی تخصص ماست" مشاوره شریف اولين ارائه دهنده خدمات اخذ پذیرش درکلیه مقاطع تحصیلی، خدمات ویزا و اقامت 10 ساله خانه دوم در کشور مالزی می باشد.

نمایندگی بیش ازهفتاد دانشگاه، کالج، مدرسه بین المللی و آموزشگاه های زبان معتبر دستاورد سیزده ساله تلاش ماست.

هدف ما ارائه راهی به سوی زندگی بهتر می باشد.

ایمیل: مشاوره شریف اولین ارائه دهنده خدمات اخذ ویزای مالزی، اقامت ۱۰ ساله مالزی، ویزای سوشال، مدارس بین‌المللی مالزی، مالزی خانه دوم، تحصیل در مالزی تلفن های تماس : ساعت كار یک شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۴ روزهای جمعه و شنبه تعطیل *مشاوره حضوری با تعيين وقت قبلی امكان پذير می باشد*

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map